miercuri, 9 ianuarie 2013

BATRÂNII CREAŢIEI DIVINE şi CONTRACTE lor SPIRITUALE.



port
Bine v-am regasit Dragi Colegi.
Cu toate ca m-am hotarit ca sa imi iau o paza in redactarea si prezentarea de subiecte spirituale noi, iata ca o noua Sincronicitate Divina ma predetermine sa ma prezint in fata voastra cu o nou subiect de interes colectiv.
Fac acest gest de Impartasire publica, deoarece in situatia mea si a colegei mele Anca Todirica din Iasi sunteti Multi Dintre voi Dragi Colegi BATRINI ai Echipei Cristice, iar lecturarea informatiilor de mai jos nu face altceva decit sa va REAMINTEASCA MENIREA VOASTRA DE MARI MAESTRII AI LUMINII DIVINE care indiferent ca ati constientizat pina acum sau nu la nivelul starii de veghe, chiar si VOI AVETI PROPRIILE VOASTRE CONTRACTE SPIRITUALE cu diferiti Oameni din Romania sau de pe Terra care Ocupa sau vor ocupa Functii pe diferite trepte de Organizare si Conducere statala in tarile lor.
In ceea ce ma Priveste, relatia mea de implicare spirituala cu conotatii politice, ca Om in stare de veghe am exprimat-o deja public in anul 2012 prin Sustinerea lui Victor Ponta si a lui Crin Antonescu in preluarea de catre acestia prin USL a Puterii statale si necesitatea ca ei Doi in forme diferite sa sustina trecerea Romaniei spre Civilizatia Noua a Epocii de Aur care va fi condusa numai si numai de catre FII si FIICELE  LUI UNUL din Echipa noastra Cristica.
Ca om in stare de Constienta MultiDimensionala insa, Relatia mea de colaborare Spirituala cu Oameni din Conducerea Romaniei dar si Oameni ai altor State ale Lumii, nu am putut sa mi-o desecretizez decit partial prin intermediul ,,VISELOR,,, iar desecretizarea nu a facut pina acum obiectul prezentarii publice.
Acum insa, Sincronicitatea Divina sustine un asemenea demers Spiritual, iar informatiile pe care le veti citi mai jos se constituie intr-o lectie deschisa in care cu ajutorul colegei noastre Anca Todirica din Iasi, veti sesiza ca ACUM ERA MOMENTUL unei asemenea prezentari, in Ideea ca VOI BATRINII ECHIPEI NOASTRE CRISTICE sa va constientizati LOCUL SI ROLUL MISIONAR cit si IMINENTA ILUMINARII care va asteapta dupa colt.

Dan GicuTo: anca todirica
( Friday, 4 January 2013, 16:26 Subject: RELAXARE)

Salut Anca.
Eu sunt acum intr-o perioada de relaxare spirituala, adica nu mai fac materiale  noi, fiindca SIMT ca iarasi sunt Indrumat spre o noua oportunitate Misionara.                     Si cum altceva nu am mai bun de facut in perioadele de relaxare, VISEZ ciudatenii  care prin Simbolistica lor imi arata mereu ceva Spiritual.
Dar hai sa te relexazi si tu cu VISUL MEU.
AZi noapte, m-am visat ca eram pe marginea unui riu si urcam in amonte.
Peste tot era zapada.
Pe malul celalalt de riu, urca VICTOR PONTA.
Si cum urcam amindoi pe linga riu spre Izvorul din virful muntelui,  Victor Ponta imi Zice:
EU NU AM STIUT NIMIC DE IISUS CRISTOS PINA NU MI-AI SPUS TU.
Si Victor POnta era nedumerit si greu putea sa accepte faptul ca de ce oare nu stiuse nimic de IISUS CROSTOS pina in momentul in care eu ii spusesem?
Apoi, VICTOR PONTA a trecut riul pe partea mea si am mers impreuna.
Si in Timpul Mersului, Victor Ponta imi zice: Stii ca pe LUcrarea mea de DOCTORAT numele tau DAN GHEORGHE figureaza ca si COORDONATOR DE LUCRARE?
Am ramas surprins.
Apoi, Cadrul Visului se schimba si imi apare un prieten care imi spune: Tu ai numele Trecut pe lucrarea de DOCTORAT a lui VICTOR PONTA.
Si eu ma gindeam ca toata lumea stie acest lucru, numai eu nu am stiut.
Apoi, iar se schimba cadrul visului si ajung undeva intr-un orasel modern care SIMTEAM  ca este cam ca statiunea MONEASA din judetul ARAD.
Vile, Constructii cu multe camere, oameni multi.
Sunt dus in fata unui barbat(45 ani?) cu parul ondulat si negru, putin grasut si nu prea inalt.
Si acesta imi spune ca trebuie sa imi dau acordul, sa semnez un contract/intelegere , dupa care pleaca si eu ma tin dupa el.
Dar prin lumea multa de acolo si camerele multe il pierd.
Si eu umblu prin camere si vad multi oameni in multe ipostaze de discutii, inclusiv  la mese ca la chefuri.
Pina la urma gasesc o incapere si deschid discret usa.
Vad ca se discuta ceva acolo si ma retrag in asteptare.
Nu stau mult.
Apoi dupa citeva secunde iese o femeie din acea incapere si o intreb:
- Mai este cu cineva inauntru?
- Da este, imi raspunde femeia.
Dar, acum intru inauntru si vad din spate acel barbat cu Contractul/Intelegerea vorbind  cu cineva.
Barbatul se Intoarce spre mine si spune ca nu mai semnam contractul acum , ci JOI.
Si eu il intreb.:
- Cum sa te strig, SEFULE?
- NU, zice acesta.
- Atunci Prietene?
- NU, zice din nou acesta, si… ma trezesc din VIS.
DRaga ANCA, iti Doresc si tie vise Frumoase si nu atit de ciudate ca ale mele.
Imbratisari. 
Ceau. Gicu.
anca todiricaTo: Dan Gicu
( Friday, January 4, 2013 5:55 PM Subject: Ce zici ?Doi pe fata, doi pe dos ..facem un pulover frumos ???)

Buna Gicule 
Multumesc!
Visele tale sunt mai frumoase ca ale mele….
Banuiesc ca nu te gandeai la Ponta de l-ai visat nu ??
Ponta:EU NU AM STIUT NIMIC DE IISUS CRISTOS PINA NU MI-AI SPUS TU.
Eu simt ca Ponta stie de Iisus Cristos ca si fiinta si existenta a Sa doar ca el nu stia ceea ce i-ai spus tu despre Iisus Cristos si anume ca se va naste aici la noi in tara si ca odata cu El va incepe o noua lume-era de aici din tara noastra .
El a fost uimit ca nu stia…si a trecut de partea ta…de partea noastra ..
Da Gicu tu chiar esti coordonatorul lui !
In astral faci acestea pt el…ba chiar mai multe…sa vedem in fizic cand vine momentul sa fii chiar coordonatorul lucrarii lui si a noastra .
In fapt …totul preexista nu ?
Numele tau era trecut pe lucrarea(menirea ) lui .
Pt ca tu sa fii un invatator ,coordonator pt el .
Si …cred ca mai are legatura si cu scrierile tale .
Poate ca ar trebui sa ajunga la el ..la Ponta .
,,Contractul lui Gicu a fost schimbat .
Din unul vechi in altul Nou .
In fapt misiunea lui a fost sa aduca masele la un nivel nou de constiinta .
Insa pt partea lui fizica materiala nu s-a prevazut nimic .
S-a lasat loc liber dupa alegerile sale .
Menirea lui in fizic tine de el .
Multe viziuni de ale lui sunt si din trecut .
A condus mase de oameni si a fost in fata .
In aceasta noua energie, in aceasta noua schimbare el decide cum vrea sa se implice .
Surpriza pt el este la colt .
Sau dupa colt .
Undeva pe drum in sus la o cotitura de drum va avea o surpriza .
Isi va da seama ca tot ce a cautat indelung era mult mai aproape de el .
VA fi un moment de iluminare pt el .
In astral Gicu pregateste multe entitati de pe pamant .
In fapt el este un fel de sef …
Cei carora voi le spuneti sefi si presedinti pe pamant, sunt elevii vostri in astral .
Este felul in care Universul isi gaseste echilibrul .
DAca Iisus pe pamant slujea ucenicilor si lumii si-i spala pe picioare, ei bine in intreaga Creatie de sus el este cel caruia toti i se inchina .
Asa si voi !
Poti fi sef pe pamant si in cer atunci cand pe pamant te daruiesti tuturor si traiesti pt ceilalti desi esti sef .
Contractele noi sunt intotdeauna realizate cu acordul Sinelui Inalt .
El cantareste ,vede ,discerne toate fatetele echilibrului interior si universal .
Sinele nu ti-e sef si nici prieten .
Sinele esti tu !
Sinele asteapta momentul potrivit energetic, culoarul, portalul energetic perfect pt ca un contract sa se incheie nou .
E ciudat…dar joi …fiind o noapte de vineri inseamna ca contractele se incheie in trecut .
Voi intotdeauna va visati trecutul .
De aceea multe se intampla in prezentul vostru .
Voi nu puteti visa decat ceva ce deja a existat .
Si de fapt totul  deja exista .
Sau preexista deja .
Si cand sunteti in vis atentionati despre viitor, acel viitor preexista .
- Stai!
Totul preexista atunci de ce ne mai chinuim ?
De ce mai alegem ?
De ce mai evoluam daca deja suntem evoluati?
- Pt a experimenta Totul .
- Si cu alegerea ?
- Alegi o optiune din Totul .
DAr Totul exista deja .
Orice mutare faci si vrei sa faci ea exista deja .
- Suna ca un labirint .
Si pare plat si infricosator.
Nu e nimic nou in Creatia asta ?
- Ba da .
- CE e Nou ?
Surprinde-ma !
- Fii atenta !
Sa zicem ca Creatia este un tablou infinit tesut din aţe .
Tu esti Creatorul .
Tu ai ţesut totul .
Ai facut acel tablou ca un puzzle dar din aţe.
Acum aduna capetele de aţe si infasoară-le din nou in Ghem .
Asa cum fac mamaile la tara .
-Ok .
FAc asta .
VAd ca asta fac ..si apoi ?
- Cand ghemul se infasoara, toate experientele revin la ghem din Tot .
Apoi pe masura ce infasori ghemul , aţe coboara din nou din el si ele creaza acelasi TOT dar altfel .
Apar alte imagini, alt tablou ..si totul pare Nou .
- Off !
Atat de pueril!
Aceleasi aţe si culori care le impletesti altfel si iasa alt model .
Ca si cu o plastilina .
O faci barcuta, apoi avion, apoi motor, apoi floare si bla, bla, bla,…in fapt e tot plastilina si in ea sunt toate formele posibile ce pot lua viata prin modelarea ei .
- DA cam asa ceva .
- DAr asta stiam …
- Da…dar UIŢI ..
- De ce ?
- CA sa-ti para totul Nou!
- Vai…..ma simt ca o idioata ..
- Ar trebui sa ma simt jignit ?
- Nu as vrea ..scuze ..
- E sublim crede-ma…sunt o infinitate de potentiale…nu e un joc idiot .
Sunt tot timpul suprins de propria mea Creatie .
De formele pe care le ia, de culori, de modele…..
- Nu mai stiu de unde am plecat….de la vise, contracte ..
- Da…iti spuneam ca toate sunt acolo in plastilina, in ghem…le visezi ca dintr-o baza de date preexistenta.
- Si contractele ?
- Pai le faci cand vrei sa experimentezi o experienta-ţesătură .
Dupa ce ai experimentat-o poti cere o alta experienta ţesătură .
Aduni ghemul si-l arunci din nou .
Iti va asterne alta experienta .
Care si ea exista ca potential in plastilina.
Acum insa o traiesti cu adevarat si-i faci imaginea .
Si tot asa….
- Deci Gicu…in vis nu a semnat contractul dar de fapt l-a semnat…in trecutul lui .
- E ca si cum ai calatori in trecut si faci asta, da .
Dar in prezentul vostru, acel trecut trebuie sa se intample in niste Puncte Cuantice favorabile, fixe sa zicem.
E multa ordine in toata Creatia sa stii .
DAca n-ar fi, aţele s-ar incalci si toate ar lua-o razna .
Poate parea dezordine….dar e multa ordineee!!
- Bine…daca zici tu…si Ponta ?
- Ponta trece printr-o posibilitate de a-si schimba si el contractul .
Gicu in astral il invata…ii este ca un tutore .
Gicu si-a schimbat mai multe contracte .
Nu e prima data cand o face .
E cunoscut pt aceasta abilitate … Maestru ..
- Dar eu ?
- Tu …esti BATRÂNĂ…si de demult ca si el ..de aceea esti plictisita de multe din faţetele care le impletesti .
Tu recunosti repede modelele cuantice .
Energia ta e rapida .
Asta te face sa te plictisesti foarte repede .
Intuiesti imaginea dinainte ca ea sa apara .
Te plictisesti de ea inainte sa apara .
TE misti atat de repede, incat experienta care ar trebui sa te bucure te intristeaza pt ca ea vine cand tu deja ai si gustat-o prin intuitie si prin readucere aminte .
- Off ce ma fac ???
- Sunt multe de facut si de experiementat .
Ai doua variante .
Ori incetinesti ritmul si mananaci in ritm cu ceilalti fara sa mai termini prima de mancat, ori mergi in ritmul tau nebun si grabit…si creezi panze noi si iar noi pe care nu le-ai mai intâlnit in alte vieţi si pe care le intuiesti mai greu astfel ca sa te suprapui cu experienta si bucuria de a o trai ca si experienta .
Intelegi ?
- Inteleg…intotdeauna oriunde as fi, mananc repede si termin prima…aici m-ai prins !
Ma simt si prost ca ma gandesc sa nu creada lumea ca-s flamanda .
Dar asa mananc eu.
Iar ca sa nu ma plictisesc si sa nu ma intristez ar tb sa caut sa mananc mancare de care nu am mai mancat niciodata…asa voi reusi sa termin de mancat odata cu constiinta si ma voi bucura de experienta .
Adica daca incerc lucruri de-a dreptul noi, intuitia nu mi-o mai ia inainte si nu ma mai decalez de constientizarea experientei in sine .
- Bravo !
Ai inteles!
- Da …ori inainte ..ori inapoi ..nu e incantator pt mine ..dar cred ca mai bine inainte decat inapoi!
Asta e .
Sunt lupul singuratic !
- Invata sa te bucuri de acest fapt si nu sa te plangi .
Nu tb sa inteleaga nimeni experienta ta .
Nu astepta asta .
Este a ta si tu tb sa te bucuri de ea!
Bucura-te de noul pe care il atingi .
Unii mananca cartofi toata viata …iar tu poate mananci numai noutati ..
- Asa voi face !
Imi voi asuma experientele mele ca fiind ale mele si atat .
Asa ma voi bucura de ele si nu tb sa fie imbratisate de catre altii .
Doar daca vor simti .
Dar asta nu ma va afecta .
Deci…Gicu ??
- Gicu…impleteste o panza noua .
Si el culege Noul pe coclauri .
DAr el e mai increzator ca tine .
Ceea ce el incearca este sa impleteasca panza lui noua cu a altora pt a face ceva impreuna .
Aici el lucreaza mult in astral dar si in fizic .
El are curaj sa caute oameni cu conducere si sa le propuna aceasta panza comuna .
Si va reusi! Joi ..
- RAzi de noi ?
Joi adica ieri nu ?
- Da. 
Lucrati multidimensional .
Intelegeti voi ..
- As vrea sa cred ..ca mai pricep ceva ..dar nu conteaza .
Simt ca totul e simplu .
Mult mai simplu decat pare in vorbe .
Impletim o aţa in diverse forme .
Macar sa facem ceva frumos impreuna .
- Cand ganditi ceva…impletiti in sincronicitate ..
- Da…ar fi multe de spus si aici simt ..dar e prea mult pt azi .
Multumesc!

Dragi Colegi.
Noi în calitate de BĂTRÂNI DIVINI ai PRIMEI CREAŢII, iată că pentru cea de-a Doua Creaţie care ne sta în faţă, în mod Individual dar şi Colectiv avem POTENŢIALUL CEL MAI SPECTACULOS de a face din corpurile Noastre fizice Corpuri Nemuritoare de Lumina.
Spectacolul Magic pe Noului Pamânt va fi ceva total nou şi de aceasta data, iar spectacolul va fi oferit de catre unii dintre noi ca BĂTRINI DIVINI, care au Ales să fie în Primul Val al ASCENSIUNII nu numai cu CONŞTIINŢA ci şi cu Corpul lor Fizic.
Iar Detalii Clarificatoare veti gasi în urmatorul material denumit:ASCENSIUNEA CU CORPUL FIZIC.
Îmbrăţişări TUTUROR.
Ceau. Gicu.
Sursa: mail
daniilgaucan.wordpress.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu