sâmbătă, 19 ianuarie 2013

EXPLOZIE CIUDATA PE CERUL AMERICII IN DECEMBRIE 2012

Un barbat din Sacramento, in timp ce admira cerul noptii prin telescopul sau pe data de 20 decembrie, a surprins o explozie brusca de lumina. El a inregistrat imaginile cu ajutorul telefonului. Canalul TV CBS13 a impartasit aceasta inregistrare video mai multor experti, pentru a vedea daca se poate elucida misterul.
 Iata ce ne impartaseste autorul acestei inregistrari, Ilie Prychodzko
"Am văzut ceva ce n-am mai văzut înainte. Am văzut cum un alt obiect orbitează în jurul acestui lucru -. orice ar fi fost acolo, n-am mai văzut așa ceva  înainte de asta, ", a spus Prychodzko. El a crezut că a fost un pic ciudat așa că a pus telefonul jos si a mers pentru a-l chema pe nepotul său, și apoi a revenit pentru a trage un alt clip video. "Doamne, aceasta tocmai a explodat. Ceva a explodat", a auzit spunând pe video. "De îndată ce am pus camera la telescop, doar a explodat și nu știam ce să spun", a declarat la CBS13. 
Dr. Stephen P Maran, care a scris cartea "Astronomie for Dummies. Dr. Maran" a răspuns prin a spune că nu a recunoscut "explozia", ca pe un fenomen astronomic cunoscut. . "Părerea mea personală este că nu este un eveniment astronomic," a scris el.  Orice ar fi fost, a fost ceva niciodata vazut de catre Dr. Maran sau oricine altcineva. CBS 4 a contactat, de asemenea, un expert al Vaticanului, care a spus ar putea fi un fel de refractia luminii "

            www.youtube.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu