duminică, 1 decembrie 2013

LA MULTI ANI DE ZIUA ROMANIEI, DAR SA NU UITAM!


La multi ani Romania, azi e ziua ta!
Dar sa nu uitam ca ti-au furat istoria!
Dar sa nu uitam ca in pamantul tau plang cei care au murit pentru libertatea ta!
Dar sa nu uitam ca in pamantul tau plang cei care au murit pe nedrept!
Dar sa nu uitam ca acum te conduc cei care au mintit, au furat si au ucis!
Dar sa nu uitam ca ei ne vor sclavi!
Fi linistita Romania mea, caci noi nu am uitat si cei care se trezesc sunt din ce in ce mai multi si in curand Dreptatea Divina va veni si atunci iti vei ocupa locul menit!

La multi ani Romania mea, bucura-te, caci azi e ziua ta si iti sta atat de bine in haine de sarbatoare!

3 comentarii:

  1. La multi ani, d-na Alina! La multi ani, Romania ! La multi ani , dragi romani!

    Preluare newsletter editura foryou - Monica Visan

    "Dragii mei, de ziua Romaniei sa ne intoarcem sufletul si mintea spre tara noastra frumoasa si bogata si sa-i trimitem toata dragostea si recunostinta noastra. Noi am ales sa traim aici, asa ca a o parasi sau a o vorbi de rau echivaleaza cu tradare de tara, in cea mai pura acceptiune a cuvantului.

    Din ea ne tragem forta, in ea ne avem radacinile si tot ce e mai bun in noi. Dragostea de tara este unul dintre cele mai inalte sentimente si o aseman, fara ezitare, cu dragostea de mama. Toata faptura noastra este 'imbibata' cu vibratia minunata si hranitoare a tarii noastre, Romania. Cand o vorbim de rau, pe noi ne otravim, pe noi ne aratam cu degetul. E bine sa nu o mai facem, ca sa nu le facem jocul celor care vor sa ne lipseasca de aceasta sursa uriasa de energie si de dragoste.

    TE IUBIM SI TE CINSTIM, ROMANIA, TARA NOASTRA IUBITA! "

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa poezie! De mult m-am gindit cit a suferit aceasta tara si acest popor dealungul istoriei! Poate meritam si noi o soarta buna!

    RăspundețiȘtergere