sâmbătă, 30 martie 2013

DE CE SE VA SFARSI ACEASTA ORANDUIRE SOCIALA? - MESAJ SFATUITOAREA (7) - RAZBOIUL CELOR DOUA COREI


RAZBOIUL CELOR DOUA COREI



Am urmarit cu mult interes stirile referitoare la cele doua Corei care au aparut in presa in ultimul timp. Dupa cum unii isi amintesc, in unul din mesajele mele trecute spuneam ca, desi la acea vreme conflictul din Zona Araba parea cel mai probabil in a izbucni acel mare conflict mondial de care toti ne temem intr-un anumit mod, intre cele doua Corei. Se pare ca pana la urma cei rai au reusit sa inflameze zona si un atac direct este doar o problema de timp. 
Ce se va intampla atunci cand atacurile vor incepe? SUA si NATO vor lua partea Coreei de Sud, iar China la inceput si apoi Rusia, vor lua partea Coreei de Nord.
Am cerut informatii Ingerilor mei dragi si ei mi-au aratat un camp de lupta cu explozii si multe arme. Am inteles ca atacul este iminent. M-am gandit in sinea mea:" Incepe cel de al Treilea Razboi Mondial!".
"Gresit!", mi-au raspuns Ingerii, "Se termina razboiul!". Uimirea mea nu a avut limite. "De ce te miri? Se termina razboiul inceput cu mult timp in urma, cu foarte mult timp in urma! Acel razboi care nu a incetat niciodata, acel razboi care a fost inceput undeva in ceea ce voi numiti Evul Mediu si care din cand in cand a mai avut niste"explozii" care au iesit la vedere."
Am inteles atunci ceea ce voiau ei sa imi spuna. Noi, omenirea de fapt, s-a aflat intr-un razboi continuu, razboi caruia  i-a venit in sfarsit timpul sa fie incheiat.

A urmat apoi o alta viziune:
"A vazut o campie plina de buruieni pe care o coasa venea si o cosea si un plug o  ara. In urma rasarea o iarba grasa si frumoasa. de un verde sanatos si luminos."
De data aceasta nu am mai avut nevoie de nici o deslusire. Asta este de fapt acest conflict care a inceput: curatarea campului din radacina de buruienile care s-au hranit cu seva lui. In urma acestui conflict vom insamanta ogorul si va rasari o Lume Noua sanatoasa si plina de lumina.

Ce se va intampla in lume, sincer nu prea prezinta importanta foarte mare, caci din punctul meu de vedere este foarte important ce se va intampla cu tara si poporul meu.
Este logic ca Romania va fi atrasa in acest conflict. Pentru a nu interveni prea mult in destinul oamenilor, pot sa va spun ca vor pleca sa lupte cei carora le-a  fost scris sa faca asta. Vor murii cei care trebuie sa moara si vor scapa cei carora le-a fost scris sa scape si sa capete aceasta experienta. 
Singura atentionare o fac catre cei care sunt tentati sa plece pentru a face bani, caci remuneratiile vor fi imbietoare. Daca instinctele le spun sa nu plece, atunci sa nu o faca!

Dupa cum am mai spus, tara se afla la o mare rascruce. Pentru a scapa de actuala stare de lucruri, suntem in primejdie sa ajungem intai "praf si pulbere". Nu este obligatoriu acest lucru sau nu mai este obligatoriu. Ni se ofera marea sansa sa putem schimba "oranduirea sociala" prin intermediul unei "revolutii de catifea". Depinde doar de noi sa atenuam fenomenele care vor veni si acest lucru il putem face prin rugaciune, prin eliminarea totala a fricilor si prin comuniunea desavarsita cu Dumnezeu. El ne trimite Ghizi Spirituali care ne vor spune si ne vor arata ce anume sa facem pentru a contracara cat  mai mult efectele razboului, ale exploziilor solare, ale bolilor, ale secetei, ale inundatiilor si ale cutremurelor la care vom fi martori. 
Este esential sa ne rugam si sa incercam sa ajutam, cu gandurile noastre bune si rugaciunile noastre, pe acea parte din conducatori care incearca sa salveze tara. Victor Ponta este unul dintre ei, dar are mare nevoie de ajutorul nostru spiritual, caci este "bombardat" de multa, foarta multa influenta negativa. 
Sa  dea  Bunul Dumnezeu sa reuseasca sa isi indeplineasca misiunea istorica pe care o are si sa nu cada in plasa ispitei asemeni lui Basescu.

Trebuie luate in serios atacurile cibernetice care au avut loc si sa ne gandim ca este posibil ca la un moment dat sa nu mai putem folosi internetul sau, si mai rau, pentru o perioada de timp sa ne intoarcem undeva in epocile apuse, adica fara curent electric si tot ceea ce inseamna asta.

Sper din toata inima ca aceasta sa nu se intample, dar nu strica sa ne luam masuri de prevedere. 

Inchei prin a va ruga sa indepartati fricile si sa va rugati cat puteti voi de mult, caci soarta noastra si a tarii este in mainile noastre. Fiecare din noi trebuie sa avem incredere in Dumnezeu si sa ne amintim ca El nu da nici o incercare fara a da si "ustensilele" necesare pentru a o depasi!

Inainte de a incheia, va voi marturisi o alta viziune pe care Ingerii mi-au trimis-o pentru a-mi confirma ca Romania va scapa de tot raul de care este amenintata. Am vazut un Consiliu Conducator format din 12 oamnei de ambele sexe, imbracati intr-un fel de robe albe. Ei vor fi cei care vor alcatui un fel de Sfat al tarii. Locurile vor fi ocupate  de cei carora le-a fost scris sa ajunga colo. Ei vor fi sfatnicii Celor trei Intelepti care vor conduce tara. Toti sunt oameni luminati, oamnei de lumina. deosebit de buni si curati si intelepti.
Acestea se vor intampla nu peste foarte multa vreme. 

Dumnezeu sa ne ajute si Ingerii Lui sa ne lumineze calea pe care trebuie sa mergem!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

6 comentarii:

  1. Repara blogul daca doresti sa citeasca cineva ce ai scris,este imposibil sa se poata citi ce ai scris pentru ca postarile se incalica una peste alta.Am incercat sa citesc postarea ta dar fara vre-o reusita.Ana

    RăspundețiȘtergere
  2. Da click pe titlul materialului sa se incarce doar el. Asa nu mai apar probleme. Nu depinde de mine sa il repar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te rog nu mai baga ingerii in treburi politice, nu e frumos si nici crestineste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ingerii sunt langa noi pentru a ne ajuta neconditionat atunci cand le cerem ajutorul. Situatia politica a tarii creeaza situatia personala. Deci unde este contradictia?
      Ce este crestinesc si ce nu? Vrem sa ne fie bine? Atunci trebuie sa ne schimbam si sa renuntam la tabuurile impuse exact din motive politice.

      Multumesc pentru comentariu!

      Ingerii sa iti lumineze calea !

      Ștergere
  4. Imi place blogul tau, desi l-am descoperit doar de putin timp.Sunt una din "abonatele"la blogul lui Dan Gaucan... acolo am vazut si comentarii de-ale tale si asa am descoperit si blogul tau.
    Imi place ca postezi zilnic,imi place ceea ce postezi si, mai ales, imi plac viziunile tale, comunicarile cu Ghizii tai, pe care ni le prezinti si noua.Mi se par foarte interesante.
    As vrea sa te rog, pe cat se poate, sa-ti regandesti / reconstruiesti cumva blogul, deoarece articolele sunt prea inghesuite, scrisul este mult prea mic si oboseste ochii, la fel si imaginea de fundal.
    Daca-mi permiti o sugestie,incearca sa micsorezi spatiile laterale ( acelea cu reclame si cu trimitere la alte articole publicate pe blogul tau) si lasa spatiul din mijloc, adica cel unde postezi articolele, mult mai larg si mai aerisit si foloseste un scris ceva mai mare.. astfel articolele tale sunt mai usor de asimilat si chiar de "digerat".
    De asemenea (am mai vazut ca te-a mai atentionat cineva ) articolele se suprapun si nu prea se mai intelege mare lucru.
    In rest, totul e o.k.
    Multumesc !
    Ioana.

    RăspundețiȘtergere