marți, 19 februarie 2013

Casa Poporului-19 februarie 2013


completarecasa
Iarasi s-a facut ca, “intamplator” astazi 19 februarie 2013, sa ajung cu treburi in zona Casei Poporului.
M-am conectat inca din metrou, la cristalul de sub Casa.L-am vazut imens, iar de jur imprejurul lui era mare forfota.Foarte multe “civilizatii” montau un soi de aparatura holografica.Toti munceau fara intrerupere.
Erau un soi de laboratoare, asezate circular, in jurul Cristalului, pe 7 nivele(cel putin 7 am vazut eu).Toata aceasta forfota era in subteran.
Am intrebat ce vad eu acolo si mi s-a raspuns “RETELE”.Am vazut cum pleaca niste retele energetice, catre toata planeta(in special spre locurile sacre: piramidele din Egipt, Tibet, Sfinxul nostru din Bucegi etc…)
Am iesit la suprafata, mi-am rezolvat treburile mele, iar la intoarcere, mi-a aparut iar Casa Poporului in fata.Vreau sa fac aici o precizare.Desi sunt mutat in Bucuresti de aproximativ 2 ani, nu cunosc deloc orasul si ma pierd foarte usor :) .
Sa reluam…deci am vazut Casa Poporului cu ochii fizici chiar in fata mea.Deasupra ei era deja format un “culoar de zbor”.Din partea dreapta a mea, intrau navele, iar pe stanga ieseau.Erau nave care transportau numai aparatura.Am intrebat iarasi de ce fac asta.Am primit raspunsul ca acolo este “CENTRUL DE COMANDA PRINCIPAL” si ca trebuie curatat locatia si pregatita pentru “noii conducatori”.Acolo nu va mai putea intra oricine, din cauza vibratiei foarte ridicate, fata de restul zonelor.
I-am mai intrebat, de ce mi se arata aceste imagini.Mi-au raspuns ca nu sunt singurul care le vede, dar eu am incredere totala in ce vad si scriind pe blogul meu personal, voi atrage pe cei care vad si ii voi ajuta sa prinda curaj, sa iese in fata.
Le-am multumit frumos, le-am urat spor la treaba…si cam atat.
Deci, treaba este cat se poate de organizata…si suntem ajutati pe toate caile, acum sa vrem noi sa fim ajutati.
Sa ne auzim cu bine
Dan Gaucan

Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu