sâmbătă, 27 august 2011

De ce as vrea sa fiu americanca saptamana viitoare

Acest articol apartine www.digerate.blogspot.com
Astazi am fost la doctor. Mai exact in anticamera, ca doctorul nu era. Media de varsta a pacientilor era de 70 de ani. Eu, avand sub jumatatea mediei, ma simteam in largul meu. Cum am intrat in sala de asteptare am fost luata in primire de o pacienta: pe dr X o cautati? N-a venit. Vine mai tarziu. Da’ ce problema aveti? Noi asteptam de la 7, 7:30 si 8 (de mentionat ca mai erau inca 2 victime in sala). Am balmajit niste chestii si m-am lasat pe un scaun. Doamna a continuat sa incerce sa dialogheze, asa cum fac romanii la orice coada. Unde coada e formata din minim 2 persoane. Daca se aduna mai multi… se poate pune chiar de-o revolutie. Au urmat multe informatii nesolicitate de mine, dar oferite cu larghete de doamna. Pentru spargerea discursului am decis sa-mi fac loc spre toaleta- doar acolo puteam avea liniste. Nu insa si curatenie, dat fiind faptul ca altcineva vizitase inaintea mea locatia. Si, dupa urmele lasate, nu cred ca era invatata cu avansul civilizatiei concretizat in butonasul care trage apa cand il gadili cu degetul. La intoarcerea in sala de asteptare o noua bolnava a aparut. Doamna s-a intors cu spatele la mine si a luat-o in primire. Astfel am aflat cu totii ca vorbareata avea 82 de ani. Si ca bunica (a ei, nu a mea!) a murit la 106 ani. Ea se asteapta sa dea ortul mai devreme. Cu 4 ani mai devreme. Si ca Becali a facut … aici volumul a scazut ingrijorator, asa ca n-am reusit sa inteleg despre ce se barfea. Iar masinile au fost daramate. Fara legatura cu Becali, asta era deja alt subiect. Ha? Daaa, de copaci. Care presupun ca aveau crestere orizontala, daca daramau autoturismele cetatenilor nebanuitori. S-aor fi rasculat copacii, stiu eu? Dupa 20 de minute de taca-taca (credeam ca numai eu pot vorbi non-stop!) si nervi din ce in ce mai fragili… maica-mea a decis sa plecam. Nerezolvate. Pacat! Tocmai cand incepuse sa-mi placa. Va dati seama ce revista a presei facea doamna? Nici n-aveam nevoie sa mai citesc stirile de pe agentiile de presa. Dar, cu ocazia asta, mi s-a deschis apetitul pentru barfa.
Si am citit ca DSK va face o vizita – in scop personal- la FMI, cel mai probabil saptamana viitoare. Vrea sa-si  intalneasca fostii colegi. Oare de ce? Simt parfum de Lapusneanu: “de ma voi scula, pre multi am sa popesc si eu”. Nu ca m-as fi indoit. Va dati seama ce paruiala va fi acolo? De ce nu m-ai facut mama americanca???
Daca v-a placut acest articol nu uitati sa-l distribuiti mai departe. Multumesc.
 

Sursa: Digerate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu