joi, 7 martie 2013

Legea de atractie - Program de audio subliminale

Un program subliminal audio bazat pe legea universală a atractiei. Imaginile sunt pentru accesoriu vizual, prin urmare nu trebuie să staiti aproape un ceas sa te uiti, ci poti sa te duci si sa faci alte activitati si sa lasi sa curga  sonorul si sa rostiti afirmatii:

afirmații: 



Dorința mea este comanda mea 
pot avea orice doresc 
eu sunt pozitiv 
am perspectivele pozitive asupra vieții 
merit ce este mai bun 
Credința 
Credința 
Sunt nelimitat 
viata mea curge cu armonie 
Viata este plina de minunate oportunități 


Imi controlez singur viața mea 
Sunt deschis la călăuzirea divină, abundenta nelimitata 
Sunt deschis la calitățile divine, cu ușurință și fără efort natural 
Eu sunt una cu Dumnezeu
Gândurile mele au putere , prin urmare, le las sa ma conduca cu intelepciune sa realizez tot ce este mai maret si mai bun. 
Ferestrele cerului sunt deschise pentru mine. 
Venitul meu creste si mai mare și mai mare. 
Am reusit in mod natural, sunt in mod natural norocos.


Lucrurile merg pe drumul meu, cred ca cel mai bun moment este al meu, este perfect pentru Sincronicitate.
Puterea mea personală mă face încrezător  sunt un mare realizator. 


Sa va fie de folos!
Sursa: www.youtube.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu