vineri, 24 mai 2013

Inceputul furtunii in Buzau 23 mai 2013 - Ajutor Divin


Am vazut cum norii se adunau si furtuna urma sa inceapa. Am iesit sa inchid geamul de la balcon si am vazut niste nori cenusii, foarte jos, de aveam impresia ca ii pot atinge cu mana :)), dar foarte amenintatori. Vantul incepea sa sufle cu putere.
 Dintr-o data mi-a venit gandul sa fac cateva fotografii. Am fugit sa iau camera de filmat si am reusit sa surprind aceste imagini. Recunosc ca nu mica mi-a fost mirarea, cand am constatat ca eu fotografiam nori, iar camera surprindea imaginile de mai jos. 
Culmea este ca si memoria camerei si bateria s-au terminat atunci cand a inceput o ploaie linistita de vara si cand toate imaginile surprinzatoare au disparut. 
Priviti si voi imaginile surprinse de mine! Nu aveti impresia ca acolo s-a dus o lupta pentru inlaturarea eventualelor fenomene meteo nedorite sau mai binezis pentru a impiedica un dezastru?
Eu asta am simtit si asta simt si acum cand privesc imaginile.
Voi ce parere aveti? 
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu