luni, 25 martie 2013

Mesaj de la Iisus





1. Gratia Mea este o comoara de mare pret. Acela care o primeste nu va mai dori nimic in vecie. De aceea, cu totii sa va straduiti sa o obtineti, caci Eu sunt oricand gata sa o daruiesc oricui o cere.


2. Caci, iata, daca voi doriti iertarea pacatelor voastre, va spun ca acestea va vor fi iertate atunci cand veti dovedi ca intr-adevar le-ati ispasit intru Iisus, cel care este Cuvantul Meu viu si iubirea Mea pentru voi. Portile cerurilor va sunt deschise, si daca doriti, puteti intra si puteti vedea fata Tatalui vostru sfant, cel care sunt Eu, Dumnezeul etern, Iehova.


3. Puteti face aceasta cu ajutorul Cuvantului viu, care este Iisus Christos, Iubirea eterna si Împaratia Mea, izvorul intregului bine si intregului adevar. Iubirea v-a fost daruita inca de la inceput, caci ea este chiar viata din voi, asa dupa cum puterea este existenta creaturilor Mele, care, intrucat nu sunt libere, desi tot din iubirea Mea au aparut, nu sunt insasi iubirea, ci doar efectul ei. Aceasta inseamna ca tot ceea ce apare din putere este doar materie moarta; chiar daca are aparenta vietii, este in realitate moarta.


4. De ceea, daca cineva isi leaga iubirea de lumea materiala, iubirea lui va pieri atinsa de rasuflarea mortii, iar rezultatul va fi un morman de materie, sau, altfel spus, chiar moartea.


5. Dar acela care isi indreapta iubirea catre Mine, si o leaga de Mine, uneste iubirea lui cu insusi izvorul iubirii si al vietii, si devine nemuritor.


6. Dar, iata ce va spun: iubirea se afla in el oarba si in intuneric, ceea ce inseamna ca el este liber si independent, dar este totodata foarte expus pericolului de a se pierde pentru totdeauna.


7. De aceea, Eu am adaugat iubirii lui pentru Mine, in functie de intensitatea ei, o parte potrivita de lumina, care este un dar pe care Eu i-l fac si care poarta numele de gratie. Prin ea, Eu Ma revars in fiecare om, dupa cat de mare este iubirea lui.


8. Daca cineva are iubire, facand astfel ca legea Mea, care este iubirea cea mai inalta, sa fie vie in el, asupra lui se va revarsa un suvoi neintrerupt de lumina si privirea lui va putea patrunde in adancul pamantului si in inaltul cerurilor.


9. Spune-le copiilor, si spune-le tuturor, de orice religie ar fi – catolici, protestanti, evrei, musulmani, hindusi, sau chiar atei – acest lucru care, pe scurt, ii priveste pe toti: exista numai o singura biserica adevarata pe Pamant, iar aceea este iubirea pentru Mine, daruita prin Fiul Meu si prin Duhul Sfant, manifestat prin cuvantul Meu viu. Iar acest Cuvant este Fiul, si Fiul este Iubirea din Mine. Eu si Fiul una suntem. Astfel, Eu sunt in voi si sufletul vostru, a carui inima este locul rezidentei Mele, este singura biserica adevarata de pe Pamant. Numai in interiorul sau este viata eterna si aceasta este singura biserica datatoare de beatitudine.


10. Caci iata, eu sunt Domnul a tot ceea ce exista. Eu sunt Dumnezeu cel Etern si Atotputernic si sunt totodata Tatal vostru sfant si iubitor. Si toate acestea Eu sunt prin Cuvant, iar Cuvantul este Fiul. Fiul este iubirea si iubirea este legea, iar aceasta lege v-a fost data voua. Daca o veti respecta si veti actiona in acord cu aceasta, voi o veti cunoaste. Si, cunoscand-o, ea va fi vie in voi, va va umple de slava si va va face liberi, si atunci voi nu veti mai fi supusi legii, ci deasupra ei, in gratie si lumina, imparatind cu Mine.


11. Iar aceasta este beatitudinea sau Împaratia lui Dumnezeu in voi, adica singura biserica beatifica de pe Pamant. Si viata eterna numai in aceasta biserica poate fi gasita.


12. Ori credeti voi ca Eu locuiesc intre patru pereti, in ceremonii, in rugaciuni si in matanii? O, nu, este foarte gresit sa credeti astfel, caci Eu sunt numai acolo unde exista iubire, Eu Însumi fiind iubirea si viata. Eu va daruiesc iubire si viata, si Ma unesc cu voi doar in iubire si viata, niciodata in materie si moarte.


13. Eu am biruit moartea si am supus-o Divinitatii, pentru a avea putere deplina asupra a tot ceea ce exista. Astfel, iubirea Mea a devenit lege pentru totdeauna si ea poate insufleti tot ceea ce i se supune.


14. Cum puteti atunci sa credeti ca Eu va astept in moarte, cand Eu sunt insasi viata? Asa ca duceti-va mai intai in biserica cea adevarata, care are viata, si numai dupa aceea in biserica moarta, care poate astfel sa devina vie prin voi."


primit pe mail

Sursa: esoterism.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu