vineri, 15 februarie 2013

Casa Poporului-14 februarie 2013


deisis-din-vladimir-sec-xiii-1-1
Intamplarea a facut, ca astazi 14 februarie 2012, sa ajung cu niste treburi personale intr-o locatie din apropierea Casei Poporului.
Mi-am rezolvat treburile si la intoarcere m-am conectat la energia Casei.Ceva ma impingea sa fac acest lucru :) .
Am vazut merkabaua Casei(cu mult mai mare decat o vazusem anul trecut cand am mai fost pe aici).Cristalul de sub Casa, l-am vazut activat de catre toate persoanele, care aveau “chei” de acolo.
Insa pentru prima data am vazut, deasupra la merkaba, se aflau: Iisus(in mijloc), Fecioara Maria(in stanga) si Ioan Botezatorul(in dreapta).Am cautat pe net sa vad vreo fotografie asemanatoare si am gasit o icoana care se numeste “deisis”.Semana perfect cu imaginea din aceasta icoana.Deasupra lor era un porumbel alb, care trimitea catre toti trei cate un fascicul de lumina alba.
Am auzit in surdina o voce, care imi soptea “E Timpul…!”
deisis- ucraina

Eu zic ca e de bine…Doamne Ajuta-ne sa facem, ce ne-am propus!!!
Dan Gaucan

Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu