vineri, 24 mai 2013

Planul pentru marea trecere - Mesaj de la Ingeri primit de Sfatuitoareaca


In timpul meditatie de astazi, Ingerii mi-au comunicat ca trebuie sa avem grija pentru ziua de maine si sa nu intram in jocul celor care vor sa ne puna piedici in a ne mentine o stare de iubire si liniste. 
Mesajul lor a fost foarte clar. Ziua de maine va fi pentru unii calma si linistita, iar pentru altii foarte tumultoasa. 
Este deosebit de important sa incercati sa intrati in comuniune cu Ghizii vostri spirituali si sa faceti ceea ce va transmit ei. 
Mi-au mai transmis ca ieri am avut o demostratie despre cum ne protejeaza si ne ajuta sa trecem peste incercarile care ne apar. (S-au referit la inceputul furtunii de ieri pe care eu l-am surprins si vi l-am facut cunoscut ).
De asemenea mi-au mai transmis ca maine, "vor trece prin portal" destul de multi oameni si dintre acestia foarte multi vor fi romani. Acestia trebuie sa lupte si sa devine un "far luminos" pentru restul omenirii in perioada urmatoare, dar despre asta vom mai discuta la momentul potrivit. 

Asa ca dragi mei, va urez o trecere cat mai lina si va astept in planul spiritual sa ne intalnim si sa punem umarul la schimbarea acestei stari de fapt, care va veni in curand!

Dumnezeu sa ne binecuvanteze si Ingerii Lui sa ne ajute sa ne continuam drumul personal si colectiv pe care ne-am angajat ci totii!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu