joi, 20 iunie 2013

TABERE de NOUA MEDICINA GERMANICA HAMER si ELIBERARE EMOTIONALA

Tabere de Noua Medicina Germanica Hamer,
Eliberare emotionala prin EFT, Noesiterapie, Chirugie de Lumina, Atingerea Nemuritorului, Gimnastică Energetică
cu Dr. Crina Veronica Veres si ceilalti EU

PensiuneaTransylvanian Inn, Bran, Brașov

O tabără despre relația ta cu tine și cu starea ta de sănătate la toate nivelurile , în care vei experimenta și exersa pe cazuri concrete ale participanților modalitățile de identificare a problemelor fizice, afective și sufletești și autovindecare conform Noii Medicini Germanice ( Dr. R. Hamer ), Epigeneticii ( Dr. B. Lipton ), Chirurgie de Lumină ( din 3 Școli: Academia Sufletului, Infoenergetică, Atingerea Nemuritorului ), Tehnicilor de Eliberare EmoționalăGimnastică Energetică ( elemente de QiGong, TaiChi Chuan, Posturi Corporale Vindecătoare, Elemente de Reflexoterapie și Proceduri de făcut în situații de urgență ), Vindecarea Relațiilor ( Dr. C. Veres si Regizorul G. Adamescu )Muzică pentru Sincronizarea Emisferelor Cerebrale (HemiSync).

Despre dr Crina Veres intrati pe http://www.autovindecarea.blogspot.ro/




Dragii mei,

Nu cred ca sunt cuvinte care sa exprime cat de folositoare sunt aceste tabere. Tehnicile care se vor preda in aceste tabere sunt cele care asigura vindecarea CAUZELOR blocajelor si bolilor mai grave sau mai putin grave de care suferim cu totii. 
Datorita Noii Medicine Germanice, eu am reusit sa ma traiesc si sa imi descopar cauza bolii mele. Acum vreau sa particip la taberele din luna iulie. 
Va invit pe cei care doriti sa va vindecati sa participati cu totii, pentru ca doar un om vindecat si eliberat de blocajele si bolilele care au derivat din ele pot  sa evolueze si sa dobandeasca armonia.





Informatii despre aceste tabere gasiti aici:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu