duminică, 12 mai 2013

Zbor spre .............acasa


Ma intorc acasa 
La casa cu salcam din poarta uitata
E timpul sa ma cuibaresc si s-adorm
In vise  de aduceri aminte
Acolo e toata copilaria mea
Cu miros de liliac si viorele
E caldura mamei si dulcea ei privire
E tata pe care il astept si nu mai vine
E dorul neostoit ce imi cuprinde fiinta
E dragostea ce-mi alina dorinta
De-a coexista in trecut,prezent si viitor
Impreuna cu ei pentru totdeauna.
.........................................................................
            "Au inflorit salcamii la Barlad
Orasul e o legenda de ninsoare."               (Rondelul amintirii-G.G.URSU)
............................................................................
E un dor nebun de pace.E timpul amintirilor
culcate in miresme pure.
Am realizat un periplu de lumina ca un omagiu adus Lucratorilor de Lumina si
blogurilor lor la acest sfarsit de saptamana Luminata intr-o atmosfera de primavara si gratie unor versuri de o puritate nemaiintalnita datorita unui poet peste care n-as vrea sa se astearna somnul uitarii.Este pacat,de aceea sa stergem praful uitarii si sa-l aducem in actualitate prin gingasele lui versuri:
"Un dor adanc de matca
Albinele pribege
Pe campuri si in ceruri,
Isi intrerup visarea
Si aripa de zbor,
Cu miere incarcate,
Cum fluturii de aur,
Din departari sihastre
Se-ntorc la roiul lor."    (Ulise-G.G.URSU)
......................................................
"Si primaverile de-a pururi
S-au scuturat in stol de stele,
Ca sa anine de azururi
Matasa nostalgiei mele,
Acolo unde-s arbori plange
O puritate care doare
Si -amurgul de aur si de sange
E-o amagire calatoare,
Acolo m-as intoarce-odata
Sa nu mai plec,si-n ceasul greu,
Sa-mi fie taina incheiata 
Cu adieri de curcubeu."       (Acolo-G.G.URSU)
.....................................................................
Iar cand am citit despre VIZIUNEA  lui Dan GAUCAN cu porumbei cazand din cer
imediat mi-am adus aminte de-o poezie pe care am citit-o candva:
"Vin porumbei de spuma si velur,
Scaldati de albastru,poleiti de soare,
Cu albe-aripi taiate ca din floare 
Si fraged inaltate in azur.
Si cad din ceruri in rotire lina,
In curcubeie de culori se lasa
Perechi-perechi,in cercuri largi,pe casa,
Sa ciuguleasca boabe de lumina.
..................................................
Usor peste iubirea lor curata
Ca si zefirii Dumnezeu adie.
...................................................
Din nou sa-mi fie visul ca-nainte
Un joc suav de porumbei in soare."     (Porumbeii-G.G.URSU)
Si in incheiere doresc la toti o saptamana binecuvantata si un nou inceput.
Un zbor spre Inalt si azur.
"Lumina sa ne-mbete si noul vremii duh,
Nici chinul vesniciei,nici gandul de tarana,
Sa prindem timpu-n aripi ca acvila-n vazduh."          (Excelsior-G.G.URSU)

Cu mult drag
Mira

Sursa: primit pe mail
Multumim mult Mira!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu