sâmbătă, 2 februarie 2013

1 Februarie 2013


Am inceput luna Februarie in forta :) .
Primele semne le-am primit de ieri, 31 ianuarie, in jur de ora 18.Ma intorceam cu Juniorul de la gradinita, cand am vazut ceva interesant pe bolta cereasca.Soarele lumina cerul la apus foarte puternic.Aveam impresia ca s-a schimbat apusul cu rasaritul intre ele.O voce mi-a spus subtil, sa ma obisnuiesc cu astfel de priveliste “inversata”.Nu era deranjanta deloc aceasta imagine, daca o acceptai asa cum este si nu faceai legatura cu ce am invatat pana acum la scoala, unde este directia Rasaritului si unde este a  Apusului…
Astazi 1 februarie 2013, in jur de ora 8, ma indreptam cu Juniorul spre gradinita.Era un cer senin si Soarele batea cu putere si simteam cum transmite o energie foarte puternica spre Pamant(mai puternica decat de obicei).
Am vazut cu ochii fizici, sub forma unui nor, la rasarit, cu cateva grade mai la dreapta de Soare, semnul Ankh.
cheia intelepciunii
Nu prea am avut tangenta pana acum cu acest Simbol.Cand am ajuns acasa, am cautat pe net sa vad semnificatia acestui simbol.Am gasit(http://ro.wikipedia.org/wiki/Ankhsi http://feelove-world.blogspot.ro/2011/12/simbolistica-crucea-ankh.html si
Ankh, cheia vietii, unul dintre cele mai populare pandantive purtateastazieste simbolul vietii eterne, al vietii viitoare, al vietii de dupa moarte.Hathor, care a fost atat zeita vietii cat si a mortii, era purtatoarea crucii Ankh.

Ankl este “Simbolul milioanelor de ani de viata care vor veni. Bucla estesimbolul perfect a ceea ce nu are nici inceput, nici sfarsit reprezinta sufletuletern, rasarit din esenta spirituală a zeilor. .. .Detinătorul cheii geometricea  misterelor ascunse, este in masură să deschida portile Regatului Mortii si sa patrunde sensul ascuns al vietii vesnice.“ Cham, p.22 - A Dictionary of Symbols, Jean Chevalier and Alain Gheerbrant, 1969)…
Totul a durat cateva secunde.Semnul a disparut din planul fizic, dar il vedeam acolo in continuare,cu al treilea ochi.
Am vazut foarte multe sfere albe transparente, care strabateau cerul de deasupra Bucurestiului.Se miscau cu o viteza uluitoare.Prima data le-am vazut cu ochii fizici, apoi doar cu al treilea ochi.Simteam ca sunt nave…si erau foarte aproape de Pamant.
Ne asteapta o luna februarie foarte interesanta…simt asta :)
Dan Gaucan
P.S. Acest articol a fost editat la ora 10:00.
Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu