sâmbătă, 4 august 2012

Despre Referendum, Basescu si toata agitatia din jur


Am zis ca n-o sa scriu despre politica, dar se pare ca ultimele evenimente au energie suficienta incat sa le fie acordata o atentie din partea mea. Pana la urma trebuie sa trecem si prin astfel de transformari. Daca simtiti aiurea, rau, etc, in ultimele zile, este si pentru ca odata cu referendumul ies la iveala multe lucruri urate din fiecare dintre noi. Este o ocazie buna de a vedea toata negativitatea in exterior si de a invata de la ea. Asadar, ar trebui sa ii multumim lui Basescu pentru ca intr-adevar este o reflexie buna a noastra si vorbesc foarte serios, O REFLEXIE A NOASTRA si sa mergem mai departe. Numai ca nu se intampla asa, oamenii prinsi in 3-D ii dau energie fiindca la nivelul sufletului, stiu ca acest eveniment este o ocazie buna de a scoate negativitatea din ei. 

Sunt multe frustrari, multe dorinte neindeplinite, probleme emotionale, refulari, descarcari, in fiecare om din Romania, inclusiv in mine. Multi probabil ar spune indignati "Dar eu nu sunt ca BASESCU!". Incorect. Toti suntem si ca Basescu, avem o parte negativa. Cati dintre noi in spatele cuvintelor frumoase, nu cred de fapt "Las ca stiu eu merg lucrurile", avand o atitudine smechera si manipulativa, chiar daca unii oameni sunt inconstienti fata de aceasta latura. 


Frustrarile din politica sunt exact frustrarile la nivel colectiv. In plus, "the negative dies hard on this planet". Adica, cei negativi n-o sa plece fara lupta. 


Eu scriu aceste randuri, fiindca nu cred ca cineva poate ignora ceea ce se intampla, chiar daca noi avem o alta energie. Cati dintre noi spun din acest moment "Eu refuz sa platesc taxe la stat, atat timp cat Basescu este presedinte"? Cati intelegem ca politicul este doar o proiectie a noastra. Statul e facut sa fie in folosul nostru, nu invers, numai ca atat timp i s-a dat putere incat pare invulnerabil. La fel si marile banci, corporatii, etc. Dar nu-i asa. Noi trebuie sa ne luam puterea inapoi de la toti carora le-am acordat-o, adica sa ne luam inapoi puterea noastra. 


Normal ca o sa existe un Basescu, atat timp cat noi nu actionam, la nivelul la care suntem. Si un pas ar fi, pur si simplu sa nu le mai acordam puterea. Sistemul se va schimba, va fi o alta economie si politic, dar noi trebuie acum sa facem un pas inainte si sa ne luam inapoi puterea. Si ce am spus nu sunt vorbe.


Haideti sa practicam si voi reveni cu o noua postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu