joi, 10 noiembrie 2011

Mădălin Voicu, ipoteză-şoc: "Unii oameni din jurul lui Ponta au anumite sarcini de la Putere"


Ponta, alături de colegi de BPN: Năstase, Dragnea, Corlăţean, Andronescu, Niţă

Ponta, alături de colegi de BPN: Năstase, Dragnea, Corlăţean, Andronescu, NiţăDeputatul PSD, Mădălin Voicu, a declarat că în anturajul lui Victor Ponta se învârt diverşi oameni "montaţi" de Băsescu, "agenţi" ai Puterii care îl sfătuiesc pe Ponta greşit, aceasta fiind "partea malefică" a PSD.

Transcriptul discuţiei de miercuri seara, de la Antena 3, dintre Mădălin Voicu şi moderator:
Face Băsescu legea în PSD?
- Ăăă...eu cred, şi nu vreau să fiu interpretat greşit, pentru că nu ştiu să fiu diplomat, nu prea îmi iese...dar cred că PSD este deja, din anumite direcţii, infestat cu coada lui Băsescu.
Cine-i coada lui Băsescu?
- Presupun că are şi el mesagerii lui, iscoadele lui, oamenii lui...
Cine?
- Mă credeţi chiar prost? Că o să fac acum o dezvăluire? O mare parte din ei sunt chiar ştiuţi.
Geoană e omul lui Băsescu?
- Nu cred. Geoană e omul lui, sau al Mihaelei (n.r. - soţia lui, Mihaela Geoană), sau a lu' soacră-sa. Dar Geoană, sunt sigur că-şi caută în primul rând interesul. Sigur că în faţă vine cu un limbaj cvasi-diplomat în care vorbeşte despre unitatea PSD, că vrea să salveze partidul, despre pensionari,despre poporul PSD...pot şi eu să spun asta. Doar că el are nişte complexe şi frustări peste care nu poate să treacă. Nu spun că Ponta este 100% abil în ceea ce face acum. Trebuia să-l dea afară pe Geoană cu riscul de a pierde a doua funcţie în PSD. Trebuia să-l dea afară de la prima abatere.
Ce-a făcut Geoană aşa de grav?
- În ultimul an el n-a lucrat pentru PSD, el a lucrat în interesul Puterii.
(...)
Eu nu-l acuz pe Ponta, eu sunt convins că este bine intenţionat, dar se lasă influenţat de nişte oameni care nu doar că nu-i vor lui binele, dar nu vor nici binele partidului. Eu i-am spus. Eu nu pot să tac.
Face rău acest scandal PSD-ului?
- Da. Şi dacă nu se termină repede, într-o lună, două, avem probleme foarte mari la anul. Doar dacă acest episod nu a fost artificial indus şi jucat într-un anumit fel...
Ponta e omul lui Băsescu?
- N-aş spune asta. Nu cred că Ponta poate să-i facă jocurile lui Băsescu. Dar cred că unii oameni din jurul lui au anumite sarcini de la Putere, ca să vină să influenţeze într-un fel. Şi eu, la un moment dat o să spun, fără să îmi ceară nimeni, pe cine bănuiesc c-ar fi partea malefică a PSD-ului, mai ales din cei care sunt în jurul lui Victor Ponta.
Sunt din conducere?
- PSD e un partid foarte democratic, cu libertate mare de expresie. Eu dacă aş fi fost în PNL sau în PDL aş fi fost dat afară de mult. Vocile din PSD nu înseamnă doar cei douăzeci şi ceva de membri din Biroul Permanent Naţional.
Geoană: "Nu m-a sunat nimeni din partea Puterii"
Mircea Geoană a declarat, marţi seara, la o emisiune la Realitatea TV despre zvonurile privind negocierea lui cu Puterea.
"Ceea ce mă deranjează cel mai tare este această perfidie: că eu fac jocurile Puterii (...) Nu m-a sunat nimeni din partea Puterii. M-a sunat cineva de la colegii liberali, preocupaţi de ce se întâmplă. Sunt constienti ca daca se intampla ceva in PSD, si PNL sufera, pentru ca sunt pe aceeasi cracă, în timp ce domnul Ponta taie cu bomfaierul şansa noastră de a guverna.
Nu-mi doresc ruperea PSD, cum sa-mi doresc asta? Cum să-mi doresc distrugerea casei mele, cum să vreau răul colegilor mei? Cum să îmi doresc ruperea partidului la care m-am chinuit şi eu să pun, acolo, nişte cărămizi? Nu ştiu ce s-a întâmplat cu liderii PSD, le-a ratacit Dumnezeu mintile, nu stiu ce s-a intamplat cu ei.
Este o chestiune simpatică şi perversă. Cei care mă atacă azi spun că eu fac jocurile Puterii când ei dau postul de lider al Senatului către Putere? Este cusută cu albă albă, este o gogoriţă. Dacă eu aş fi iresponsabil şi aş da drumul la un chibrit în camera asta plină de tensiuni, păi ne apucăm la o vâlvătaie care nu se mai stinge niciodată. Cum aş putea să fac eu aşa ceva, să distrug partidul care m-a crescut?"
Daniel Barbu, analist politic: Cine lucrează pentru preşedinte?
Într-un comentariu pentru "Adevărul", analistul politic Daniel Barbu a declarat:
"Marii perdanţi ai evenimentelor din aceste zile sunt PSD şi Opoziţia. Toată operaţiunea declanşată de Victor Ponta a fost o improvizaţie penibilă. Şi-a trimis socrul, pe Ilie Sârbu, să anunţe înlocuirea lui Geoană din fruntea Senatului. În condiţiile în care, în spatele jocului, este plasat Traian Băsescu, întrebarea care se pune în acest moment este: cine lucrează pentru preşedinte - Mircea Geoană sau Victor Ponta? Pentru cetăţean este cea mai neagră zi din ultimii 21 de ani, fiindcă premierul propus de USL a dovedit o ignoranţă totală, până şi un student la Drept ar fi ştiut că nu se poate face schimbarea lui Geoană. USL a demonstrat că nu este o alternativă, că sunt la fel de neisprăviţi ca cei de la PDL. Pe lângă improvizaţia revocării, este discutabil şi omul pe care l-a propus Ponta ca înlocuitor, ceea ce arată că, în ipoteza în care USL ar câştiga alegerile, calitatea politicienilor pe care îi vor promova este cutremurătoare. Ion Iliescu şi Adrian Năstase au încercat doar să dreagă busuiocul. În acest moment, Ponta ar trebui să demisioneze".
 Autor: Ionel Dancu 
Sursa: adevarul.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu