luni, 7 octombrie 2013

Visele noastre


Intreaga viata visam, pentru ca creierul noastru are nevoie de odihna, iar visele sunt un fel de medicament pentru subconstientul nostru, daca stim sa le interpretam uneori reusim sa ne gasim mai usor drumul in viata. Visele sunt de mai multe feluri, cele premonitorii sunt mai importante, pentru ca se implinesc totdeauna, desi omul modern constientizeaza mai greu acest lucru. 
Eu am fost mereu fascinata de lumea viselor, pentru ca este asemenea unei carti politiste, nu stii niciodata ce surpriza iti ofera finalul.
Cosmarurile sunt atacuri energetice trimise de cineva, dar si modul creierului de a ne arata ca se intampla ceva cu corpul nostru. Majoritatea oamenilor cu care am vorbit, spuneau ca inainte de a se imbolnavi, au primit destule vise, majoritatea cosmaruri. Deci corpul nostru ne trimite semnale cand ceva nu este in regula.
In legatura cu dictionarele de vise, pot sa imi spun parerea personala, sunt bune pana la un anumit punct, dupa aceea nu mai gasim explicatiile potrivite pentru a descifra visele pe care le avem.Le putem nota undeva si sa incercam sa facem legatura intre problemele vietii noastre si visul pe care il avem, in general subconstientul nostru nu sta degeaba, transmite ceea ce trebuie sa stim si poate nu vrem sa recunoastem.
Sunt aici pe acest blog pentru a va ajuta in legatura cu visele pe care le aveti, va rog sa luati legatura cu mine daca aveti vreo nelamurire, in limita timpului si a pregatirii mele profesionale voi incerca sa va ajut.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu