duminică, 24 martie 2013

Furtunile solare germinează o nouă creștere a vieților noastre 19 martie 2013


Suntem obișnuiți să având în furtuni majore meteorologice, în cazul în care vom fi plouat, și pe ploaie și a plouat timp de zile. Este foarte evident atunci când acest lucru se întâmplă pentru că noi le putem vedea. Bazine de apă pe șantierele noastre, pe străzi, golfuri și râuri noastre încep să crească ... Dar ceea ce despre un furtuni solare? Nu există nici o măsură vizuală în fața noastră care spune, da energia vine tare și începe să piscină în jurul nostru. Dar totuși, asta este exact ceea ce sa întâmplat la noi de la 12 martie prin 17. 5 zile de la admonestat de energia soarelui. Am numai într-adevăr a devenit conștient de acest potop de energie ieri (18) atunci când am încercat să vă conectați la doamna mea prima parte a zilei. Nimic.Sorta. Aș putea simți energia. Am putut auzi tăcerea asurzitoare.Nu am putut vedea prima vizuală sau chiar într-adevăr interpreta energia pe care am putut simți. Ceva simtit foarte foarte diferite despre această imposibilitate de a conecta prin antenă, fie mea sau inima mea. În cele din urmă, informațiile au venit. Soarele a fost udat intens pământul pentru ultimele 5 zile, iar acum ne aflăm în mijlocul de schimbare electrificate la fiecare nivel al vieții. Fiecare versiune de viață. Nu este o dimensiune sau cronologie neafectate de această rundă conștient de furtuni solare. Pentru ca frustrant ca această zi de reeșalonare este pentru mine și cei pe calendarul meu, aceasta este într-adevăr o zi pentru a sărbători și a obține foarte incantati.

Sursa: www.youtube.com

NOTA SFATUITOAREA: Imi cer scuze pentru traducere, dar este facuta cu Google Translate si nu am mai avut timp sa o corectez. Am vrut sa postez oricum materialul, deoarece il consider util pentru a intelege ce s-a intamplat cu noi zilele trecute si inca se intampla.
Multumesc pentru intelegere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu