miercuri, 14 august 2013

Mormantul Sfant

O MINUNATA CALATORIE IN IERUSALIM !
REPORTER : Astazi este o zi deosebita , plina de soare si caldura. Caldura pe care un grup de pelerini ne-a adus-o de la Mormantul Sfant , de asta data , transmisa de prietenul nostrum , poetul , scriitorul Marius Stancu care printre altele este si un cunoscut om de afaceri valcean.(…)
MARIUS STANCU : Cred ca in viata fiecare om ar trebui SA EXISTE CREDINTA IN DUMNEZEU, fiecare ar trebui sa creada in aceste minuni adevarate care de data aceasta mai mult mi-au intarit convingerea despre existenta Lui Iisus Hristos si a Lui Dumnezeu pentru ca sunt cel putin trei minuni care m-au impresionat .
SUNT CEL PUTIN TREI MINUNI CARE M-AU IMPRESIONAT !n Marea Tiberiadei adica in Marea Galileii , pestii apar si salta numai pe o portiune de vreo 2 metri si o lungime de 20. Chiar ii spuneam preotului Barbu , insotitorul grupului nostru , ca ma duc sa vad daca asa este , eu , asemenea lui Toma Necredinciosul !
REP.: Dar ce reprezinta acea portiune ?
IN LOCUL IN CARE IISUS HRISTOS A INDEMNAT UCENICII SA ARUNCE NAVOADELE PENTRU PESCUIT ,IN MAREA GALILEII SAU TIBERIADEI, PESTII SAR DIN APA , PARCA DANSAND INTR-UN CERC , INCONTINU!
M.S.: In portiunea aceea pestii ies , danseaza parca in cerc , exact in locul Sfant in care a a pescuit Domnul Nostru Iisus HRISTOS. REP.: Unde a pescuit Domnul Iisus cu Ucenicii !
M.S.: Iisus Hristos cu ucenicii Sai ! In locul in care le-a indicat sa arunce plasa !
Si si-au umplut corabiile aproape sa se scufunde .Intrade-var ati vazut pe ecran pesti foarte mari.
Mormântul lui Iisus Hristos- se intră individual în încăperea mormântului pentru 30-40 de secunde
REP.: Da si vom prezenta si cititorilor nostri fotografiile ! Pestii foarte mari care ies din apa , sar parca jucandu-se , invartindu-se intr-un singur sens , in sensul acelor de ceasornic , producand astfel , pe langa energia pozitiva deosebit de benefica si un splendid specatacol nemaintalnit decat in acel loc , in permanenta , pentru vesnicie !
. Aceasta este una din minunile care care m-au impresionat foarte mult . O alta s-a petrecut cand am ajuns la Betleem. Si acolo calci pe locurile sfinte, e vorba de Golgota , de Mormantul Sfant !
LA MORMANTUL SFANT SE AUD BATANDU-SE CUIELE IN PALMELE SI TRUPUL MANTUITORULUI IISUS HROSTOS
La Mormamtul Sfant am ramas profund impresionat , cand , la un moment dat , s-au auzit niste batai de cuie , care se infigeau undeva.m-am uitat in stanga , imprejur si n-am vazut nimic! Totusi , zgomotele se auzeau ! Unii nu le-au auzit deloc !.Am aflat apoi ca acelea sunt zgomotele produse de bataile cuielor in talpile si mainile Mantuitorului , pentru a reda viata vesnica si a spala pacatele noastre . Am aflat totodata ca doar unii din cei prezenti la Mormantul Sfant aud aceste zgomote !
Curios este ca se aud si pe filmul pe care l-am facut acolo ! Va pun inregistrarea la dispozitie !
REP.: Multumesc !Dumneavoastra ati inregistrat chiar pe caseta video ?
M.S.: Da.
REP.: Bataia cuielor !…..
M.S.: Da ,se aud pe caseta pe care am inregistrat imaginile la Mormantul Sfant , cuiele batandu-se ! se aude cum se bat cuiele !
REP.:Fantastic ! Iar noi promitem cititorilor ca vom face un clip video pe care il vom insera in materialul dumneavoastra si vom putea auzi…. aceasta minune !
M.S.: Imi face placere sa transmit toate lucrurile Lui Dumnezeu ,care conving.
REP.: Trebuie transmise .
M.S.: Trebuiesc transmise si la ceilalti , ce folos am eu daca tin aceste lucruri , minuni , fotografiate , filmate , doar pentru mine ?Poate ca Bunul Dumnezeu a vrut ca eu sa fiu un fel de mesager al transmiterii acestor intamplari , minuni existente , vizibile !
REP.: Sigur ca da , faceti un lucru deosebit si cu siguranta bucurati inimile noastre , ale celor care n-am reusit sa ajungem acolo !
M.S.: Pentru ca intr-adevar chiar in Biblie scrie ca aceste lucruri Sfinte trebuie transmise si la ceilalti .
AM RAMAS IMPRESIONAT DE MODUL IN CARE SE APRINDE LUMINA DE PASTE , FACLIILE SE APRIND SINGURE , DE LA LUMINA DIVINA TRIMISA PE PAMANT , DOAR LA PREOTII ORTODOCSI !CAND ARABII NU AU FOST PRIMITI , LUMINA SFANTA NU A MAI APARUT !
Tot la Mormantul Sfant am ramas impresionat de modul in care apare lumina de Pasti …si nu apare la toti preotii. Numai la preotii ortodocsi. S-a facut un experiment ! Au tinut si preoti de alte religii facliile , in speranta ca acestea se vor aprinde ! Cand a aparut Lumina Divina , facliile lo nu s-au aprins ! S-au aprins doar cele ale preotilor ortodocsi !
REP.: Vedeti . Deja la a patra minune ati ajuns . Mai aveti. Ati spus trei la inceput ! Ne mai impartasiti si altele ? Doream sa revin la facliile care se aprind singure , le aprinde Dumnezeu si cu puterea sa nu ne putem juca ! Nici cu lipsa credintei !
In fata lui Dumnezeu toti suntem egali si raspunzatori pentru faptele noastre !
Din pacate , nu toti intelegem aceste lucruri , unii , facem averi imense , aici pe pamant , negandindu-ne ca in acelasi timp , semenii nostril nu au ce pune pe masa copiilor , altii nu au un acoperis deasupra capului….Cu toate astea , in fata Lui Dumnezeu , toti suntem egali si raspunzatori pentru faptele noastre , bune sau rele ! La moarte nu luam nimic cu noi ! Dupa moarte , in viata vesnica suntem judecati , toti , in mod egal …Nu conteaza ca ai fost prim ministru , rege , imparat sau cersetor , conteaza doar faptele puse in balanta !
M.S.:Aveti mare dreptate ! Ce ramane dupa noi , bun …conteaza !
REP.: Unde ati mai calatorit ?
M.S. Am spus despre Marea Galileii sau Tiberiadei . Dupa aceea vorbit de Mormantul Sfant. Intr-un an cand nu au bagat arabii pentru ca erau foarte galagiosi n-a mai aparut Lumina Sfanta .Si atunci i-au bagat si pe ei ,dupa 12:00 noaptea pe la 1:30 si doar atunci a aparut Lumina ! Stiti intalnirea care a fost la Meca , a Mantuitorului cu arabii.
MINUNEA DIN SINAI- IMAGINEA “RUGUL” CARE APARE PE ORICE STANCA !
CHIAR SI ATUNCI CAND SPARGI O STANCA , PE BUCATICA DESPRINSA , APARE RUGUL.
MAGIA LOCURILOR SFINTE.
De asemenea, cand am ajuns in Sinai… am fost impresionat de dovezi clare.
Este vorba de stanca unde este rugul. Minunea aceea , cand a ars rugul si Dumnezeu L-a chemat pe Moise sa scoata poporul Sfant din Israel. Toate stancile ,am probe deja acasa toate stancile poarte imaginea rugului ! Stanca ,imi pare rau ca nu am adus sa o vedeti ,oricum ai sparge stanca apare rugul pe stanca . Nu stiu daca stiti de asa ceva .
REP.: Da, am auzit ! Intr-adevar minune ! Si dovada clara !
M.S.:. Este o dovada clara .
Biserica Sfantului Mormant - Paraclise din Sfantul Mormant
AM PLECAT FOARTE RACIT DIN ROMANIA SI CAND AM PASIT IN LOCURILE SFINTE , M-AM VINDECAT COMPLECT !
M.S.: De asemenea vreau sa va spun ca am plecat mai mult racit din Romania si m-am intors sanatos. Cu toate ca era aer conditionat in autocar , aer in masini , curent . Si nu mai spun ca m-am intors cu o energie in plus si ma simt mult mai bine.
Marturisesc , ca nu exista o carte mai minunata decat Biblia si din Biblie intelegi foarte mult , ca sa poti sa te descurci in viata pamanteana si sa te poti indrepta spre viata vesnica , ca un bun crestin .
DIN MORMANTUL SFANTULUI GHEORGHE IZVORASTE MIR !
REP.: Asa este. Ne mai spuneati de inca o minune pe care eu trebuie sa recunosc , pana acum n-am stiut . Stiam despre Sfantul Gheorghe , dar va las pe dumneavoastra sa spuneti mai departe …
M.S.: Am ramas impresionat de Sfantul Gheorghe la Aled , unde este nascut si este inmormantat .
REP.: Sfantul Gheorghe este plin de mir. Pur si simplu , izvoraste mirul , in siroaie mici , foarte frumos mirositoare , a trandafiri cultivati parca intr-o alta dimensiune , in Rai.
M.S.:Tot plina de mir mi s-a parut Maria Magdalena sau Maria Cleopa. Nu stiu care din ele !
REP.: Da, da , da . Cea care a sters picioarele Domnului Iisus cu parul si si le-a uns cu mir, cea care a venit la Mantuitorul Hristos cand a auzit ca a fost rastignit , suferinta ei fiind profunda si plina de Iubire Divina si Credinta .
AM VAZUT STATUIA DE PIATRA A SOTIEI LUI LOT !
SOTIA LUI LOT-TRANSFORMATA IN STANA DE PIATRA
M.S.: Vreau sa va spun ca am vazut statuia de piatra a sotiei lui Lot , care m-a impresionat profund . Se stie ca aceasta a fost transformata in stana de piatra cand s-a uitat inapoi spre Golgota, Sodoma si Gomora. Sunt lucruri inexplicabile pentru un necredincios !
LOCUL IN CARE SFANTA ELENA A GASIT SFANTA CRUCE A MANTUITORULUI
REP.: Ati vazut si locul in care Sfanta Elena a gasit Sfanta Cruce a Domnului Iisus Hristos , cautand-o si recunoscand-o dupa atingere .
M.S.: Da Sfanta Elena , Icoana si Mormantul acesteia in locul in care Sfanta Elena , mama imparatului Constantin a gasit Sfanta Cruce .
REP.: Crucea Domnului Iisus !
M.S.: Sunt foarte multe de povestit . Am filmat aproximativ totul,am in jur de noua ore filmate la Locurile Sfinte Am 5 C.D.-uri . Le-a prelucrat baiatul meu. Deci am 3 deja dar mai urmeaza sa-mi faca 2 . Tot ce mi s-a parut mai important am filmat !
REP.: Dar vom mai sta de vorba si vom continua materialul nostru . Trebuie sa recunoastem ca si acum si dumneavoastra si eu suntem destul de ocupati si grabiti dar pe parcurs vom veni cu noutati . Inca ceva , ceea ce ne transmiteti dumneavoastra noua si romanilor in general , este minunat . Cateva cuvinte despre seceta din zona !
SECETA SI SETEA – LIPSA APEI
Avem o tara bogata si foarte frumoasa , o tara plina de apa , ce v-a surprins in calatoria dumneavoastra la Mormantul Sfant , vis-à-vis de capitolul apa ?
M.S.: Aici sunt doua aspecte mai importante. Romania, nu ma refer numai la Ramnicu Valcea si zona Valcii , intreaga Romanie este o gura de Rai, o tara binecuvantata , este o mana Cereasca pe care ne-a dat-o Dumnezeu ! avem toate formele de relief , avem tot felul de vegetatii , avem fauna, flora. Comparativ cu Israelul , unde numai in partea de Nord in Galileea exista vegetatie aproximativ ca la noi. Si singura apa dulce care este , este in Marea Galileii . Tot Israelul nu mai spun de pustiu , in care toata zona din Marea Galileii in jos este alimentata din Galileiia si toate culturile pe care le fac , de fapt le muncesc foarte mult se datoreaza sistemelor de irigatii , ca au conducta prin care se transporta apa, inclusive pentru udat.
ADUC PAMANT DIN ROMANIA PENTRU CULTURI DE BANANI SI DE CURMALI
Aduc pamant am inteles din Caracal de undeva si isi fac culturi .
REP.: De la noi din Romania ?
M.S.: Da. Pentru culturi de curmali si de banani . De asemenea vreau sa va spun ca am ramas impresionat de munca pe care o fac evreii. Si aici este o chestiune de interpretare , pentru ca stiti ca tot in Ierusalim au fost cei care n-au crezut in Iisus Hristos . E vorba de farisei , de carturari .
REP.: Cei care l-au si condamnat de altfel . Ei, evreii care s-au dovedit a fi foarte buni afaceristi de fapt nu fac altceva decat sa-i puna pe altii la munca Este o diferenta foarte mare intre partea de pustiu a Egiptului pe care am vazut-o in Peninsula Sinai si sa luam cea mai de jos clasa , bivinii care traiesc pe sub stanci, aproape salbatici . Fata de bivinii care se gasesc in Israel . Oricum cei din Israel sunt alimentati cu apa gratis si ajutati sa populeze pustiul.
EGIPTUL – AGONIE SI EXTAZ – TARA CONTRASTELOR
In schimb, in Egipt este o saracie extraordinar de mare , uimitoare si o diferenta colosala intre civilizatia , investitiile , luxul de pe Malul Marii Rosii si zona pustiului . Vilele si complexele turistice extraordinare la care vin si romanii contrasteaza cu saracia din pustiu , in care cum spuneam , oamenii locuiesc pe sub stanci !
REP.: Saracie foarte mare si lipsa apei si oamenii care traiesc foarte simplu . pe sub stanci si se duc cu caprele sau cu oile care cauta continuu, merg kilometri intregi sa gaseasca un snop de iarba .
Exact ca in vremurile trecute .
M.S.: Extraordinar ! Nici nu m-am gandit ca mai exista astfel de populatie .
REP.: Deci exista asa o mare discrepanta intre cele doua civilizatii din aceeasi in aceeasi tara , in acelasi loc.
CHIBUTURILE – IN SISTEM DE VECHI C.A.P. –URI ROMANESTI
M.S.: Da , asa este. In schimb , evreii sunt cei mai bogati oameni din lume.
Si stiu sa fac bani din orice !
REP.: Si sa pun ape altii la munca !
M.S.: Au o forma organizatorica interesanta , aproape ca vechile noastre C. A.P.-uri se numesc chibut .
Acolo bineanteles cine are bani mai multi isi face un chibut prosper !
Se racordeaza la conducta de apa care vine din Galileea . Se angajeaza pentru munca in special arabii saraci care vin fara nimic , cresc copii, ii imbraca , au o locuinte pe perioada muncii si hrana dar cand pleaca , pleaca exact cum au venit , fara nimic.
Dar sunt niste gospodarii extraordinare.
REP.: Acum vroiam sa va intreb daca in aceasta perioada avand asa o mare inspiratie si o traire deosebita ati reusit sa scrieti cateva versuri .
M.S.: Acum sunt inca in culegere de date, v-am spus parca , ca Evanghelia o am toata segmnntata si chiar tot ce mi s-a parut mai important acum ,am scos.
Trebuie sa recunoastem, inspiratie nu am decat cand ma asez sa scriu.. Poate am si acasa, si la servici, si pe strada ,si in calatorie dar trebuie sa ma asez in liniste , la masa de scris pentru a da forma finala .
M.S.: Bineinteles ca si aceasta vizita m-a impresionat extraordinar. Acum am trecut la partea am facut pe Petru , am lucrat pe Pavel – material religios . Bineinteles ca si in celelalte poezii se regasesc o parte din gandurile mele , senzatii si trairi .
REP.: Vroiam sa va intreb daca nu ati vrut sa va faceti preot . Nu va mai intreb acum pentru ca vom continua materialul nostru. Dar cateva cuvinte va rog foarte mult sa ne spuneti despre Gradina Ghetimani .
SUPERBA GRADINA GHETIMANI
M.S.: In Gradina Ghetimani ca sa stai sa te reculegi este o stare extraordinara sufleteasca , prin care te vindeca practic de tot ce ai rau in tine.
REP.: O parte a Raiului pe Pamant !
M.S.: O parte a Raiului, asa este , amplasata intre zidurile cetatii si paraul Cedrilor unde Iisus Hristos venea si se ruga adesea , venea si se alina prin rugaciune .
MASLINII DIN GRADINA GHETIMANI -SPRIJINITI CU PIETRE SA NU CADA
Ii placea foarte mult Domnului Iisus in Gradina Ghetimani sa vina , sa se roage, sa se reculeaga aici , este inrt-adevar o feerie sa vezi maslinii care au peste doua mii de ani de din timpul lui Iisus Hristos.
REP.: Da ,care sunt sprijiniti cu pietre pur si simplu , sa nu cada .
M.S.: Cu pietre si bineanteles ca traiesc cresc si din ei chiar din trupul lor se nasc alti maslinii.
IISUS HRISTOS SCULPTAT IN PIATRA CUM SE ROAGA , IN GRADINA GHETIMANI
REP.: Da rasar alti maslini !
M.S.: Au rasarit si altii . Aici este impresionant in sensul ca este sculptat in piatra chipul Lui Iisus Hristos cum se roaga.
REP.: Multumesc pentru tot , pentru materialul pus la dispozitie noua spre documentare si pentru timpul alocat spre a incalzi sufletele credinciosilor care chiar si prin intermediul nostru , pot calatori datorita dumneavoastra in Tara Sfanta .
M.S.: Si eu va multumesc pentru ca mi-ati ingaduit sa prezint cititorilor detalii impresionante despre Tara Sfanta ! Dumnezeu a dorit sa se intample asa si ceea ce am vazut sa nu pastram doar pentru noi sa transmitem si celor din jurul nostru experienta traita , adevarul netrunchiat si imagini unice !
LIGYA DIACONESCU – http://www.valcea-turism.ro/j15/index.php?option=com_content&view=article&id=131:pelerinaj

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu