vineri, 21 decembrie 2012

21 decembrie - Ganduri despre transformare



Buna tuturor.


N-am apucat sa scriu pe blog dar o sa postez un update cu gandurile mele despre 21 decembrie, asa cum le-am scris prima oara pe facebook.

Sa ne vedem transformati, renascutiti, fericiti si iubitori, Alex.

" Fratilor s-a terminat o era, suntem in 21 decembrie si vreau sa declar oficial "Its the end of the world as we know it, and i FEEL FINE". Pentru toti cei care sunt pe acest drum, va salut brothers si acum ca facem trecerea, haideti sa ne folosim de momentum pentru a merge cu atat mai mult inainte spre o lume noua. Haideti sa ne urmam pasiunea si sigur o sa fim sustinuti si financiar si din toate punctele de vedere, eu fac acest lucru. Va las cu cantecul lui REM, am asteptat cateva zile sa spun "Its the end of the world as we know it, and i FEEL FINE". Enjoy.

Si da, au trecut 26.000 de ani de la ultimul ciclu major, 26.000 de ani doar de tridimensional, well, a venit vremea pentru ceva lucruri noi. In ultimele ore asa am avut o senzatie de "nu-mi pasa", sa lasam ce nu functioneaza in urma. 

2012 este o ocazie fantastica sa mergem mai mult inainte, acum gata s-a dat RESET, avem tot ce ne trebuie la indemana, haideti sa ne dam drumul si gata. Am prins valul, ca surferii si "trebuie" (nu mai exista trebuie), doar sa mergem cu el. E timpul sa facem lucrurile pe care vrem sa le facem. 

O sa facem un mic maraton aici pe FB:) So, o sa mai impartasesc constientizari recente. In primul rand, o mantra importanta pentru zilele astea este SO WHAT? Si ce-i? Ce conteaza ce zice cineva, sau altcineva, myself included. Am avut asa un sentiment astazi patrunzator de genul "Daca ai stii cat de putin imi pasa, e amuzant". Nu in sensul negativ, ci doar sa nu mai furam convingeri cum zice Bashar si sa le inapoiem la cine trebuie. Crezi ca e ceva adevarat, poti sa crezi 100%, go for it. Am intrat sa platesc internetul si era cineva care se certa cu casierita. Mi-a pasat atat de putin si nah, am intrat, am platit si am iesit. In curand noi o sa implementam alte sisteme altervative, sa nu mai existe banii. Totul in ordine. 

 Inca un lucru, inainte de somn, 21 decembrie inseamna ca incepand cu aceasta data energia colectiva, este mai degraba pozitiva decat negativa, nu inseamna ca incepand din 21 decembrie totul o sa fie roz, nici nu are cum sa fie, dar inseamna ca de acum inainte va fi mai usor sa ne ducem mai departe proiectele si sa continuam pe drumul ales, fiindca suntem sustinuti in energie de mentalul colectiv. La inceput nu va parea ca va fi asa, dar momentumul creste si chiar daca in exterior nu pare nimic schimbat, transformarea dupa cum stim este in constiinta. Ce am practicat in ultimele zile sunt pasii materializarii ( si i-am si scris pe o foaie si am lipit-o pe dulap), sunt 7 pasi: Viziune, Dorinta, Convingere, Acceptare, Intentie, Actiune, Permisivitate. Voi vorbi si la urmatorul meu seminar despre acesti pasi. Las informatia sa se scufunde, somn usor tuturor. "


Sursa: salt-in-constiinta.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu