duminică, 1 decembrie 2013

VINDECAREA PRIN GÂNDIRE (3)

De la VALERIU POPA 
 
 
Boli cu litera B 
 
(C.M.P. = cauza mentala a problemei; N.M.G.= noul model de gandire)

 * Brațe (afectiuni) 

C.M.P.: Incapacitatea si inabilitatea de a imbratisa experientele vietii.
N.M.G.: ”Imi imbratisez experientele vietii cu iubire, cu usurinta si cu bucurie”. 
 
* Boala Bright C.M.P.: Traiesti sentimentul de copil care nu face nimic corect si nu este suficient debun. 
N.M.G.: ”Ma iubesc si ma aprob. Imi pasa de mine. Sunt mereu total adecvat. ”
 
 * Basicute pe piele 
C.M.P.  : Rezistență. Lipsa protectiei emotionale.
N.M.G: ”Curg usor odata cu viata si cu fiecare noua experienta. Totul este bine”. 
* Bronsita 
C.M.P.: Mediu familial inflamat. Argumente si tipete. Foarte rar, liniste.
N.M.G.: ”Declar pace si armonie cu mine si in jurul meu. Totul este bine. ”
 
* Bulimie 
C.M.P.: Teroare fara speranta. O purgare frenetica a urii de sine. 
N.M.G.: ”Sunt iubit, hranit si sprijinit de viata insasi. Este bine ca traiesc.” 
 
* Bursite 
C.M.P.  : Mânie reprimata. Dorinta de a lovi pe cineva.
N.M.G.: ”Iubirea relaxeaza si elibereaza tot ce nu se armonizeaza cu sinele meu.” 
 
* Bolile copilariei 
C.M.P. : Credinta in concepte sociale si legi false. Comportament copilaros al adultilor in jurul copiilor. 
N.M.G.: ”Acest copil este protejat de Divinitate si inconjurat cu dragoste. Noi cerem imunitate mentala”. 
 
* Boli cronice 
C.M.P. : Refuz de a schimba. Teama de viitor. Nesiguranta. 
N.M.G.: ”Doresc sa ma schimb si sa ma dezvolt (sa evoluez).” 
 
* Boala Huntington 
C.M.P. : Resentiment pentru ca nu esti capabil sa-i schimbi pe altii. Lipsa de speranta.
N.M.G.: ”Eliberez tot controlul Universului. Sunt in pace cu mine si cu viata.”
 
* Boli psihice 
C.M.P. : Fuga de familie. Separare violenta de viata.
N.M.G.: ”Aceasta minte isi cunoaste adevarata identitate si este un punct de creatie Divina a propriei manifestari.” 
 
* Boala Paget 
C.M.P. : Simti ca nu mai exista fundatie pe care sa construiesti si nimanui nu-i pasa.
N.M.G.: ”Stiu ca viata ma sprijina dezinteresat si glorios. Viata ma iubeste. Vietii ii pasade mine. ”
 
* Bâlbâiala 
C.M.P. : Insecuritate. Neputinta exprimarii eului. Nu i se permite sa plânga.
N.M.G.: ”Sunt liber sa vorbesc pentru mine. Sunt sigur in exprimarea mea. Comunicdoar prin iubire.” 
 
* Boli venerice 
C.M.P. : Vina sexuala. Nevoia de pedeapsa. Credinta ca organele genitale suntmurdare si pacatoase. Abuz fata de alte persoane.
N.M.G. : ”Cu iubire si bucurie imi accept sexualitatea si exprimarea sa. Accept numaigandurile care ma sprijina si ma fac sa ma simt bine. ”
 
* Bătături 
C.M.P.: Zone densificate ale grijilor. Incapatanare in a te agata de durerile trecutului.
N.M.G. : ”Ma misc inainte, eliberat de trecut. Sunt in siguranta. Sunt liber. ”
 
Boli cu litera C 
 
* Comedoane (puncte negre) 
C.M.P. : Mici izbucniri de mânie.
N.M.G.: Sunt calm si senin in gandurile mele. 
 
* Crampe abdominale 
C.M.P.: Teama. Proces stopat in evolutia vietii. 
N.M.G.:”Am incredere in procesul vietii. Sunt in siguranta.” 
 
* Chelie 
C.M.P. : Teama. Tensiune. Incercarea de a controla totul. Neîncredre in procesul vietii. 
N.M.G.: ”Sunt in siguranta. Ma iubesc si ma aprob. Am incredere in viata.” 
 
* Cheratita 
C.M.P. : Furie extrema, devastatoare, terifianta. Dorinta nebuna de a lovi sau de adistruge pe oricine si orice din cale.
N.M.G. : ”Permit iubirii din adancul inimii mele sa vindece absolut tot ceea ce vad. Alegpacea. Totul este bine in lumea mea.” 
 
* Cataracta 
C.M.P. : Incapacitate de a vedea inainte cu bucurie.
N.M.G.: ”Viata este eternă si plină de bucurie. ”
 
* Congestie cerebrala 
C.M.P. : Respingera vietii. Renuntare. Incăpățânare.”Mai bine mor decât sa ma schimb”.
N.M.G.: ”Viata se schimba, iar eu integrez noul cu usurinta. Accept viata trecut, prezentsi viitor.” 
 
* Creier (afectiuni) 
C.M.P. : Tabloul de siguranta, computerul organismului este in dezordine. 
N.M.G.: ”Sunt operatorul iubitor al minții mele.” 
 
* Cancer 
C.M.P. : Rană adâncă. Resentiment stagnat de multa vreme. Durere sau secret adânc ce manânca din viață sau din eu, creând ura. “Care este rostul ?”
N.M.G.: ”Iert si eliberez trecutul cu iubire. Aleg sa-mi umplu lumea cu bucurie si ma aprob. ”
 
* Candida 
C.M.P. : Te simti pagubit. O gramada de frustrari si suparari. Pretentios si fara increderein relatii.
N.M.G.: ”Imi permit sa fiu tot ce pot sa fiu si merit ce-i mai bun in viata.”  
 
* Celulita 
C.M.P.: Manie depozitata si pedeapsa a vietii, a eului.
N.M.G.: ”Ii iert pe ceilalti. Ma iert si pe mine. Sunt liber sa ma bucur si sa iubesc viata.”
 
* Colesterol 
C.M.P.: Obturarea canalelor bucuriei. Teama de a accepta bucuria. 
N.M.G.: „Aleg sa iubesc viata. Canalele mele sunt larg deschise. Este atat de bine să primesti bucuria.” 
 
* Circulatie 
C.M.P.: Incapacitatea de asimti si exprima emotiile intr-un mod pozitiv (de exemplu:bucuria).
N.M.G.: „Sunt liber sa circul iubirea si bucuria in orice parte a vietii mele. Iubesc viata.” 
 
* Colici (la copii) 
C.M.P.: Iritatie mentala, nerabdare, enervare datorita mediului.
N.M.G.: „Acest copil raspunde la iubire si la ganduri de iubire. Totul este in pace. ”
 
* Colita 
C.M.P.: Insecuritate. Mediu inconjurator supraexigent. Sentiment de opresiune siinfrangere. Mare nevoie de afectiune.
N.M.G.: ”Ma iubesc si ma aprob. Imi creez propria bucurie. Vreau sa fiu un castigator inviata. Sunt parte a ritmului perfect de curgere a vietii. ”
 
* Conjunctivita 
C.M.P.: Manie si frustrare referitoare la ceea ce cauti in viata.
N.M.G.: „Vad totul cu ochi de iubire. Exista aceasta solutie armonioasa si eu o acceptacum. ”
 
* Constipatie 
C.M.P.: Refuzul de a te elibera de vechile idei. Fixarea in trecut. Uneori jigniri, insulte,zgarcenie.
N.M.G.: ”De indata ce ma eliberez de trecut, soseste un val nou, proaspat si vital.Permit  
* Crampe
C.M.P.: Tensiune. Teama. Infricosare. Retinere. 
N.M.G.: ”Ma relaxez si permit mintii mele sa fie in pace. ”
 
* Crushing-sindrom 
C.M.P. : Dezechilibru mental. Idei distrugatoare. Sentimentul de a fi dominat.
N.M.G.: ”Cu iubire imi mentin mintea si corpul in echilibru. Acum eu aleg gandurile carema fac sa ma simt bine.” 
 
* Chisturi 
C.M.P. Fuga de vechile emotii dureroase. Alimentare de dureri. O crestere falsa, gresita.
N.M.G.: „Amintirile mele sunt frumoase pentru ca eu vreau sa le fac asa. Mă iubesc”. 
 
* Fibroza chistica 
C.M.P. : Convingerea ca viata nu va merge pentru tine. “Biata de mine…”
N.M.G.: ”Viata ma iubeste si eu iubesc viata. Accept sa primesc toata abundenta,libertatea si bucuria vietii.”
 
* Cot (afectiuni) 
C.M.P.: Schimbari de directie si neacceptarea experientelor noi.
N.M.G.: „Trec cu usurinta prin noi experiente, noi directii si noi schimbari.” 
 
* Colelitiaza(litiaza biliara) 
C.M.P.: Amaraciune. Ganduri dure. Condamnare. Mandrie.
N.M.G.: „Eliberez cu bucurie trecutul. Viata este dulce si asa sunt si eu.” 
 
* Cefalee 
C.M.P. : Invalidarea sinelui. Criticarea sinelui. Teama. 
N.M.G.: ”Ma iubesc si ma aprob. Ma vad pe mine si tot ceea ce fac cu iubire. Sunt insiguranta.” 
 
* Coșuri 
C.M.P.: Mici izbucniri de manie in exterior. Ascunderea urateniei. 
N.M.G.: ”Gandurile mele sunt calme si eu sunt senin. Ma accept ca fiind frumos si iubit.” 
 
* Canal dentar 
C.M.P. : Nu mai poate mușca nimic. Rădăcina credinței a fost distrusă.
N.M.G.: ”Creez fundatii solide pentru mine si viata mea. Aleg ca credintele mele sa mă sprijine cu bucurie.” 
 
* Colita spastică 
C.M.P.: Teama de infrangere. Nesiguranță. 
N.M.G.: „Traiesc cu bucurie. Viata ma ajuta intotdeauna. Totul este bine.
 
* Coma 
C.M.P.: Teama. Fugind de ceva sau de cineva. 
N.M.G.: ”Noi te inconjuram cu dragoste si siguranta. Iti cream un spatiu pentruvindecare. Tu esti iubire.” 
 
* Cangrene 
C.M.P.: Morbiditate intelectuala. Pierdera bucuriei datorita gandurilor otrăvite.
N.M.G.: „Acum aleg gânduri armonioase si las bucuria sa curga liber spre mine. ”
Sanda Stefan
 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu