miercuri, 11 septembrie 2013

Program Protectie PSI & Eliberare Energetica

Program Subliminal - Protecţie PSI & Eliberare Energetică

Afirmaţii incluse în programul audio:

Sunt protejat de Dumnezeu.
Corpul meu Fizic, Astral şi Mental se află într-o Armonie Deplină.
Armonia Divină se manifestă în viaţa mea acum.
Invoc Lumina Divină, sunt un Canal Curat şi Perfect Lumina îmi este Călăuză.
Eu sunt protejat de toate energiile negative.
Un scut de lumina albă mă înconjoară complet.
Un scut de lumină violet mă înconjoară complet.
Eu sunt torţa flăcării violet.
Eu sunt puritatea pe care Dumnezeu o doreşte.
Eu radiez Credinţă, Încredere, Forţa şi Putere în mine însumi.
Scutul meu de lumină albă este o fortăreaţă unde răul nu poate pătrunde.
Scutul meu de lumină violet este o fortăreaţă unde răul nu poate pătrunde.
Fiecare aspect al minţii şi al spiritului meu este protejat divin.
Sunt etern indestructibil în toate căile, întotdeauna.
Toate experienţele mele mă împuternicesc.
Providenţa Divină îmi instruieşte toate gândurile, cuvintele şi faptele.
Cu fiecare zi sunt mai puternic, rapid şi inteligent. Sunt Etern!
Am puterea de a elimina răul.
Mintea mea construieşte un scut împotriva gândurilor telepatice nedorite.
Eu îmi curăţ mintea de influenţele negative.
Eu am puterea de a-mi vindeca viaţa.
Gândurile negative sunt blocate acum.
Eu am un scut puternic de energie.
Eu sunt autocontrolul meu pentru totdeauna susţinut.
Eu am o rezistenţă incredibilă în faţa atacurilor şi a manipulării telepatice.
Eu resping manipularea instantaneu.




http://www.youtube.com/watch?v=DqHxgxKjsVQ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu