joi, 14 martie 2013

Ganduri despre venirea papei Francisc I


Nu stiu de ce cred unii,nu vreau sa intru in polemica cu nimeni,desi a curs multa cerneala
pentru acest fapt.Dar eu cred ca pescarusul de pe cosul Vaticanului nu este semn rau,eu
cred ca simbolizeaza,reprezinta libertatea,prospetimea,puterea,imensitatea si linistea
marilor si oceanelor.Ma bucur ca nu s-a implinit profetia legata de viitorul papa a sf.Malachia.
Salut venirea papei Francisc I,este o zi istorica in aceste vremuri memorabile.
Acest papa dupa umila mea opinie va fi un veritabil catalizator si unificator in interiorul
bisericii catolice.Nu intamplator si-a ales numele de Francisc,dupa sfantul cu acelasi nume
din Assisi si ocrotitor al Italiei,dar si protectorul celor saraci si napastuiti.
Acest lucru imi aminteste de rugaciunea atat de puternica a acestui sfant:si micul orasel cu strazi pietruite si muscate la ferestre unde parca esti mai aprope de Dumnezeu
Ordinul franciscanilor se distinge prin simplitate propavaduind dragostea pentru oameni.Asemenea acestui ordin si noul papa indeamna la simplitate,modestie
si smerenie.Iata rugaciunea:
       Doamne,  fa  din  mine  un  instrument  al  împacarii  între  oameni: 
                 Unde  este  ura  eu  sa  aduc  iubire, 
                 Unde  este  vina  eu  sa  aduc  iertare, 
                 Unde  este  dezbinare,  eu  sa  aduc  unire, 
                 Unde-i  ratacire,  eu  sa  aduc  adevarul, 
                 Unde-i  îndoiala,  eu  sa  aduc  credinta, 
                 Unde-i  disperare,  eu  sa  aduc  speranta, 
                 Unde-i  întuneric,  eu  sa  aduc  lumina, 
                 Unde-i  suferinta,  eu  sa  aduc  bucurie. 
         Doamne,  ajuta-ma  ca  mai  curând eu  sa  mîngîi  pe  altii  decît  sa  fiu  mîngîiat, 
                 Ca  eu  sa-i  înteleg  pe  altii  decît  eu  sa  fiu  înteles, 
                 Ca  eu  sa  iubesc  pe  altii  decît  eu  sa  fiu  iubit. 
                 Caci  cînd  ma  uit  pe  mine  însumi  atunci  ma  gasesc, 
                 Cînd  iert  atunci  gasesc  iertare, 
                 Cînd  mor  pentru  mine,  atunci  înviu  la  viata  de  veci. 
         Amin.


Autor  Mira Bacaoanu

5 comentarii:

  1. Din ce am citit se pare ca totusi pe Francisc de Assisi il mai chema si Petrus. Hop, aici se suprapune cu una din previziuni. Si inca o "coincidenta": papa negru nu inseamna negru la culoarea pielii, ci chiar un papa iezuit, pentru ca Ordinul este catalogat ca Ordinul Negru !
    Eee, cred ca nu mai este chiar pozitiv.
    Sa vedem ce este sub blanita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Unde ai gasit informatia ca pe Papa il cheama si Petrus? Daca e asa...waw! Atunci se schimba treaba!
    Ai dreptate cu culoarea neagra. Poate insemna multe, mai ales referirea la Ordinul Iezuitilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Papa si.a ales numele de Francisc de la Francisc de Assisi, franciscanul "nebun" dupa Hristos (dupa el s.au numit franciscanii). Asta ca sa pacaleasca, cum ca ar fi papa saracilor, asa cum sarac a fost calugarul. Foarte inspirat dar nu poate pacali pe unii initiati. Calugarul s.a numit de Assisi deoarece era din Assisi, numele lui real fiind Francesco di Pietro di Bernardone (Pietro in italiana = Petrus Romanus transcris in latina). Evident Petrus italianul adica Pietro.Cautand pe google am gasit explicatii.Deci papa este Petrus sub acoperire ca sa zic asa, cu mantinela, asa cum fac si masonii, organizatie infiintata de iezuiti!
    Va fi acest papa ultimul? Este o intrebare la care nu am raspuns pentru ca directia pe care evolueaza omenirea nu mai este cea prorocita, asa simt eu.In mare asa pare dar in mic parca o ia in alta directie, una pozitiva. Cel putin sper din tot sufletul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate Cristi! Sunt intru totul de acord cu tine. Si eu sper ca si tine sa nu se mai implineasca prorocirile sau cel putin cat mai stam noi prin dimensiunea asta.:)

      Multumesc mult pentru comentariu!

      Ștergere