joi, 10 ianuarie 2013

Voi ce alegeti???


soare
  Voi incepe cu un istoric al Gaiei pina in momentul prezent.
ISTORIC :
- experimentul de pe Gaia a fost de la inceput extrem si nemaiintilnit in Univers : entitatile care urmau sa participe coborau in 4D, primeau liber arbitru individual plus uitarea a ceea ce erau si a legaturii lor cu Creatorul. Speranta era ca aceste entitati sa doreasca sa urce in vibratie si sa faca din proprie initiativa ceea ce era necesar pentru a ascensiona, in acelasi timp evitind actiunile care le coborau vibratia. Finalul fericit si prevazut al acestui experiment era ca Gaia ascensiona in 5D impreuna cu toata populatia.
- din pacate, desfasurarea experimentului a demonstrat ca in mod repetat si sistematic aceste entitati faceau alegeri care le coborau vibratia. Invatarea lectiilor era lenta si in plus uitarea intre doua vieti facea ca foarte mult timp sa fie pierdut cu reinvatarea aceleiasi lectii. In timp nivelul umanitatii de pe Gaia a scazut de la 4 la 3 iar in cazuri exceptionale si mai jos. Aceasta scadere in vibratie a atras entitati de vibratie scazuta din restul Universului care au profitat de posibilitatea de a-si manifesta liberul arbitru individual, nu pentru a ascensiona ci doar pentru a-si satisface dorintele de manipulare, de putere, de a-i face pe altii sa sufere pentru propria placere. Nu mai intru in detalii.
- au existat si exceptii in sens invers, unele entitati deosebit de hotarite care au reusit sa ascensioneze. Din cite spunea Adamus au fost 9000 de maestri ascensionati pina de curind, in toata durata experimentului de 4,5 miliarde de ani si din toate zecile de miliarde de entitati care graviteaza in jurul Pamintului incarnindu-se periodic.
- Totusi, nivelul de vibratie al umanitatii a scazut continuu pina acum aproximativ 70 de ani cind Gaia a ajuns intr-o situatie critica si cind chiar supravietuirea corpului ei fizic era pusa in cauza.
Convingerea mea este ca experimentul, in conditiile date, a fost un esec rasunator. Modul in care a fost gestionat acest experiment a fost apasarea periodica a butonului “Reset” pentru a sterge de pe fata Pamintului toata umanitatea si a reincepe de la 0 – de exemplu potopul. Eroarea a fost continuarea experimentului cu pastrarea acelorasi conditii, liber arbitru individual plus uitare fara a schimba alti parametri. Urmarea a fost amestecarea nefireasca a entitatilor de vibratie diferita, suferinta inutila a celor de vibratie mai inalta vulnerabile – in corp fizic – la agresiunile entitatilor de vibratie joasa si scaderea continua a vibratiei pe Pamint.
Acum 70 de ani Gaia a luat o decizie cruciala : nu s-a mai bazat pe consiliul de intelepti care a condus pina atunci experimentul ci a ales sa ascensioneze indiferent de nivelul umanitatii care traieste pe corpul ei fizic. Asa ca Gaia a cerut ajutorul Creatorului si intregului univers pentru a putea ascensiona. Urmarea o cunoasteti, infuzia masiva de lumina care a salvat de la moarte corpul fizic al Gaiei, a ajutat-o sa urce in vibratie si sa mearga spre ascensiune si, cel mai important pentru umanitate, anularea scenariului repetat si programat al apocalipsei pentru perioada 2000-2012. Tin sa subliniez, schimbarea destinului Gaiei nu e in nici un fel rodul “intelepciunii” consiliului de intelepti care a fost responsabil cu tot acest experiment, ci e legata doar de alegerea ei personala.
Gaia a ales sa iasa din destinul ei prestabilit si sa ascensioneze indiferent de nivelul vibrational al populatiei care traieste pe ea, dar a putut lua aceasta decizie doar pentru ea.
Pentru noi, cei incarnati pe Pamint si care am ales ascensiunea, functioneaza inca programul initial al experimentului Gaia si anume ascensiunea in grup cu toata populatia. Doar ca majoritatea acestei populatii este constituita din suflete lente sau lenese, care nu au nici capacitatea nici dorinta de a ascensiona acum. Ei au luat decizia individuala, fiecare pentru el insusi, de a nu participa la aceasta ocazie de a ascensiona acum impreuna cu Gaia. Dar noi, cei mai avansati, am ramas in continuare credinciosi programului initial si asteptam pina in pinzele albe sa vina si ceilalti dupa noi. I-am rugat, i-am amenintat, i-am vindecat, i-am tras dupa noi, am facut tot ce ne-a stat in putinta si ne-am epuizat incercind sa facem ascensiunea pentru altii in locul lor. Doar ca asta nu se poate.
Asa ca intrebarea mea e VOI CE ALEGETI ? Eu am ales sa le dau drumul celorlalti, sa-mi asum raspunderea doar pentru mine insami si sa ascensionez acum indiferent de nivelul vibrational al restului omenirii. Adica am luat in sfirsit aceeasi decizie ca si Gaia si cu cei 9000 de maestri ascensionati. Voi ascensiona si voi continua sa-i ajut pe altii din noua mea pozitie, oricare va fi aceea.
Va pup,
Cristina

Sursa: mail
daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu