duminică, 23 decembrie 2012

Ultimile concluzii 2012


hapy new era
Ce faceti oameni buni?Cum va simtiti?Sunteti dezamagiti?In continuare am sa va prezint ultimile mele concluzii trase, in functie de ce am simtit zilele acestea.
Incepand cu data de 20 decembrie, spre seara, am simtit niste energii foarte puternice.Initial am crezut ca a inceput “procesul”, dar n-a fost asa.M-am conectat si am intrebat ce se intampla.Mi-a aparut o imagine, in care imi aparea Pamantul si cum prin polul Nord era traversat de o lumina puternica, care ulterior iesea prin polul Sud…si se relua procesul.torus-earthAm intrebat ce se intampla si mi s-a raspuns urmatoarele.Incepand cu data de 20 decembrie a inceput sa se formeze(impleteasca) reteaua toroidala a Noului Pamant.Acest proces va dura 3 zile, de pe 20 decembrie seara, pana pe 22 seara.Pe 21 decembrie, ora 19,  aceasta retea toroidala a ajuns sa se “impleteasca” deasupra Romaniei.Atunci am simtit iarasi niste energii foarte puternice si benefice pentru noi.
Punerea in functiune a acestei retele toroidale se va face maine 23 decembrie 2012, la o ora legata de cifra 5.Poate fi la ora 5, 14, 23; insa eu simt ca va fi la ora 23…numai Dumnezeu stie sigur cand si cum va fi.
Deci…pentru cei care sunt dezamagiti pentru ca nu vad si nu simt in jur nici o schimbare, le transmit sa mai aiba rabdare pana maine 23 DECEMBRIE 2012.
Eu am mare incredere in Planul Divin…este foarte posibil sa ma insel, dar am simtit sa scriu acest articol.Ne asteapta vremuri frumoase, mai devreme sau mai tarziu.
Cu respect
Dan Gaucan
P.S. Nu sunt adeptul ideii, conform careia, schimbarea se va face prin cele 3 zile de intuneric…totul va fi la nivel de CONSTIINTA UMANA
Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu