luni, 5 august 2013

Marele sextil din 29 iulie 2013

mainile
Jennifer Hoffman
Pe 29 iulie 2013, planetele s-au aliniat cu un mesaj pentru omenire, o ocazie de inaltare si o confirmare a unimii, a divinitatii si a conectarii noastre. Aceasta reprezinta o deschidere spre dimensiuni mai inalte, un portal stelar in forma Stelei lui David, dupa cum ne permite viziunea noastra 3D, sa vedem merkaba sau Corpul de Lumina, care este doar o mica parte dintr-un dodecaedru mai mare sau un poligon cu 12 laturi, care la randul sau este o reprezentare mica a unei Flori a Vietii mai mare, din dimensiunile superioare. Acest aliniament astral este alcatuit din 10 planete, inclusiv ambele Noduri si Chiron si se refera la semnele de pamant si de apa. Nu mai calatorim intre lumi, calatorim intre universuri.
Acum trebuie sa ne concentram atentia asupra impamantarii si vindecarii, nu pentru a vindeca trecutul, ci ca o modalitate de a avansa. Eu cred ca noul nostru imperativ este acela de a fi ancorati in vindecare, de a ne recunoaste ca fiind vindecati si intregi (nu avem nevoie de permisiune pentru asta) si de a ne accepta divinitatea. Scopul vietii noastre este acela de a ne alinia omenescul cu divinul, de a crea spatiul in care divinul din noi sa straluceasca puternic, astfel incat sa devenim Lumina care suntem. De cata vreme ne-am ascuns Lumina? Cand vom putea sa o lasam sa straluceasca? Acum este un moment bun sa incepem.
Noi am intampinat lumea cu inima deschisa si am asteptat aceasta lume, sub forma grupurilor noastre de suflet, a partenerilor, prietenilor si familiei sa ne recunoasca si sa ne sarbatoreasca. Totusi, destul de des, inimile ne-au fost frante si au avut nevoie de vindecare si la fel si ale lor – si niciodata nu am gasit ce doream sau ce aveam nevoie. Calatoria noastra spre vindecare a fost una lunga si, cu fiecare noua relatie, situatie si intalnire, ne-am intrebat daca: „Aici imi este oare vindecarea, voi obtine de la tine ceea ce imi doresc?” De fiecare data cand ne conectam la o inima ranita ne gandim ca este treaba noastra sa o vindecam – cand, de fapt, mesajul nostru este acela de a ne vindeca pe noi insine. Aceasta vindecare are loc atunci cand o declaram incheiata; sunteti gata sa faceti aceasta declaratie? Lumea, evolutia si inaltarea au nevoie de participarea noastra, vindecati si cu sinele intreg, atunci cand trecem de la un Univers 3D, la un univers multi-dimensional, care exista in taramul potentialului.
In timp ce vorbim despre „univers”, ca fiind tot ceea ce exista pentru noi, noi suntem de fapt o particica a unui multiunivers mult mai amplu, parte la randul sau dintr-un omni-univers – un univers foarte mare, ce contine toate universurile. Ne putem imagina asemenea concept fara limite? Ce exista dincolo de universul nostru? In termeni individuali, ce exista dincolo de universul pe care ni l-am creat? Care este urmatoarea realitate? Caror potentialuri le vom permite sa devina posibile pentru noi? Intr-un univers fara limite, in care totul exista si totul este posibil, numai credinta noastra in limitare si lipsuri ne impiedica sa fim puternici, creatori fara limite ce intra si ies din aceste potentialuri, extinzandu-ne in fluxul energiei creatore, care este ceea ce suntem noi, de unde venim si incotro ne indreptam si la ce ne intoarcem.
Timpul linear se prabuseste si lumea noastra devine mai mica, deoarece acum suntem conectati mai mult decat oricand. Universul nostru insa, face o alta rotatie in jurul propriei axe, ca raspuns la deschiderile pe care le-am creat, pentru extinderea celor trei dimensiuni catre dimensiunile superioare. Chiar daca nu simtim ca am detine controlul asupra acestui proces – de fapt, o facem. Tot ce facem este in aliniere cu evolutia noastra si inaltarea adauga un alt strat de potential, expansiunii universului nostru. Atunci cand dorim sa eliberam suferinta si durerea, sa ne deschidem ochii interiori, catre un potential mai amplu al Luminii noastre de a straluci in lumea exterioara, pasim mai deplin prin acest portal, permitandu-i sa se extinda pentru noi, pentru omenire si pentru Pamant.
In timp ce conduceam prin tara, cu cateva saptamani in urma, ma gandeam la univers si am primit o imagine a unei serii de inele multi-dimensionale, toate interconectate si curgand impreuna. Fiecare dintre aceste inele era un univers separat. In punctele lor de convergenta, inelele se ridicau si deveneau un nou set de universuri. La inceput m-am gandit ca aratau ca un tor, care arata ca o gogoasa curbata – dar a trebuit sa extind aceasta imagine, pentru a include o banda a lui Moebius, un plan bi-dimensional, cu o singura fata. O astfel de banda nu are nici inceput nici sfarsit, ea extinzandu-se si contractandu-se in sine insasi. Universul nostru este una dintre benzile toroidiale Moebus, care sunt interconectate, se rasucesc, se ridica si curg impreuna, in sus si spre inauntru, intr-o masa de creatie nelimitata.
Asta fac multele noastre universuri si, pe masura ce trecem prin diferite faze ale inaltarii, trebuie sa ne contractam pentru a ne putea extinde, pentru a atinge un sfarsit, astfel incat sa ne putem exprima si extinde intr-un nou inceput. Acesta este, totusi, si un punct al alegerii, intre a ne ridica sau a continua sa ne invartim in acelasi cerc. Noi, din punct de vedere individual si colectiv, ne aflam acum in acest punct. Unii se vor inalta in noi dimensiuni, altii vor hotari sa continue sa se miste in acelasi cerc.
De unde incepem? De oriunde vrem si, daca asta este prea general si prea vag, iata cateva intrebari pe care sa vi le puneti:
1.                  De a cui permisiune cred ca am nevoie, pentru a avea bucurie in viata sau pentru a crea noi potentialuri pentru realitatea mea?
2.                  Carui lucru nu mai am nevoie sa ii dau energie in viata mea, deoarece nu imi mai serveste intentiei de bucurie?
3.                  Exista vreun domeniu in care nu sunt in integritate sau aliniat cu ceea ce imi doresc in viata? Indiciu: daca nu se intampla, nu esti inca aliniat la el.
4.                  Este ceea ce cer, cu adevarat ceea ce vreau. Exista ceva ce as vrea sa cer? Am curajul sa-l primesc?
5.                  Unde sufar, sunt nefericit sau ma simt neimplinit? Pot face loc pentru o experienta noua a vietii mele?
6.                  Ce exista dincolo de universul meu, de realitatea pe care o cunosc ca fiind viata mea, astazi? Ce alte potentiale sunt posibile pentru viata mea? Ce exista dincolo de vindecarea mea? Pot sa ma vad vindecat, intreg si complet?
7.                  Daca as sti ca as avea un succes spectaculos, fara absolut nicio posibilitate de esec, as __________________________________.
Ce ati raspuns la intrebarea nr. 7? Acesta este urmatorul vostru pas. Portile sunt deschise si este timpul sa va gasiti curajul de trece prin ele.
Daca ne uitam la evolutia evenimentelor din 1962 (inceputul Erei Varsatorului), pana in 1983 si apoi pana in 2003, putem vedea ca lumea a devenit cu adevarat un cu totul alt loc si ca noi insine suntem mult mai diferiti. Uitati-va cat de conectati suntem unii cu ceilalti, cat de mare ne este constiinta de sine, ca fiinte-suflet, cat de multe stim si intelegem despre aliniere, energie, Lumina, calea vietii noastre si scopul si potentialul propriu. Lumea este cea care este si, daca nu ii dam o alta cale de urmat, isi va continua drumul pe care l-a avut dintotdeauna. Energia 3D se autoperpetueaza, pana cand i se va deschide o alta cale. Aceasta este o ocazie pentru fiecare dintre noi – si pentru noi toti – de a ne crea o cale noua, care sa ne poarte de la inima la suflet, de la vindecator la vindecat, de la multi la Unul, de la „mine” la „noi” si de la limitare la nelimitat. Portile sunt astazi deschise, nu avem nevoie decat de curaj, pentru a trece prin ele.
Sursa: editura foryou


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu