vineri, 2 noiembrie 2012

Dialog cu Iltheos în legătură cu viitorul nostru apropiat.


Iltheos

(4 april.2012: channeler Konstantinos) 

Konstantinos: Buna ziua, Iltheos. Trec direct la prima mea întrebare. Care este părerea ta despre cele două vise? 
[Pe 1 aprilie 2012, am avut un vis în care am fost vizitat de un grup de extratereștrii binevoitori. Cerul părea întunecat iar eu și familia mea știam că ne aflam în așteptarea unui grup de vizitatori. Apoi am auzit că cineva bătea în ușa casei și, atunci, am avut intuiția că sunt cei pe care-i așteptam. Când am deschis ușa am văzut un grup de 4 sau 5 creaturi. Aveau o atitudine jovială și dispoziție pentru a face glume. Cred că purtau robe negre și albastru inchis. Le-am comparat cu personajele lui Disnney și cu cele din Stars War (Războiul Stelelor). Unii aveau fiuguri umane, alți, mai mult umanoide. 

După vizită, la plecare, m-au luat într-o scurtă plimbare. Imediat mă aflam împreună cu ei într-un zbor în cer, călătorind cu un vehicul spațial. 

Al doilea vis l-am avut pe 4 aprilie, cam cu o oră înainte de a mă trezi. Mi-au apărut trei ființe care aveau pielea de culoare albăstruie (nu am putut vedea clar caracteristicile lor, dar păreau să aibă părul lung și purtau robe de culoare albastru deschis). Grupul acesta de ființe îmi făceau o vizită și în acele momente, am auzit pronunțăndu-se cuvântul D-E-L-E-A-R care este un termen grecesc și care exprimă o dorință, sau o iluzie, și reprezintă un fel de îndemn de a convinge pe cineva să facă ceva special.

Iltheos: Îți cunosc visele. Este vorba despre legătura ta cu membrii familiei tale spațiale Ți-ai afirmat dorința puternică de a fi contactat (la modul fizic) de ființe extraterestre și din alte dimensiuni. Ca urmare, de la un timp, această dorință îți este îndeplinită. Acest lucru se întâmplă, în ultima perioadă, cu mai mulți dintre voi. De cele mai multe ori, cei în cauză nu-și mai amintesc nimic, sau aproape nimic, după ce se trezesc. Alții au început să poată face comunicări telepatice cu entități din univers. Desigur, este vorba despre o minoritate ce ființe umane, cărora li se întâmplă. 

K: Sunt de acord, suntem nerăbdători .....
I: E natural. Dar iubirea și înțelepciunea trebuie păstrate în echilibru, pentru ca misiunea noastră să se încheie cu succes. 
K: Da, misiunea ... te referi la încheierea fericită a procesului de Ascensiune.
I: Desigur. Deoarece, aici nu este vorba numai despre voi și planeta voastră, ci și de întreaga Galaxie .... intregul Univers. 

K: ...... grandios. Uh, ei bine ... încă ceva .... ce ai de spus despre manifestările contradictorii în ceea ce privește producerea unor fenomene climatice, explicate diferit de diversele surse? Se vorbește despre ”zone sigure” și ”zone expuse” și de migrarea populației. Ce urmează să se întâmple? 
I: Voi ce doriți să se întâmple? Care este părerea ta, personală, ce vrei să se întâmple?
K: Orice se va întâmpla, eu accept. Aceasta, deoarece, eu sunt convins că există un scop mai înalt prin care se are în vedere binele nostru, al tuturora. Chiar dacă, uneori, acest lucru nu pare așa. Desigur, îmi doresc ca toate aceste transformări să fie cât mai suportabile posibil. 
I: Dacă numărul Lucrătorilor în Lumină, care să se concentreze asupra unui rezultat bun, va fi suficient, aceasta va apărea în realitatea voastră. Dar, oricum, nu uitați că unele manifestări climatice trebuie să continuie să se producă deoarece Mama Gaia are încă nevoie să se purifice, să facă curățenie pentru a-și pregăti și corpul fizic pentru Ascensionare. Conjugarea eforturilor voastre cu cele ale noastre și ale Mamei Pământ vor conduce la un rezultat final așteptat de toți cei din Lumină. Toți vom avea de câștigat din acest proces. 
K: Din câte înțeleg eu, nu există un scenariu sigur...nimic nu este sigur.. 
I: Dimpotrivă, totul este sigur. Nu uita, există multe posibilități, e adevărat, ca un eveniment să se producă în ”viitor”; depinde care dintre variante va fi aleasă de cei interesați, adică de cei chemați să materializeze, prin voință, acțiune și credință. Gândul și dorința vor prevala în materializarea acelor idealuri către care tindeți.
K: Toți trebuie să gîndim că va fi bine.. 

I: Totul va fi bine. Mai precis exprimat, rezultatele și succesul, în ceea ce privește Ascensiunea de la finele acestui an vor fi cele așteptate de voi, cei din Lumină. Tabloul se pictează, culorile de bază au fost trasate, instrumentele necesare sunt la îndemâna pictorilor, subiectul este cunoscut. Pe pânza istoriei voastre apare din ce în ce mai clar imaginea pe care o aveți în minte și-n inimă. Totul este ca pictorii să continuie să piceze și...să nu verse cumva vopseaua. 
K: Este vorba despre ceea ce facem noi, fiecare dintre noi și toți împreună. 
I: Exact.
Konstantinos
K: E vorba de ceea ce am dorit înainte de a veni aici. Tata / Mama Dumnezeu a dat comanda pentru acest scenariu .... toți vor să fie bine .... eu o simt, îmi doresc asta.
I: Stați în echilibru și fiți centrați pe inima vastră. 
K: Îți mulțumesc pentru acest dialog. Te iubesc, prietenul meu! La revedere, pentru acum!
I: Și eu te iubesc, prietene!... Vă iubesc pe toți, și ai încredere că ne vom întâlni din nou .... acest moment nu este nici pe departe ultimul.
K: Minunat, Iltheos!
I: La revedere, Konstantinos! 

SURSA: http://awakeningtothedivine.wordpress.com 
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu