marți, 4 iunie 2013

Suntem liberi acum...sa ne inaltam precum vulturii! - Mesaj de la Ingeri primit de Sfatuitoarea


Suntem liberi acum...sa ne inaltam precum vulturii! 


Au venit in zbor de departe 
acum sunt sub vraja lor 
Imi place sa aud poveștile pe care le spun 
au văzut locuri de dincolo de țara mea 
și le-am găsit noi orizonturi 
Ei vorbesc ciudat, dar am înțeles 
Și eu visez, eu sunt un vultur 
Si eu visez, eu pot întinde aripile mele de zbor sus, sus, 
eu sunt o pasăre de pe cer 
eu sunt un vultur care trece pe briza de mare, mare, 
ceea ce un sentiment de a zbura peste munți și păduri și mări 
Și pentru a merge oriunde ca eu vă rog ca toți prieteni buni vorbim toată noaptea, 
și am zbura aripa de aripa 
am întrebări și ei știu totul 
Nu există nici o limită la ceea ce simt, 
urcăm mai sus și mai sus 
Visez sau este totul adevărat? 
Este adevărat că sunt un vultur? 
Este adevărat că se pot întinde aripile mele? 
Zburand sus, sus, 
eu sunt o pasăre de pe cer 
eu sunt un vultur care se plimba pe briza de mare, mare, 
ceea ce un sentiment de a zbura peste munți și păduri și mările 
Și pentru a merge oriunde vreau eu



Acesta este mesajul pe care ni l-au trimis Ingerii in noaptea aceasta. 

Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

4 comentarii:

  1. Trimitand la prieteni acest clip, ..am primit nuvela "Pescarusul Jonathan", capodopera mondiala din anii '70...ca si Eagle, de la Abba.
    Autorul Richard Bach a publicat-o in 72, fara ultima parte...pe care a adaugat-o povestirii anul ACESTA, dupa accidentul de avion din 2012, caruia i-a supravietuit...

    De ce a supravietuit..din nou! - pilotul Bach ?!
    Oare ca sa publice si ultima parte, care,..trebuia oferita omenirii?

    In aceasta parte, cirdul de pescarusi se zbate sa-si afle sensurile; la inceput il venereaza pe Jonathan, apoi, cu trecerea anilor, despre el se vorbeste doar ca despre un mit. Dar, in cele din urma, un mesaj de speranta se raspandeste atunci cand Jonathan SE INTOARCE



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Superb si plin de intelesuri!
      Multumesc mult pentru comentariu!

      Ștergere
  2. Priviti ora la care a fost publicat.

    Ingerii si Marii Maestrii sunt langa noi si ne ajuta.

    RăspundețiȘtergere