marți, 16 aprilie 2013

SA RIDICAM VIBRATIA CACI SALTUL E APROAPE


universe
Dragii mei,
Sunt semne multe. Ne cam apropiem de capatul de drum. Stim cu totii ca nu a fost deloc usor. Unii au luat-o pe partea mai scurta dar si mai abrupta, altii pe partile mai ocolite si mai lungi, dar un pic mai line. In oricare din situatii, steagul din varful muntelui este acelasi pentru toata lumea. Asteapta, fluturand in vant, sa apara langa fiecare invingator al inaltimilor, in fotografiile de final.
Am primit de la cititori istorisirile a o multime de vise sau viziuni, la fel de la prieteni, le mai adaug si pe ale mele, pun si mesajele de Sus, precum si evenimentele ce s-au petrecut in ultimele saptamani. Toate acestea au fost piesele unui puzzle care se intregeste pe zi ce trece. Iar imaginea care se contureaza este aceea ca probabil vom avea niste Sarbatori de Paste, intr-un altfel decat cum am cunoscut vreodata. Vom avea un alt fel de Saptamana a Patimilor si un alt fel de Saptamana Luminata.
Doream in aceasta dimineata sa mai expun un nou articol. Sunt in pregatire alte doua, insa acestea necesita o documentare ceva mai laborioasa si mai dureaza cateva zile pana vor fi finalizate. Drept urmare, am rugat pe cei de Sus sa ma ghideze catre o idee, catre ceva care sa ne fie util tuturor.
Iata ca mi-au fost condusi pasii catre un scurt videoclip. Scurt dar cu efect maxim…. Mi-am dat seama, prin cele ce am simtit pe propria-mi persoana, ca  videoclipul chiar genereaza o crestere semnificativa a vibratiei, atat prin sunet cat si prin imagini, pe durata a doar aproximativ 4 minute. Pai, da…. Am inteles de ce am fost ghidata asa, pentru ca nu mai prea avem timp, iar in acesta scurt care mai este, daca dorim sa mai facem cate ceva pentru noi, in sensul pregatirii pentru examenul final, atunci trebuie sa actionam utilizand metode rapide, ce genereaza efect ridicat, intr-un termen foarte scurt.
In cele ce priveste acest filmulet, el ajuta mult la cresterea starii vibrationale si este indicat a fi urmarit mai ales atunci cand simtim ca suntem intr-o vale din acest punct de vedere, cand ne simtim mai nervosi, sau cand avem o suparare care ne apasa. In zilele ce vor urma, practic nu avem voie sa stam in astfel de vai, fara a intreprinde nimic ca sa iesim de acolo. Trebuie inteles ca acum, mai mult decat oricand, trebuie sa ne impunem sa manifestam iubirea, iertarea, compasiunea si toate sentimentele ce ne tin la un nivel ridicat al vibratiei noastre. Eu stiu ca traim vremuri in care tot felul de forte se agata de noi ca sa ne traga in groapa. Trebuie la randul nostru sa ne agatam de tot ce putem, numai sa nu ne lasam dusi la fund. Mai ales acum.
Deoarece textul din videoclip este in limba engleza si cum nu toata lumea cunoaste obligatoriu aceasta limba, aveti mai jos traducerea a tot ce intalniti pe parcursul lui. Este foarte important sa intelegeti fiecare cuvant, fiecare propozitie, pentru ca textul are si el aportul sau ce nu poate fi neglijat.
·        Are You ready to take the journey? (Sunteti gata sa mergeti intr-o calatorie?)
·        The journey of awakening. (Calatoria trezirii)
·        Awakening to your full soul potential (Trezirea la potentialul maxim al sufletului)
·        The time is now! (Acum este momentul!)
·        The story of creation (Istoria creatiei)
·        The word (Cuvantul)
·        The light (Lumina)
·        Genesis (Geneza, concepere)
·        Egg of life (Ou al vietii)
·        Flower of life (Floare a vietii)
·        Fruit of life (Fruct al vietii)
·        Creation (Creatie)
·        And the elements were birthed (Si elementele s-au nascut)
·        Earth (Pamant)
·        Fire (Foc)
·        Air (Aer)
·        Water (Apa)
·        Spirit (Spirit)
·        Creation expands&infinitely creates (Creatia expandeaza si tot creaza la infinit)
·        We are all creation, we are all co-creators (Noi suntem toti creatie, noi suntem co-creatori)
·        Prepare to awaken to your divine magnificence (Pregateste-te sa trezesti splendoarea ta divina)
·        Now (Acum)
·        I choose to awaken (Aleg sa ma trezesc) – Ne gandim la chakra aflata sub talpile picioarelor, la aproximativ 30 cm
·        I am awakening (Ma trezesc, exist) – Ne gandim la chakra radacina
·        I am creative (Sunt creativ) – Ne gandim la chakra sacrala
·        I am Divine Will (Sunt Vointa Divina) – Ne gandim la chakra plexului solar
·        I am Divine Love (Sunt Iubire Divina) – Ne gandim la chakra inimii
·        I am Divine Voice (Sunt Glas Divin) – Ne gandim la chakra gatului
·        I am Divine Sight (Sunt Vedere Divina) – Ne gandim la chakra ochiului al treilea
·        I am Divine Wisdom (Sunt Intelepciune Divina) – Ne gandim la chakra coroanei
·        I am Divine Soul (Sunt Suflet Divin) – Ne gandim la prima chakra de deasupra capului, aflata la aproximativ 50 cm
·        I am Lunar (Eu sunt Fiul Lunii)  - Ne gandim la chakra a doua de deasupra capului, aflata la aproximativ 100 cm
·        I am Solar (Eu sunt Fiul Soarelui) – Ne gandim la chakra a treia de deasupra capului, aflata la aproximativ 140 cm
·        I am God, Goddess, Spirit (Eu sunt Dumnezeu Tata, Mama si Spirit) – Ne gandim la a patra chkara de deasupra capului, aflata la aproximativ 170 cm, numita si chakra Constiintei Cristice
·        We are all one (Noi suntem UNUL)
·        Now with intent (Acum cu intentie)
·        Raise your vibration (Creste vibratia ta)
·        To your highest level of attunement (La cel mai inalt nivel de initiere)
·        I am vibrating (Vibrez)
·        At my highest level of vibration (La cel mai inalt nivel de vibratie a mea)
·        For my souls highest potential (Pentru cel mai inalt potential al sufletului meu)
·        And for humanities growth (Si pentru dezvoltarea spirituala a umanitatii)
·        And for all of creation (Si pentru intreaga creatie)
·        Now ground this love into earth (Acum asez aceasta unda de iubire in Pamant)
·        I am love (Sunt iubire)
·        We are awakened (Suntem treziti)
·        We are Living / One / Vibrational / Energy – LOVE (Traim intr-o singura energie vibrationala, a Iubirii)
·        Please forward this wave onto many souls (Va rog trimiteti aceasta unda catre cat mai multe suflete)
·        So they too can experience (Astfel incat sa poata experimenta)
·        A re-connection (O reconectare)
·        An awakening to….(O trezire a…..)
·        The WAVE OF LOVE (UNDEI IUBIRII)
Pace si Iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu