miercuri, 9 ianuarie 2013

Cea de-a doua Traire Spirituala din 2013


extraterestrii
Aceasta traire am avut-o noaptea de sambata spre duminica, intre orele 2 si 4 dimineata( de Boboteaza)…
Este o traire spirituala personala, dar m-am hotarat sa v-o impartasesc pentru ca sunt sigur ca sunteti multi, care au trait sau veti trai asemenea experiente.M-am hotarat sa scriu despre aceasta, pentru a sparge un zid ridicat pe baza sentimentelor de frica si neincredere, de care unii “se bucura” din plin.
Sunt foarte multumit, pentru ca dupa publicarea articolului cu prima mea traire spirituala din 2013, m-au contactat foarte multe persoane, sa-mi  relateze viziunile lor.Toate puse cap la cap, ne ajuta pe toti sa intelegem mai bine ce mesaje ne trimite Universul.
Sa incepem…
De obicei seara adorm in jur de ora 12, insa in aceea seara nu puteam sa dorm deloc, desi avusesem o zi destul de plina.M-am foit intr-una, sa incerc sa adorm, dar n-am reusit.In jurul orelor 2 am simtit o energie foarte puternica pe langa mine.
M-am conectat la aceasta energie, prin cel de-al treilea ochi si nu mare imi fu mirarea cand am vazut 4 fiinte extraterestre langa mine, imbracate in alb.Le-am zis din prima “doctori stelari”(asa mi-a venit pe moment).Mi-au zis ca doi sunt arcturieni si doi pleiadieni.
Mi-au transmis, ca eu am o intelegere cu ei, dinainte de a veni pe Pamant in aceasta viata, ca la un moment dat ei sa vina “sa-mi calibreze” corpul fizic.Nu prea am inteles eu mare lucru, insa i-am simtit ca spun Adevarul si ca aveau o vibratie foarte ridicata.Asa ca le-am dat Acceptul sa lucreze pe corpul meu fizic.
S-au asezat in jurul meu, in cruce…unul la picioare, unul la cap si doi lateral.Din mainile lor, s-a format un soi de cilindru, semana foarte bine cu un aparat tomograf(numai ca totul era format din energie verde-deschis, transparenta).Am intrat in acest “aparat tomograf”.
Nu pot sa va exprim in cuvinte, ce am inceput sa simt, cand au inceput sa lucreze pe mine in prima secunda.A fost ceva extraordinar!!!
Cam dupa vreo jumatate de ora, am inceput sa simt in corpul fizic, plecand de la picioare, un nucleu mic de energie care imi strabatea fiecare celula, fiecare organ.Parca imi umbla prin corp o pastila mentolata efervescenta :)
Aceasta operatiune a durat cam o ora cred.Ma dirijau sa-mi mut din cand in cand pozitia corpului(pe burta, pe spate, pe laterale).Acesti “doctori stelari” erau foarte seriosi, eu incercam sa mai glumesc cu ei, dar pana nu au terminat “operatia”, nu prea mi-au raspuns :)
Am mai observat ca s-au axat foarte mult pe Inima, Creier si Palme.Aici au lucrat cel mai mult.Cand au ajuns la creierul mic, am simtit un usor disconfort, in rest, totul a fost ok.
Dupa ce si-au terminat treaba si au inceput sa-si stranga “sculele”, le-am multumit pentru tot ce au facut pentru mine si i-am imbratisat pe fiecare in parte.Si  a urmat binenteles intrebarea “de ce au facut asta?” si mi-au raspuns ca pentru a putea sa vindec pe altii, in primul rand eu sa fiu vindecat…si asa este.
Baietii au plecat si eu am ramas asa pe ganduri.Mi-am dat seama ca puterea energetica a palmelor mele a crescut foarte mult.Am inceput sa fac “teste” pe corpul meu si functioneaza de minune. :)
Sa ne auzim cu bine!!!
Cu respect
Dan Gaucan
Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu