marți, 28 mai 2013

O creatură misterioasă, descoperită pe o plajă din Marea Britanie. "N-avem idee ce este!"


O creatură misterioasă a eșuat pe plaja Tayside din Marea Britanie, iar localnicii încearcă să elucideze misterul. 


Creatură misterioasă, eșuată pe o plajă din Marea Britanie
Creatură misterioasă, eșuată pe o plajă din Marea Britanie / FOTO: http://www.eveningtelegraph.co.uk/
O creatură misterioasă, care are o lungime de 1,5 metri, a eșuat pe o plajă din Marea Britanie, iar cei care au văzut-o mărturisesc că habar nu au despre ce ar putea fi vorba, scrie eveningtelegraph.co.uk
Persoanele care au văzut-o au păreri contradictorii. Unele persoane susțin că ar fi vorba de un țipar sau de un mihalț de mare, alții susțin varianta unui rechin sau chair a unei știuci. Doritorii de senzațional speră însă că au de-a face cu un dinozaur sau chair cu monstrul din Loch Ness. 
"Mă plimbam pe plajă cu familia și am dat peste creatura asta. Mi-au sărit imediat în ochii dinții mici și ascuțiți. Habar nu am ce e. Mi se pare că aduce cu un țipar, pentru că n-are înotătoare pe spate", a spus David Mackland, bărbatul care a găsit-o. 

Sursa:  REALITATEA.NET

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu