sâmbătă, 13 aprilie 2013

Afara e primavara.


   Afara e primavara.
Totul e viu,pulseaza,vibreaza,e energie pura intr-un verde crud molipsitor de inviorator
si trebuie sa ne racordam la aceasta perceptie.E timpul de -A Vrea-,e timpul de A Fi----ACUM----,sentimentele si emotiile pot construi limbajul care sta la baza crearii
tuturor lucrurilor si a Noii Realitati.Totul este o simfonie adevarata de frecvente
vibrationale compuse din sunet si lumina.
E  un spectacol al Universului in care omenirea este vectorul ce face legatura intre
"Sus" si "Jos'-portalul dintre Cer si Pamant.Instrumentele ce reprezinta gandurile,
emotiile,sentimentele si Liberul Arbitru ne ofera toate cheia spre inima noastra si
bineinteles ele converg prin electromagnetism catre iubire neconditionata,beatitudine
implinire si abundenta.
          Dar pentru a ajunge aici e nevoie de alegerea noasta,de alegerea a carui gen de energie dorim sa o canalizam,sa o dezvoltam si implicit libertatea de a ne crea
realitatea in care activam.Deci pentru a fi o constiinta evolutiva trebuie sa fim centrati
pe inima,sa devenim energie constienta a carui textura este iubire pura,neconditio-
nata.Cu alte cuvinte sa spunem prin"liberul arbitru" STOP" JOCULUI" acestui sistem
care controleaza prin manipulare,aroganta,frica si bani.
          Dar fiecare are evolutia sa,calatoria sa,truda sa
catre intelepciune,lumina si adevar,intr-o alta formulare povestea sa.De aceea sa iertam trecutul,
sa iubim prezentul si sa ne reformulam viitorul prin
speranta si incredere.Sa ne vindecam ranile si sa inlaturam toata zgura trecutului pentru a inainta frumos si lin in prezentul-Acum.
              De exemplu in periplul meu in aceasta viata
pe calea iubirii spre lumina m-am adapat din filonul
credintei avandu-mi calauza mama prin indrumare si
rugaciune,iar de la tata am invatat ce inseamna
simplitatea,rabdarea,perseverenta,onestitatea,
verticalitatea,iar amandoi prin dragoste mi-au transmis demnitatea de a face fata tuturor incercarilor
de a nu ma lasa doborata de acest sistem meschin si
murdar.Parintele meu spiritual m-a facut sa ma racordez la acea fantana nesecata a cunoasterii,
intelepciunii si poeziei ce-o reprezinta cartile,prietenii
mei de nadejde.Imi place sa spun ca sunt un plop drept si singuratic uneori(sunt plop in zodiacul arboricol)si imi trag seva si imaginatia din natura,din
esenta mea de Varsator si din faptul ca sunt o fiinta
solara fiind nascuta duminica(Amun-Ra in zodiacul
egiptean),dar si datorita faptului ca am ramas un vesnic copil,plin de inocenta si candoare si nu in 
ultimul rand ma consider o persoana iubita de Divinitate prin ceea ce mi-a dat si bune si rele si ca
atare vreau pe aceasta cale sa multumesc Bunului
Dumnezeu din tot sufletul meu si inima mea cu
caldura si smerenie.
                 Sa iubim planeta noastra Pamant,Mama Gaia-si noi oamenii sa intelegem ca ea este un organism viu ca si noi rasa umana si prin cicluri evolutive am ajuns la acest timp si la acest moment
in care toti trebuie sa ne conectam la vibratia adeva-
 rului divin in toata splendoarea lui ireversibil si
iremediabil pentru a crea "Noua Realitate",ca singur
modus vivendi.
                    Sa salutam scanteia divina din noi prin
salutul Maya:In Lak'ech Ala K'in.

MIRA

Sursa: primit pe mail 
 Multumim Mira!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu