luni, 11 februarie 2013

Papa Benedict al XVI-lea demisionează


Suveranul Pontif şi-a anunţat retragerea în limba latină.



Папа Бенедикт XVI религия Папа Римский
Foto: EPA
Papa Benedict al XVI-lea, în vârstă de 85 de ani, şi-a anunţat demisia. Potrivit presei italiene, Papa şi-a s-a adresat în latină auditoriului din Vatican şi a anunţat că părăseşte postul pe data de 28 februarie.
Serviciul de Presă al Vaticanului a confirma decizia lui Benedict al XVI-lea.
Ultimul Papă, care şi-a dat demisia, a fost Grigori al XII-lea în 1415.

"După ce mi-am analizat conştiinţa în faţa Domnului, în diverse rânduri, am ajuns la certitudinea că forţele mele, din cauza vârstei mele avansate, nu mai sunt apte pentru exercitarea într-un mod adecvat a ministerului petrinian", a declarat Papa în latină.


          romanian.ruvr.ru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu