sâmbătă, 25 august 2012

Noaptea în Pădurea Baciu (foto)



Paradoxal, deși ideea de a te plimba noaptea prin Pădurea Baciu îți poate creea un sentiment de disconfort interior, în realitate poți constata că sunt puține locuri unde te-ai putea simți mai în siguranță. Desigur, cu condiția să fii cu adevărat într-o stare de armonie!
La ultima călătorie în Pădurea Baciu, care a avut loc week-endul trecut, am mers împreună cu încă 5 prieteni (în afara programului turistic, la care au participat mai multe persoane) pentru câteva experiențe de noapte în Pădurea Baciu. Ne-am deplasat cât încă mai era puțină lumină undeva spre mijlocul pădurii, iar după ce s-a întunecat de tot am făcut anumite acțiuni de armonizare cu locul și apoi, pe întuneric complet, o meditație. În final, tot pe întuneric complet, ne-am așezat pe spate și am privit fragmentele de cer înstelat care se vedeau printre coroanele copacilor în unduire. Experiența a fost absolut fabuloasă!...

Ceea ce i-a mai încântat pe toți a fost sentimentul de deplină siguranță și protecție, în pofida crengilor uscate care mai trosneau pe ici pe colo; o dovadă în plus că această pădure răspunde cu adevărat în mod specific celor care o vizitează, în acord cu natura și credințele lor...
Mai jos, poți vedea câteva fotografii din ultima călătorie în Pădurea Baciu.
Cei interesați de următoarea incursiune în Pădurea Baciu, care va avea loc între 20 și 23 septembrie, pot afla mai multe detalii și se pot înscrie aici:








Sursa: danielroxin.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu