miercuri, 30 aprilie 2014

DICTARE A SUFLETULUI DESPRE MISIUNE SI BANI

Am realizat astazi o minunata comuniune cu Sufletul meu si am simtit ca doreste sa imi comunice niste lucruri pentru a ma clarifica. Pe langa ceea ce mi-a spus mie personal, iata si ceea ce pot impartasi cu voi :
” Banii sunt doar un efect secundar al starii tale de A Fi, al darurii tale catre lume. Banii nu sunt cu nimic diferiti de un obiect sau orice altceva iti doresti. Insa limitele impuse pt voi de atata timp fac sa ii vedeti atat de greu de obtinut, atat de mult de dorit.
Banii sunt energie care aurge catre voi natural atata vreme cat voi curgeti in armonie cu ceea ce sunteti si reflectati asta in ceea ce spuneti, simtiti, faceti. Este adevarat ca pasiunea adevarata pentru a face ceva aduce si acsti bani pt ca atunci voi , de fapt, curgeti impreuna cu Viata, cu Acum. Cand faceti ceva ce va place cu adevarat atunci timpul este ce este el de fap_ non existent. Este o clipa intr-o eternitate si o eternitate intr-o clipa. Atunci cand faceti ceva ce va place Universul zambeste, sunteti aliniati cu dorinta sufletului.
Multi dintre voi au aceasta dilema a – ce este ce imi place? Nu stiu!
Pai ca sa stii vezi ce iti face placere, ce iti aduce acea clipa de fericire suprema indiferent de bani sau alte tipuri de rasplata. Nu va mai fie frica de ceea ce va place cu adevarat pentru ca defapt, aceea esti, aceea este arhitectura ta interioara ce emana in afara.
Si va spun- va faceti prea multe griji despre ce spun ceilalti, despre o anume dezamagire pe care ar putea-o aduce failiei voastre Pamantene sau chiar mergeti pana la a va invinovati ca faceti sau vreti sa facei ceea ce va aduce BUCURIE.
Ascultati un pic: MA SIMT VINOVAT PENTRU CA IMI DORESC SA FAC CEEA CE IMI ADUCE BUCURIE.
butterfly-mandala-transformation-marcia-perryEi- spuneti voi acum daca asta nu este cu adevarat in contradictie cu Universul, cu natura voastra, cu esenta voastra. Oare nu de asta sunteti aici? Sa va amintiti despre voi insiva, sa faceti ceea ce ati venit sa faceti? Bineinteles ca vor incerca unii si altii sa va faca nebuni sau iresponsabili sau poate mai rau insa acesta este momentul pe care l-ati asteptat: Alinierea cu voi insiva, raspunsul la intrebarea : Si eu ce am venit sa fac? Care este misiunea mea?
Fix acel lucru care va da usurare, bucurie, pasiune, curgere, fericire si de care ati tot fugit pentru a va conforma regulilor impuse de afara.
Va spun: Sufletul vostru stie si deci si voi stiti! Este alegerea voastra sa ramaneti cu intrebarile sau sa actionati potrivit raspunsului.”

Sursa: http://ankalavinia.wordpress.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu