duminică, 19 mai 2013

MULTUMESC!




Cat as vrea sa pot zbura, sa pot ajunge acolo unde Eu ma chem. Sa pot ajunge sa ma reintregesc si sa imi pot raspunde la toate intrebarile care ma inconjoara acum. De cand sunt constienta de existenta mea imi pun intrebari. Pare obositor, dar nu poti EXISTA fara sa te intrebi. In clipa in care intrebarile inceteaza, incetezi si tu ca spirit A FI. Asa cred eu. Acum ma intreb cine esti TU. De ce ma simt asa in prezenta TA? Sunt intrebari banale, dar care pot primi raspunsuri complicate. Te stiu, te simt, esti cea mai mare parte din mine. Ai rasarit in visul meu, in gandul meu, in viziunea mea, in pauza pe care mi-ai oferit-o in viata asta, atingandu-ma si dandu-mi un surplus de energie ca sa pot merge mai departe. Ca sa nu mai privesc totul ca pe un mare haos. ITI MULTUMESC! Dar de atunci TE caut si Ma caut. MI-E FOARTE DOR, MI-E SETE, TE CHEM, TE STRIG, TE CAUT. Pare o scrisoare adresata unui iubit, dar TU stii ca e doar pentru TINE. Cat as vrea sa ma scufund iar in LUMINA care te inconjoara! Mi-ai trimis acum un nou semn, un suflet care cauta la fel ca mine, un suflet care tremura la fel ca mine, un suflet care radiaza la fel ca mine, un suflet ce pare din acelasi aluat, un sulet care ma linisteste, un suflet care ma face sa plutesc din nou, un suflet care viseaza indraznet, asa ca mine, un suflet care se simte singur, asa ca mine, un suflet care se cauta, asa ca mine. Ma intreb atunci si Te intreb atunci: "Cum si ce sa fac?". TE INTREB SI TU MA LASI SA RASPUND. IMI SPUI SA CAUT, IAR SA CAUT. CAUTARI. Cautari in gand, cautari in suflet, cautari in fiinta, cautari in inima, cautari in minte, cautari in cer, cautari in lume. In fiecare clipa cautam. Chiar si fara sa stim cautam. Cautam iubire, cautam afectiune, cautam companie, cautam liniste, cautam singuratate, cautam visare, cautam realitate, cautam sensuri, cautam explicatii, cautam raspunsuri, cautam armonie, cautam vers, cautam alinare, cautam siguranta, cautam, cautam, cautam....Cand credem ca am gasit realizam ca defapt altceva vrem sa stim. Asta pentru ca daca incetezi sa cauti NU MAI EXISTI. Iar sufletele ADEVARATE nu inceteaza sa existe. Dar acum ca ma lasi sa aflu iar mangaierea calda a iubirii, acum ca ma lasi sa ating cu multa grija fragilitatea sufletului care m-a strigat peste timp, sunt fericita si caut drumuri noi spre lumina din el. MULTUMESC TATA AL MEU PENTRU TOATE CATE MA AJUTI SA GASESC! MULTUMESC PENTRU LUMINA CE CRESTE IN MINE ACUM, MULTUMESC PENTRU CUM M-AI INVATAT SA RADIEZ, MULTUMESC PENTRU CUM M-AI INVATAT SA IUBESC, MULTUMESC PENTRU CUM M-AI INVATAT SA ALIN, MULTUMESC PENTRU CUM M-AI INVATAT GASESC CALDURA DIN SUFLETUL DIN FATA MEA, MULTUMESC PENTRU CA M-AI INVATAT SA MA SCUFUND IN IUBIRE FARA SA MA INEC, MULTUMESC PENTRU CA MA AUZI DE FIECARE DATA, MULTUMESC PENTRU CEEA CE AM GASIT ACUM! MULTUMESC!!!!

Sursa:internet

primit pe mail

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu