luni, 24 iunie 2013

Nimic nu pare greu, caci el este fratele meu! - Mesaj de la Ingeri primit de Sfatuitoarea

Atunci cand ai langa tine un sprijin, nimic nu pare greu. Atunci cand ai langa tine pe fratele tau, stii ca Dumnezeu ti-a trimis un inger, caci nimic nu ti se mai pare greu. Ca este un frate bun, ca este un cunoscut sau un strain, cel care va fi langa tine la nevoie, va fi intotdeauna fratele tau. 
Fi frate pentru cel in suferinta si in nevoie si nu uita ca primesti ceea ce daruiesti, nu uita ca Dumnezeu iubeste pe cel darnic si iubitor


El nu e greu...el e fratele meu

Drumul e lung, cu multe întorsături
Care cine ştie unde ne duc,
Dar eu sunt puternic,
Suficient de puternic pentru a-l duce,
El nu e greu, e fratele meu.
Şi aşa mergem mai departe
Starea lui de bine e grija mea,
El nu e o povară de dus,
Vom ajunge acolo.
Căci ştiu că el nu mă va împovăra,
El nu e greu, el e fratele meu.
Dacă sunt cumva împovărat, sunt aşa de supărare
Că inima tuturor e plină de bucurie,
De iubire unul pentru altul.
E un drum lung, lung,
Fără cale de întoarcere,
Dacă tot ne îndreptăm către acolo, de ce să nu împărţim
Şi drumul nu mă apasă deloc,
El nu e greu, el e fratele meu.
El nu e greu,
El e fratele meu.




Acesta este mesajul pe care ni l-au trimis Ingerii in noaptea aceasta. 


Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu