sâmbătă, 11 august 2012

Despre inchiderea Demonoid - Blocarea informatiei


Astazi vorbeam cu o prietena care mi-a spus ca o persoana din Romania, care a tradus Pamantul se Trezeste (alta decat traducatorul din versiunea noastra pentru Pamantul se Trezeste), a amenintat-o cu judecata plus i-a trimis un virus prin calculator care i-a sters toate mail-urile. Da, exact asta a facut. N-o sa dau nume cine e acea persoana, dar sigur o sa se simta. Ideea e ca nu inseamna deloc ca daca o persoana are preocupari spirituale, ea e si pozitiva. Eu am ajuns sa cred ca procentul de persoane negative sau pozitive este acelasi printre persoanele cu preocupari spirituale, ca in orice alt domeniu. Sfatul meu este ca daca cineva va ameninta ca va da in judecata sa ii spuneti simplu "Nu-mi pasa de amenintarile tale" si sa luati alegerea potrivita. Sistemul vechi n-o sa dispara de pe o zi pe alta, ci doar daca noi luam atitudine pentru noi.

Am inceput cu aceasta intamplare, pentru a arata cat de departe s-a ajuns cu protejarea drepturilor de autor. Site-ul demonoid, un alt site de torente, a fost inchis si el. E clar ca se duce o lupta informationala. Ideea e ca noi sa nu dam inapoi si sa continuam sa oferim informatie, pana cand n-o sa mai conteze ca se blocheaza un site sau altul. Pe de alta parte, imaginati-va ce ar fi daca s-ar aplica SOPA (sau cum se mai numeste noul ACTA, am pierdut sirul). Kryon zicea "The Old system dies hard". O sa mai fie provocari. Noi "trebuie" sa fim trezi si sa actionam de fiecare data, pentru ca informatia sa circule.

Tot ca si sugestie, scrieti pe facebook daca cineva "s-a luat de voi" pe motive de incalcarea drepturilor de copyright. Sa vedem cu totii ce se intampla mai exact. Persoana aceea poate sa fie politist, o firma, o persoana necunoscuta, oricine. Dati de exemplu reply la acest articol. Ideea e sa nu ii mai lasam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu