luni, 8 aprilie 2013

Adamus: EU SUNT, ASADAR PRIMESC!



Eu sunt cel ce eu sunt, Adamus cel suveran. (aplauze) Multumesc. Mi se pare cam jalnic ca un maestru ascensionat de calibrul meu sa-si faca singur introducerea.(rasete) Ar trebuie sa sune ceva de genul: si acum, din cele mai inalte taramuri, din culmile ingerilor, Maestrul Ascensionat Adamus SAint-Germain! (aplauze furtunoase) Ar trebui sa facem un casting pentru cei care ar trebui sa ma anunte. (rasete) Marty: si acum din profunzimile pesterilor de cristal, marele maestru Adamus Saint-Germain! (rasete) Larry: El este cel care va f… visele, care va provoaca ziua, Adamus Saint-Germain! (rasete) Adamus: Larry noi nu am vorbit acum ceva timp despre abundenta? Larry: Am spus ca voi da raportul peste 6 luni, asta inseamna in luna mai. Adamus: stiu, dar vroiam sa verific progresul.(rasete) Deci cum merge? Larry: ca un cacat.(rasete) Adamus: de ce? Larry: nu stiu. Adamus: iti lipseste valoarea de sine. Ti-am spus vreodata povestea mea despre cum am stat eu blocat intr-un cristal? (rasete) Larry: nu.(rasete) Adamus: timp de o suta de mii de ani mi-am tot spus ca nu stiu de ce sunt blocat aici. Deci tu stii raspunsul. Luna trecuta am facut un merabh al cunoasterii. Cand spuneti ”nu stiu”, exact asta primiti. Puteti spune ”eu stiu raspunsul si astept energiile sa ma serveasca”. Eu inca ii mai astept pe cei 5 sau 50 sau mai multi; stiti despre ce vorbesc; cei care vor pasi in iluminare si care vor spune: EU SUNT ILUMINAT, dar joc intr-un joc. Eu am fost acuzat ca folosesc tehnici neortodoxe de predat. Asta pentru a distrage, trebuie sa radem din cand in cand. De asta am ales acest grup shaumbra, pentru ca sunteti pionieri si ati ales iluminarea. Haideti sa facem shoud-ul de astazi ca un talk-show cu premii. Marele premiu este o cina impreuna cu sufletul vostru la un restaurant pe care il alegeti voi. Formatul este simplu: incepe printr-un monolog pe care il voi face eu, apoi o parte de comedie pe care o veti face voi(rasete), apoi vom avea o rubrica ”momente mmorabile cu un maestru”(rasete) si apoi un merabh cu o frumoasa melodie. Sa incepem. Acest joc este o distragere pentru a putea iesi din minte. Cercul crimson este doar pentru cei care au ales sa fie iluminati in aceasta viata(aplauze). Marty: Doamnelor si domnilor, el te va ridica atunci cand vei fi jos, te va dobori atunci cand vei fi sus (rasete) gazda dumneavoastra Adamus SAint-Germain! Adamus: Ce avem pentru voi astazi? (rasete) Si acum vom incepe cu o intrerupere pentru a vorbi cu Edith.(rasete) Oh Edith, imi frangi inima. Edith: Bine.(rasete) Adamus: cum este noua ta masina? Edith: este pe vine. Adamus: ma duc acum in parcare sa o vad.(rasete) Ce simbolizeaza o masina? Simbolizeaza calatoria ta. Ce ai spune despre masina ta? Ce masina ai? Edith: un cadillac de 15 ani care are o grava scurgere. Adamus: Masina este un simbol pentru persoana ta. Edith: costa 800 de dolari sa o repar. Adamus: nu ai cheltui 800 de dolari pentru cainele tau sau pentru copilul tau? Audienta: nu.(rasete) Adamus: vedeti cu ce ma confrunt eu?(rasete) Ce este gresit in procesul de a avea o masina noua? Edith: lipsa abundentei? Adamus: nu. Edith: atunci ce dracu fac gresit? (rasete) Adamus: cum abordezi problema? Edith: ma uit in oglinda si imi spun ca ma iubesc si pe facebook am rugat toti shaumbra sa respire cu mine pentru masina noua. Adamus: da-ti perdelele la o parte sa vad masina noua.(rasete) Ai facut o miscare gresita strategica: ai cerut altor persoane sa respire pentru tine. Doar tu poti crea ceva pentru tine. Edith: am vrut putin ajutor din partea celorlalti, ce dracu e in neregula cu asta?(rasete) Adamus: totul. Edith: ma vei face sa plang si sa ma enervez pe tine.Adamus: am o lista foarte lunga cu oameni care sunt nervosi pe mine.(rasete) Edith va reprezinta pe voi toti. Masina este creatia voastra nu a altora. Nu ii mai rugati pe altii sa respire pentru voi pentru ca si ei sunt la fel de nesiguri pe ei ca si voi si prin respiratia lor isi aduc propriile dezechilibre.Si prin cererea ajutorului tu trimiti universului mesajul ca esti falit, ca nu esti in stare sa creezi: nu am bani, ajutati-ma. Nu trebuie sa faceti nimic altceva decat sa permiteti. Este deja acolo. Nu exista nimic intre tine si abundenta in afara de permitere. Futu-i, vreau o masina.(rasete) Edith: eu nu pot sa spun acest cuvant, nu-mi place. Adamus: mie imim place foarte mult acest cuvant pentru ca sparge bariere. Linda: daca imi dai 200 de dolari il voi spune eu.(rasete) Adamus: Linda il spune si pentru un dolar.(rasete) Gata cu mila. Suntem in continuare prieteni? Edith: da. Adamus: iubiti? Edith: nu.(rasete) Adamus: in sensul neconditionat. Edith: da. Acest lucru este valabil pentru voi toti indiferent de situatie. Treceti peste. Acum este timpul pentru spectacolul constientizarii! Constientizarea nu este politicoasa, nici voi nu trebuie sa fiti politicosi cu ea. Constientizarea este grosolana, este un demon pe care voi l-ati creat. Nu are compasiune, eleganta, umor. De ce va tratati propria trezire cu politete? Trezirea a permis aparitia mea.(rasete) Acum vom juca un concurs cu intrebari si raspunsuri. Avem nevoie de 4 participanti. Spuneti cum va cheama, de unde sunteti, ce faceti si de ce nu v-ati iluminat inca.(rasete) Pentru cei care abia s-au conectat la acest shoud, ar fi bine sa se deconecteze.(rasete) Prima intrebare: spuneti care este numele evreiesc vechi pentru Dumnezeu? Denise: Yeshua. Leya: Yahweh. Julie: Nu stiu. Adamus: inventeaza un nume: Bob.(rasete) ”fac asta in numele lui Bob”(rasete) Pete: Yahweh. Adamus: raspunsul correct: cel ce nu se poate rosti. A doua intrebare: de ce se intampla lucruri rele la shaumbra buni? Pete: aspecte. Adamus: acest raspuns este un fel de nu stiu. Julie: dualitatea, in afara increderii. Leya: depinde cum vad eu lucrurile bune sau rele. Denise: credintele noastre. 44 de puncte pentru Denise. Raspunsul corect este: pentru ca va place, altfel nu s-ar intampla. Voi permiteti sa vi se intample. Tot ce se intampla acum in viata voastra este pentru iluminarea voastra. A treia intrebare: cum masurati progresul in constientizarea voastra? Pe ce se bazeaza progresul in iluminare pentru voi? Denise: prin comparatia cu trecutul: cum eram si cum sunt acum. Leya: pacea pe care o simt in interior. Julie: calarind valurile. Acceptand totul. Pete: sunt confortabil cu mine in intimitate. Adamus: observ ca toti sunt americani, din aceasi zona, un barbat si 3 femei; ar fi trebuit sa fie din diferite parti ale lumii. Linda: ma pupi!(rasete) Adamus: ok, sa continuam.(rasete) Luna trecuta a fost destul de plictisitor nu? Cum va masurati progresul iluminarii? Pe baza banilor din buzunar, ar fi o idee buna. Pe baza relatiilor, nu ar fi o idee buna, pana acum nu cred ca mai aveti vreuna. Raspunsul corect ar fi fericirea. Asta nu inseamna ca in fiecare zi ar trebui sa alergati pe campii de fericire. A patra intrebare: carte este adevarul adevarurilor? Pete: nu exista dualitate. Eu sunt tu si tu esti eu. Aud makyo-metru. (rasete) Adamus: Pete este descalificat.(rasete)Julie: eu sunt cel ce eu sunt. Leya: orice cred eu ca este adevar. Denise:sa ai incredere in ceea ce esti. Raspunsul corect este: EU EXIST.Acesta este adevarul adevarurilor. Nimic altceva nu conteaza. „Eu exist” asta ati simtit cand ati plecat de acasa. EU EXIST ASADAR EU SUNT CEL CE EU SUNT. Eu exist asadar pot crea, pot trai, pot avea abundenta. Nu exista alta filosofie. Restul este makyo. Voi existati ca fiinte suverane si doar asta conteaza. A cincea intrebare: care este cea mai mare schimbare care are loc pe pla neta acum? Denise: trezirea la eu sunt la nivel global. Leya: trezirea cristalelor. Julie: schimbarea violentei impotriva sinelui, impotriva animalelor. Pete: schimbarea vechii energii la noua energie. Pete este castigatorul. Raspunsul corect este energia. Exista energie acum pe pamant mai multa ca niciodata. Dar oamenii inca se mai lupta pentru energie. Si acum avem rubrica: momente semnificative cu un maestru. (rasete) Shaumbra trebuie sa treaca se sistemul monetar. Exista un nou mecanism pentru abundenta. Daca sunteti blocati de cati bani aveti in cont nu il veti vedea. Nu mai exista nici un sistem monetar, este o sarada. Oamenii cred tot ce li se spune, de exemplu ca piata financiara este la pamant.Am vorbit luna trecuta despre fondul nelimitat al lui Saint-Germain. Este energia care este adusa din celelalte taramuri. Voi ati ales sa fiti maestri ascensionati si astfel aduceti energiile de care aveti nevoie pentru asta. Aceste energii au venit aici dar voi le-ati tinut la distanta. Insa ceva totusi s-a intamplat pe 21 decembrie 2012 si aceste rezervoare s-au deschis pentru voi. De cand am inceput sa vorbesc despre aceste cristale, am observat ca exista o confuzie. Voi puteti avea si 10 masini. Acesta este cel mai bun timp al tuturor vietilor voastre. Si voi spuneti ”chiar?” Doare, dar este uimitor. Este o schimbare de diagrama. Inainte v-ati luptat pentru anumite lucruri, ati facut multe eforturi. Nu puteti si nici nu trebuie sa faceti eforturi pentru iluminare. Iluminarea nu poate fi un scop. Conceptul este simplu: totul vine la voi. Tobias v-a dat un exemplu: cand va urcati pe bicicleta voi incepeti sa pedalati, transpirati, urcati pe un deal si peisajul se schimba treptat. Acum voi va urcati pe bicicleta si nu mai pedalati, nu faceti nimic si peisajul se schimba. Am observat ca nu prea va pricepeti sa primiti. Nu mai este linear. Nu clipiti, nu va indoiti, lasati totul sa vina la voi. Doar trebuie sa va urcati pe bicicleta si sa primiti. Orice doriti. De exemplu sanatatea. Energia este acolo pentru a curata corpul. Va cer sa ajungeti la punctul in care sa nu va mai pese de bani. Nu mai conteaza daca o camasa costa 5 lei sau 500 de lei. Aceste ingrijorari sunt tampite, nu sunt despre iluminare. Totul va veni la voi. Abundenta in masa pentru voi. Vom face un merabh. Puteti sa lasati sa vina la voi? Recent am fost cu un grup la aceste pesteri de cristale. Astazi nu vom merge acolo. Lasati sa vina la voi. Respirati profund si simtiti aceste energii ale bancii iluminarii libere. Ele sunt aici pentru voi. Intrebarea este: le veti primi? Eu exist. Doar stationati pe bicicleta si peisajul se schimba. Cand sunteti in acest loc al increderii, energiile pot veni la voi.De la eu sunt la eu primesc. Eu sunt, asadar eu primesc. Obisnuiati sa cautati anumite lucruri acum cu aceasta schimbare vor veni la voi. Mintea spune ”nu, trebuie sa fac ceva”. Va veni la voi. Va fi atat de simplu. Este timpul sa primiti. Energiile sunt pregatite pentru voi. Usor, cu gratie. Respirati profund. Ele vin. Lasati-le sa vina. Eu sunt, asadar este. Uneori ma intreb cum faceti, cum traiti in acea lume fara culoare, gri, cum va luptati in continuare.Lasati sa vina la voi. Universul este plin de energie. Acasa vine la voi. Simtiti cum vin la voi, va umplu viata. Energia curge in voi. Respirati profund. Ganditi-va pentru un moment la ce este gratia? Gratia este capacitatea de a primi. Un maestru permite energiilor sa il serveasca. Lasati o noua realitate sa vina la voi in urmatoarea luna. Daca viata voastra ar fi un talk-show v-ati uita? Nu.(rasete) Respirati profund si amintiti-va ca totul este bine in toata creatia. Adamus a parasit cladirea.(rasete)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu