miercuri, 9 ianuarie 2013

VORTEXUL LUMINII ADONAI


lumina

     Dragi Colegi.
     De acum Incolo, nu va trece o zi fara sa apara ceva nou.
     Iar Noutatea de acum va indemn sa o Acceptati Total, fiindca face parte din jocul nostru Ascensional si Creational.
     Cu Multumirile si Felicitarile Noastre Adresate Fetelor Cristina Sbircea, Viorica Elisei si Cornelia Ifrim care au Facut Posibila aparitia acestui nou material Spiritual, va doresc lecturare Placuta.
     Imbratisari Tuturor.
     Ceau. Gicu Dan.

Cristina Sbircea
(Sunday, January 6, 2013 11:55 AM Subject: Vortex?)

     Oameni buni,
     Am si eu o intrebare, poate va vine vreo informatie.
     Ieri seara m-am simtit foarte obosita asa ca m-am culcat mai devreme decit de obicei, inainte de ora 23.
     Inainte de a adormi am mai deschis ochii, mai bine zis un singur ochi, nu stiu de ce, si ma uitam in gol prin dormitor.
     Lumina de la lampile de afara patrundea in camera asa ca se vedea destul de bine, dar eu ma uitam spre o zona aflata in penumbra, de fapt spre un perete gol.
     Am vazut un punct, apoi doua, apoi trei care se invirteau foarte repede intr-un cerc in sens antiorar.
     Senzatia mea era ca aceste puncte erau cam la o lungime de brat in stinga patului meu.
     Nu erau colorate, nici mai luminoase decit restul, dar le vedeam/simteam cum se invirt foarte repede.
     Am deschis celalalt ochi, apoi pe amindoi ca sa verific ce se intimpla dar am vazut in continuare punctele rotindu-se.
     Apoi fenomenul s-a amplificat si o zona cam cit o farfuriuta de cafea se invirtea foarte rapid in sens antiorar, semana cu o spirala, apoi chiar cu un vortex.
     Am si intins mina in acea directie, am simtit ceva vag, poate ca o mica descarcare electrostatica dar nimic mai mult.
     Fenomenul ma intriga dar eram atit de obosita incit era un mare efort sa tin ochii deschisi si pina la urma m-am culcat.
     Am adormit rapid si am dormit mai mult de 10 ore.
     Azi am mai privit in directia vortexului de aseara dar n-am mai vazut nimic.
     In schimb ma simt foarte obosita si casc de-mi rup falcile.
     Intrebarea mea e daca va vine vreo informatie despre acest vortex?
     Mi-au fost transmise informatii/coduri?
     In orice caz nu erau pentru mental, iar oboseala mea neobisnuita nu cred ca e intimplatoare, nici aseara nici azi.
     Va pup,
     Cristina

viorica elisei  To: cornelia metatron
(Monday, January 7, 2013 5:32 PM Subject: FW Raspuns Dan Gicu)
                                 
     Draga Cristina,
     Frumoasa si absolut reala viziunea ta. Pacat ca nu ai mai ramas in meditatie in continuare pentru ca ai fi vazut niste lucruri deeosebite.
     Acum viziunile sunt tot mai clare si mai constiente.
     Dar mai ales ele ne pregatesc pentru evenimente care vor apare in viitorul apropiat in fata noastra.
     Trebuie sa fim foarte atenti pentru ca Sinele Divin, dar si Maestrii au grija sa ne faca pregatirea necesara, pentru ca sa nu fim luati prin surprindere in fata evenimentelor care vor veni .
     Este totodata si o aducere aminte a cunoasterii pe care noi o aveam in Lumina.
     Ceea ce ai vazut este deschiderea unui canal (coridor) energetic.
     Este un coridor energetic care face legatura cu Sfera Divina (Dumnezeu), pamintul si marginile Universului.
     Acest canal a fost deschis, pentru ca noi sa experimentam energetic acest canal.
     Intrind pe canal noi experimentam si simtim apropierea Luminii Adonai, a prezentei Adonai si apropierea prezentei Creatorului.
     Este o prezenta care se experimenteaza Acum, in acest moment.
Abilitatea de a experimenta aceasta prezenta, este o tehnologie spirituala foarte avansata.
     La fel abilitatea de a circula prin coridor si de a experimenta energia este o tehnologie foarte avansata si care ne ajuta sa facem noi deschideri spirituale, ne deschide noi orizonturi.
     Toti cei ca noi, au capacitatea de a circula si a experimenta energia Adonai (care este o energie foarte puternica) si circulatia pe acest coridor.
     Priviti prin coridor, uitati-va in jos prin coridor si coboriti in el pina la Oglinda Iskalia.
     Oglinda Iskalia este plasata deasupra Polului Nord al Pamintului.  
     Folosind vederea si puterea, sa va uitati in jos pe coridor.
     Pe masura ce va uitati in jos pe coridor,  trimiteti o frecventa speciala din Inima Sacra, in Pamint si in Oglinda Iskalia.
     Energia trimisa din Inima Sacra face urmatorul traseu : Pamint – Oglinda Iskalia – Inelul de Inaltare si in final haloul din jurul trupului nostru prin Triunghiul Sacru.
     Facind acest traseu nu uitati propriul vostru halo, pentru ca este foarte important la Inaltare.
     Trebuie strabatut traseul exact la inaltare si absolut constient.
     Cind calatoria in jos prin coridor se incheie, se reface traseul exact inapoi :  Oglinda Iskalia, Inelul de Ascensiune, Triunghiul Sacru, haloul trupului nostru si inapoi pe Pamint.
     Coridorul ramine deschis si dupa ce am iesit din el.
     Este un coridor in plina expansiune.
     Acesta este primul coridor terestru, carer merge pina la marigiunea Universului si care continua sa se extinda.
     Se poate calatori in sus si in jos prin acest coridor.
     El este o deschidere spre alte lumi si Universuri..
     Oglinda Iskalia, Inelul Inaltarii si Triunghiul Sacru, sunt instrumente specifice, care permit Inaltarea  pe Tonul vibrational 5.
     Acest lucru se va intimpla atunci cind Pamintul si Umanitatea se va afla intr-un moment de stabilitate energetica.
     Acest coridor se creiaza Acum cu ajutorul extraterestrilor, al Maestrilor, dar si a umanilor.
     Acest coridor va fi stabilizat si mentinut de o parte din noi.
     Unii care au coborit cu aceasta misiune, vor ramine sa lucreze pe acest coridor.
     O data ce ati trecut prin acest coridor, nu mai este nevoie sa te intorci, amprenta ta energetica a ramas acolo.
     Grupuri diferite de pe Pamint lucreaza deja la coridorul catre Tonul vibrational 5.
     Ne aflam intr-o pozitie unica si este bine sa beneficiem de cunoasterea speciala primita.
     Acest lucru ne va ajuta mult la Inaltare.
     Coridorul catre Tonul vibrational 5, la momentul inaltarii se va transforma in Vortex al Inaltarii catre Tonul vibrational 5.
     El ramine in faza de coridor pentru a fi experimentata si incorporata Lumina Adonai.
     Lumina Adonai determina ridicarea vibrationala a corpurilor umane, sustinere energetica la Iluminare, dezvoltarea constiintei, etc.
     Lumina Adonai coboara de la Dumnezeu cu misiune si ea este absolut constienta, de misiunea pe care o are la coborirea pe o planeta.
     Acum ea vine sa activeze codurile intergalactice, existente in glanda noastra pineala si in glanda tiroida.
     Aceste coduri se deschid Acum si ele sunt activate.
     Acum trebuie activate constient la maxim, codurile din creierul nostru pamintean si facut conexie totala cu creierul energetic din Inima Sacra, creier care va lua conducerea totala si va inlocui creierul fizic.
     Creierul energetic al Inimii Sacre este in totala legatura cu Universul, Lumea spirituala si cu Constiinta Cosmica Universala Unificata.
     Succese pe Drumul de Ascensiune Spirituala.
     NAMASTE !
     Viorica Elisei – Iasi
Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Un comentariu:

  1. Bună ziua, am o rugăminte de la o doamna în vârstă (75 ani) care nu se înțelege foarte bine cu tehnologia și a pierdut adresa de e-mail pe care primea materiale de la doamna Cornelia Ifrim. Se poate sa îmi trimiteți o modalitate de a o pune în legătură cu doamna Cornelia Ifrim?
    E-mail ul meu este kinjiroo_bob@yahoo.com
    Va mulțumesc și sper din suflet sa ma puteți ajuta

    RăspundețiȘtergere