sâmbătă, 29 decembrie 2012

AMENINȚĂRI CU ATENTAT LA PERSOANA D-LUI RUDAN ȘI A FAMILIEI SALE


Cititi cu atentie acest material si veti descoperi cat de acerba devine lupta cu fortele intunecate si  ce solutie au ales ei pentru a scapa !

"AMENINȚĂRI CU ATENTAT LA PERSOANA MEA ȘI A FAMILIEI MELE



Pe măsură ce se apropie termenul pentru reluarea cursurilor de protecție extrasenzorială, se înmulțesc atacurile la persoana mea și a familiei mele. De curând, pe forumul Jurnal Paranormal a fost postat următorul text:
“Am gasit chiar astazi acest comentariu pe un site (nu-i dau numele ca nu fac nimanui publicitate)

"....Nu putem spera decât să reuşim să mai amânăm un pic punerea în aplicare a unui protocol secund, ale cărui scenarii şi executanţi nu au nimic în comun cu autorul acestui blog. De altfel, eu nu agreez deloc astfel de soluţii, domnul R. ştie asta şi a profitat din plin de acest fapt până acum. Recomandăm doar domnului R. să-şi întărească securitatea personală şi a familiei Domniei-sale...."
“WOW ! WOW ! WOW ! Atat pot sa zic ! Se pare ca cineva atenteaza direct la persoana d-lui Rudan in mod direct ! Pe cine o fi deranjat atat de tare??”
         La denigrările având drept țintă persoana mea, apărute cu ceva timp în urmă pe internet, postate de o persoană ce se ascunde sub câteva pseudonime, se adaugă și amenințări cu moartea la adresa mea mea și a familiei mele. Pe cine am deranjat atât de tare?, ca să preiau întrebarea pusă de un internaut. Doar un psihopat care, orbit de ură, nu ține cont de realitate. Nu tine cont nici de vârsta mea, nici de faptul că sunt în convalescență, nici de faptul că sunt posesorul unor informații vitale prvind abilitățile latente ale omului. Deunăzi un coleg, editor al revistei NEXUS,  ediția în limba română, a fost sunat de psihopatul respectiv, care i-a reproșat de ce nu întrerupe colaborarea cu mine. Întrebat fiind ce are împotriva mea, psihopatul i-a spus că  în anul 1996 m-am întâlnit cu el la un Mc. Donald's, că mi-a arătat niște hărți militare și nu am știut să-i arăt pe hartă nu știu ce repere. Prin urmare, pretinde că mi-am bătut joc de copilăria sa, nefiind în stare să citesc o hartă. El spune că avea 16 ani pe atunci.  Pentru asta nu mă poate ierta.
         Jur pe Dumnezeul meu că nu îl cunosc, nu l-am întâlnit în viața mea, cu atât mai puțin să fi discutat cu dânsul asupra unor hărți militare. (De unde să fi avut hărți militare, un puști de 16 ani?) Este posibil ca respectivul adolescent să fi fost victima unui adult. De ce am devenit tocmai eu țința obsesilior sale? Nu cumva este dirijat de altcineva, care profită de dezorietarea sa mentală asmuțindu-l împotriva mea? Pe forumul JP, acest nefericit s-a dat de gol, afirmând că are fișă la spitalul… la secția D, “Poale lungi”. (Ce se înțelege prin sintagma "poale lungi", cred că este ușor de dedus.)
         Manipularea unor psihopați se înscrie în abecedarul serviicilor de informații de pretutindeni. Aceștia sunt dopați de către un psiholog cu informații reale combinate cu informații false, și sunt sloboziți împotriva unor persoane (sau personalități) devenite indezirabile prin activitatea pe care o prestează. Iar de executarea sentințelor se ocupă criminali de drept comun, ce sunt învoiți din penitenciare pentru câteva ore, în schimbul reducerii pedepselor pe care le execută. Care, la rândul lor, sunt ulterior reduși la tăcere.
         Fac un apel pe această cale la patronii psihopatului, să vină la cursul meu pe tema apărării extrasenzoriale și vor afla lucruri importante despre abilitățile extrasenzoriale latente ale omului, pe care nu le cunosc. Și vor afla pentru ce trebuie să ne activăm aceste abilități, cât mai este timp. Abia după aceea să decidă asupra existenței sau nonexistenței mele.
         Știu că mă pun de-a curmeziș unor planuri abominabile privind specia umană. Cred că cei mulți, care vor râmăne aici, merită să fie "înarmați" extrasezorial pentru supraviețuire. Nimic nu garantează că cei aleși să părăseacă Terra, sunt “elite”. În paralel, se construiește o supernavă pentru bogații lumii, prețul pentru o persoană a fost estimat recent la o jumătate de miliard de dolari. "

Sursa: jurnalparanormal.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu