duminică, 1 septembrie 2013

OZN deasupra Turciei, prezentat intr-o emisiune de stiri

Comentariu Sfatuitoarea:
Scuzati traducerea, dar nu am avut timp sa o verific. Multumesc pentru intelegere!
Presa turcă a difuzat rapoarte de televiziune ale unui posibil obiect zburator neidentificat în cer peste țara cea mai mare tehnologia informației (IT), servicii de parcare, Teknopark. Se crede că observarea s-au avut loc în luna iulie.
Rapoartele comentat cu privire la activitatea neobișnuită a câinilor fără stăpân în timpul observație, care se crede ca au devenit extrem de agitat.
"La ora șase m-am dus afara, deoarece câinii au început latre. M-am uitat în sus la cer și a văzut un obiect in forma de disc. Am luat o fotografie a OZN cu telefonul meu mobil. Am vrut să-și ia oa doua fotografie, dar OZN a fost plecat ", un martor a declarat.
Check out raportul de știri de mai jos.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu