marți, 16 aprilie 2013

Dragonii 2013


imaginea mea cu dragonii
Zilele acestea mi s-a intamplat ceva putin mai interesant.
M-a cuprins deodata o stare de oboseala inexplicabila.M-am asezat in pat.Imediat au inceput sa mi se activeze chakrele si sa-mi creasca vibratia foarte tare.Am simtit ca va urma ceva super :)
Am intrat intr-o stare de meditatie foarte profunda.
Mi-au aparut in fata mea patru dragoni: unul era de foc, unul era de apa, unul de aer si unul de Pamant.Mi-au cerut acceptul sa se apropie de mine si sa facem ce “ne-am vorbit” mai demult sa facem.Le-am dat acceptul imediat pentru ca i-am simtit foarte curati si cu ganduri bune.
Toti patru au intrat in mine si au inceput sa se invarte in spirala in corpul meu de sus pana jos si invers.Eu am intins mainile lateral si am inceput sa ma invart si eu.Aceasta “operatiune” a durat cam jumatate de ora(in timpul pamantean) dupa care m-am simtit foarte bine.
Eu pana acum nu prea am avut tangete prea mari cu dragonii, insa cea de acum a fost superba.
Nu-mi dau seama foarte bine ce voi simti de acum incolo in urma acestei trairi, dar un lucru va pot spune sigur…mi-a crescut puterea energetica in terapii. :)
Dan Gaucan

Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu