luni, 27 iunie 2011

RITUAL PENTRU ALUNGAREA GHINIONULUI-RITUAL FOR BURNING BAD LUCK

Ritual para Ahuyentar la MALA SUERTE

Noaptea aprinde un mic foc untr-un loc sigur; scrie pe o hirtie alba cuvintele GHINION, si dedesubt tot ce ti s-a intimplat rau in ultimul timp. La sfirsit deseaneaza pe toata foaia de hirtie o cruce cu un marker permanent.
Arunca hirtia in foc si puns de 3 ori:
Focule, focule poarta-mi crucea
adu-mi lumina pe cale
Focule, focule din batrini
lumineaza-mi intunericul
Focule, focule ce atragi moartea
arde-mi ghinionul si soarta rea.
Dupa ce ai rostit aceste cuvinte stai in liniste si gindeste-te cum ghinionul si osarta rea dispar si cum faic loc norocului si lucrurilor bunenin viata ta.
Arunca ramasitele focului intr-o apa curgatoare sau la o intersectie.


Ritual to scare away bad lucklight my way,
Fire, fire of old,
Enlighten my darkness
Fire, fire which attracts the death
Burn my bad luck
Throw the remnants in a running water or in a crossroad.
At night light a small fire on a safe place. Write on a piece of paper the words BAD LUCK. Then write below anything bad that you have occurred in recent times. Finally, draw a large cross on the paper with a permanent marker.
Throw the paper into the fire, saying this spell three times:
“Fire, fire wear my cross,

After saying this spell, sit down and concentrate on sending the bad luck away and bringing good luck in your way. Then extinguish the fire with care.
Durante la noche encender un fuego pequeño sobre un lugar seguro. Escribe en un trozo de papel las palabras MALA SUERTE. Luego, escribe debajo cualquier cosa mala que te haya ocurrido en los últimos tiempos. Finalmente, dibuja una gran cruz sobre el papel con un marcador indeleble.
Arroja el papel al fuego, diciendo este conjuro tres veces:
“Fuego, fuego que llevas mi cruz,
Dad a mi camino tu luz,
Fuego, fuego de la antigüedad,
Ilumina mi oscuridad,
Fuego, fuego que atraes la muerte,
Incinera mi mala suerte”
Luego de decir este conjuro, sentarse y concentrarse en que la mala suerte se aleje y la buena suerte se ponga en nuestro camino. Extinguir luego el fuego con cuidado.





Sursa: cybershamans-politia karmica a falsilor guru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu