luni, 29 octombrie 2012

O conversație cu sinele meu arcturian paralel (1)


Konstantinos

(22 mart. 2012; channeler Konstantinos)

Cuvânt înainte: Salutare, dragi prieteni! Ieri (21 martie), mă aflam într-un spital, în așteptarea începerii orei de anatomie. Înainte de a ajunge acolo, am trăit o emoție puternică și am avut un impuls că voi experimenta ceva neobișnuit. Am avut intuiția că voi fi contactat de cineva din afara planetei. 
Am fost contactat de o ființă care mi-a comunicat că este aspectul meu ce are o existență paralelă cu a mea și care trăiește pe Artcturus. Mi-a comunicat că numele său este Iltheos și se află acum pe o navă spațială aparținând Comandamentului Ashtar, navă care survolează spațiul din apropierea Pământului. Știam câte ceva despre realitatea că noi putem avea mai multe reprezentări (aspecte) simultane și paralele ale sinelui nostru, care duc o viață independentă de a noastră și se comportă absolut autonom. În acest sens mai primisem și unele indicații de la Leslee Hare căreia-i mulțumesc și cu această ocazie. 
Deci, m-am așezat pe un scaun, am scos o bucată de hârtie și am început să-mi notez întrebările pe care doream să i le adresez ”dublurii”. Apoi, mi-am liniștit mintea, pentru a putea recepționa cât mai bine ceea ce urma să mi se comunice. Am intrat astfel într-un dialog în care răspunsurile le primeam în minte, fiind convins că nu erau ale mele ci îmi erau induse telepatic. Rezultatul a fost următorul dialog (primit în limba mea maternă): 
------------------------------------------------------------------ 
Konstantinos: Iltheos, spui că te numești? Dacă mă recepționezi, aș dori să am o discuție cu tine, dacă este posibil. 
Iltheos
Iltheos: Desigur, și eu doresc asta. Mă bucur că ești aici.
K: Înainte de a mă afla în această viață, am mai fost întrupat pe Pământ? 
I: Da, ai fost. De fapt, suntem. Toate există simultan. Tu știi asta (că nu există decât un permanent prezent; n.m.). Toată lumea știe asta. Chiar și cei care nu realizează lucrul acesta la modul conștient. 
K: Arăți așa cum ți-am schițat eu portretul, conform vizualizării pe care am avut-o în minte?
I. Da, seamănă destul de bine cu mine. Crezi că sunt drăguț, nu?
K: Da. Îmi plac trăsăturile tale fizice. Tare mult vreau să te văd în realitate și să te îmbrățișez! 
Konst. + Iltheos
I: Și noi, dragul meu, și noi. 
K: Cum artară nava pe care te afli?
I: Mare, spațioasă și autonomă.
K: Este o entitate vie, adică are viața ei individuală? 
I: Înțelepciunea întrebării denotă că tu cunoști în sinea ta răspunsul. Ce-ți sugerează înțelepciunea din interiorul tău?
K: Că este o vietate această mare navă spațială. Că este într-adevăr vie. Și ea, ca și noi, este un produs al Creatorului. 
 I: Exact. Suntem toți viață.
K: Suntem dragoste. Iubirea necondiționată.
I: Exact asta suntem.
K: Cu ce te ocupi pe Arcturus? 
I: Să fiu liber, să dau și să primesc dragoste și să fiu de ajutor.  
K: Eu am putut oferi așa ceva? 
I: Tu încă mai lucrezi la asta.  
K: La fel ca tine?
I: Ca mine si ca tine, la fel de bine.
K: Mă aflu acum într-un spital. Oamenii din jurul meu par nefericiți. Cum apreciezi asta? Cum te simți când vezi suferința altora?
I: Dar tu ce simți?
K: Eu încerc să nu mă implic emoțional pentru că asta nu i-ar ajuta nici pe ei nici pe mine.  
I: Trimite-le dragostea ta, fără a te implica emoțional în necazurile lor. Fii compasiune și  iubire! Asta e cine suntem / ești.
K: Eu aștept cu nerăbdare să te îmbrățișez și să discut cu tine față-n față. Nu așa ca acum. Asta și pentru că nu sunt foarte sigur că dialoghez cu altă ființă, și nu este cumva propriul meu ego. 
I: Continuă să lucrezi așa cum o faci. Mută-te în inima ta. Acolo vei afla răspunsurile. 
K: Cred că ar fi indicat să încheiem această comunicare deoarece mediul încare sunt plasat acum nu este prea favorabil dialogului pe care-l purtăm. Am acceptat această legătură ca urmare a dorinței mele puternice de a te cunoaște. 
I: N-ai ce să regreți în legătură cu asta. Vom avea mai multe comunicări în viitor, dacă asta-ți va fi dorința. Ai grijă de tine. Te iubesc.
K: Și eu. La revedere, deocamdată.  
I: La revedere. Pace! 
 
SURSE: http://awakeningtothedivine.wordpress.com/konstantinoss-channeled-messages/channeled-messages-2012
 (C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu