luni, 30 iunie 2014

CINSTEA ADUCE MATERIALIZAREA DORINTELOR


13595060De cateva zile ma tot intreb de ce la unii oameni li se implinesc toate afirmatiile, dorintele, iar la unii nu. Mi-am pus aceasta intrebare deoarece am aflat prin cineva, ca o cunostinta de-a mea afirma intr-un interviu televizat ca nu la toata lumea se implinesc aceste afirmatii, si ca nu ar fi adevarat ca noi ne cream realitatea. Cand am auzit, mi-am zis “cum sa spuna  ea asa ceva fata de o alta persoana – cum ca nu se implinesc aceste afirmatii – daca mie mi-a spus ca de cand i-am dat eu sa asculte un CD cu invataturile maestrului Ramtha – “Cum sa ne cream ziua” – gaseste locurile de parcare si parca viata ei este altfel? Apoi m-am intrebat, ca de obicei, ce am de invatat de la aceasta experienta? Si cum Sinele Divin imi raspunde intotdeauna am aflat. Vreau sa va impartasesc aceasta descoperirea pe care am simtit-o, constientizat-o si care mi-a deschis alte fluxuri de constiinta cu cunoastere subtila si fantastica pentru a afla cum mai crestem si aducem in prezent manifestarea spiritului in materie.
Autor articol: Psiholog Niculina Gheorghita
Se pare ca persoanele care sunt necinstite, adica una spun in fata si altfel cred si gandesc pe la spate, nu pot materializa, deoarece pentru a implini o dorinta este necesar sa circule energia puritatii prin tine si mintea ta. Acea energie autentica, de impecabilitate transmite universului ca tu chiar vrei cu adevarat acea materializare. Atunci cand nu esti impecabil si cinstit fata de tine si fata de cei din jurul tau, transmiti mesaje contradictorii, si atunci materializarea intarzie sau nu se realizeaza deoarece nu colapsezi energia. Pentru a se materializa ceva important este sa crezi ca ai acel lucru, adica sa te comporti ca si cum este deja implinit. Dar atunci cand esti necinstit tu nu ai retele neuronale create prin care sa manifesti cinstea si sa se materializeze ce vrei cu adevarat. De aceea se spune in rugaciunea Tatal nostru ca: “precum in cer asa si pe pamant” adica ce gandesti (energia) sa fie in concordanta cu ce spui si faci (materia).
 Necinstea provoaca o separare a energiei concentrate, ceea ce duce la o lipsa a puterii de materializare.
Este extraordinar cum interiorul reflecta exteriorul. Deci daca la unul spui ceva (ca sa dea bine sau sa demonstrezi cat de grozav esti) dar tu de fapt gandesti si crezi altceva se implineste ceea ce gandesti si crezi, adica la nivel de energie necreata, inca. In acest tip de energie necreata “unde se afla un vast nimic” care include in sine toate potentialitatile, ea se indreapta spre creatie, materializare conform credintei tale. Adica acolo se afla, alfa si omega, inceputul si sfarsitul, iar intentia si modul tau obisnuit de a fi ii da directia. Deci atunci cand vrei ceva si faci pentru tine, si ca vrei tu, se implineste pentru ca esti autentic. Asta inseamna ca mesaj pe care il transmiti spre exterior ca tu chiar vrei sa se implinesca pentru a trai si a te bucura cu adevarat  de  ceea ce ai vrut. Atunci cand esti fals cu tine si cu cei din jur traiesti falsitatea chiar si in materializare, adica universul iti joaca feste asa cum faci tu jocul personalitatii tale, care este o structura si minte limitata si nu crede ca se poate si altfel (pentru ca nu are programe de decodificare). Deci fiecare traieste si creaza conform credintelor sale, conform retelelor neuronale create, conform firescului din mintea ta.
 Cinstea aduce materializarea. Asa ca, daca ceva nu se implineste, chiar daca voi ziceti ca vreti, cautati virusul care impiedica materializarea. Pentru a-l gasi:
  • cautati si aflati cauza in interiorul vostru si nu mai dati vina pe exterior;
  • cautati si descoperiti cum va comportati cu voi si cu cei din jur;
  • cautati si aflati daca sunteti responsabili si autentici in manifestare;
  • cautati si aflati care si unde este neconcordanta la nivel subtil, etc.
Dupa ce ati gasit “virusul” autocorectati-va si lucrati 29 de zile cu mintea vostra constient si impecabil pentru a dezvolta energia credintei prin care veti colapsa energia, care va deveni materie in cel mai scurt timp. Spor la lucru cu voi si descoperiti bucuria trairii in prezent, aici si acum, autentici si cinstiti cu voi pentru a putea manifesta si in exterior acestea. Cu drag.
http://astrodeva.wordpress.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu