sâmbătă, 11 august 2012

Mecanismul crearii realitatii - Exemple practice


"Voi sunteţi intuitiv conştienţi că vă formaţi imaginea şi că sunteţi independenţi de ea. Nu realizaţi că vă creaţi mediul vostru mai amplu şi lumea fizică aşa cum o cunoaşteţi, propulsându-vă gândurile şi emoţiile în materie – o pătrundere în realitatea tridimensională. Aşadar, sinele interior, individual şi la nivel colectiv, îşi trimite în afară energia psihică, formând fibre care se unesc în formă.

Fiecare emoţie şi gând are propria sa realitate electromagnetică, complet unică. Ele sunt extrem de bine echipate pentru a se combina cu altele, în funcţie de diferitele plaje de intensitate pe care voi i le atribuiţi. Într-un fel, obiectele tridimensionale sunt create într-un mod aproape asemănător celui în care sunt formate imaginile pe care le vedeţi la televizor, dar cu o diferenţă majoră. Şi dacă nu sunteţi conectaţi la acea frecvenţă particulară, nu veţi percepe deloc obiectele fizice."

Seth Vorbeste - Capitolul 3: Activitatea mea şi dimensiunile realităţii spre care ea mă conduce
 

Din experienta mea pot spune ca noi cream realitatea, folosind acest mecanism simplu. Mai intai avem o idee, apoi punem energie in acea idee, apoi o lasam sa creasca si dupa o perioada de timp apare manifestarea fizica. Se materializeaza exact gandurile si emotiile care au o energie suficient de mare. Ce inseamna mai exact "patrundere in realitatea tridimensionala?". Adica, energia gandului sau a emotiei merge intr-o alta zona de constiinta adiacenta realitatii fizice, apoi dupa o "intarziere" apare o manifestare in fizic.

E simplu. Mecanismul creatiei nu este complicat, noi facem ca lucrurile sa fie prea complexeNoi tot timpul manifestam, asa am fost construiti de Dumnezeu, trebuie doar sa avem convingere

Voi da cateva exemple personale, din viata mea:

1) Ieri, impreuna cu o prietena am reusit sa ridicam o masa de lemn de la sol, doar prin energia noastra, fara muschi.

2) Am avut nevoie doar de 1 leu pentru a-mi lua o pizza, am trecut strada si imediat am gasit exact 1 leu pe jos.

3) Am primit o carte intitulata "Iubire Magica", am intrat in energia ei si dupa jumatate de ora cand am iesit afara, am gasit un inel de aur pe jos.

4) Am vrut sa merg la un concert, si peste 2 ore am gasit "din senin" o oferta mult mai ieftina de bilete.

5) Mi-am imaginat ca voi cunoaste persoane cu o anumita personalitate si le-am intalnit.

6) Am vrut sa atrag bani din o pasiune de-a mea (traducerile) si am reusit, oricat s-ar putea crede ca oamenii nu mai citesc carti.

7) Am vrut sa am corp atletic, mi-am pus dorinta inainte, am acordat energie ideii de a avea un corp fizic mai dezvoltat si cu antrenament fizic am reusit.

8) Am avut o alunita foarte mare pe o spranceana ce ma incomoda, mi-am pus intentia ca alunita sa dispara, am facut un masaj usor si alunita a disparut.

9) Cand ma racesc, ma fac bine inapoi fara medicamente, doar imi spun ca vreau sa fiu sanatos si ma vindec.

10) Acum 4 ani de zile cand am avut primele revelatii, deja imi doream sa descopar acel "mai mult", am iesit in oras cautand ceva, n-am gasit, m-am intors acasa, am cautat aleator prin 1000 de blog-uri de pe blogspot si am gasit o persoana care m-a ajutat sa descopar acel mai mult.

11) Acum cateva secunde, in timp ce scriam acest articol, ma gandeam la o persoana si ea m-a sunat.

Si multe alte exemple. Ce vreau sa spun e ca mecanismul creatiei functioneaza in TOATE situatiile, ORICAND. Noi manifestam exact lucrurile carora le acordam energie. Stiu ca s-a spus de multe ori aceste cuvinte si cumva deseori au ramas doar la nivel metaforic, spiritual. 

Eu vorbesc in sens FIZIC, cuvant cu cuvant adevarat. Creatia opereaza pe toate planurile: relational, financiar, in ceea ce priveste sanatatea, corpul fizic, informatii, proiecte, obiecte, oportunitati, etc.

Noi am uitat de creatie fiinca ne-am impus limitari din care invatam ceva important: Creatia functioneaza chiar cu toate limitarile din jur. Si limitarile sunt tot creatie.

Acum, pentru ca voi sa intrati in acea stare in care puteti manifesta ce doriti in viata voastra, noi va oferim un pachet de 3 carti in format electronic, care va vor ajuta sa simtiti ca sunteti creatori. Primul fragment din acest articol este din una dintre cele 3 carti, adica Seth Vorbeste.

Cartile nu fac altceva decat sa va reaminteasca ceea ce stiti deja. Ele se numesc Prisma din Lira, Seth Vorbeste si Legea lui Unu. Citindu-le veti actiona pentru a va urma pasiunea. Simplu si eficient.


Pretul este de 30 de lei in total, iar pentru comenzi, trimiteti un mail la triplu_metafica@yahoo.ro si va vom spune in ce cont sa trimiteti banii. 

Si inca ceva, creatia va functiona si in aceasta situatie, eu imi doresc noi bani si ii voi atrage prin faptul ca unii care citesc acest mesaj, vor cumpara cele 3 carti.

Chiar ne putem face viata asa cum dorim. 

O zi buna tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu