sâmbătă, 9 martie 2013

Pasarea de Foc-09.03.2013


pasarea-phoenix1
In jur de orele 18:30, in timp ce ma intorceam cu Juniorul spre casa din parc, am simtit un val puternic de energie.Simteam cu putere in toata fata, iar apoi in Inima.Mi-am dat seama imediat ca urmeaza “sa vad” ceva :)
Ceva m-a impins sa ma uit in sus.Am vazut un soi de aripa de pasare in flacari.Eram dedesubtul unei aripi imense de foc.M-am ridicat in astral si am vazut cum o pasare imensa de foc zbura in jurul Pamantului.Seamana foarte bine cu imaginea de mai sus(foarte repede am gasit imaginea pe net,pentru a face comparatie). Binenteles este Pasarea Phoenix :)
Privelistea este minunata!!!
Am scris acest articol la orele 18:50.Sper din suflet sa simtiti “energia proaspata”…
Totul este super!!!
Desi afara s-a inoptat, pe la blocul meu canta pasarile…am impresia ca sunt intr-o padure, departe de civilizatie. :)
Dan Gaucan
Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu