vineri, 14 iunie 2013

Ingeri...Intamplarile vietii - Mesaj de la Ingeri primit de Sfatuitoarea




Urmareste clipul aici:

Cu totii am a trait in decursul vietii intamplari pe care atunci le-am considerat ciudate, dar care poate ne-au salvat viata sau cel putin ne-au scapat din anumite evenimente care ar fi avut urmari neplacute.
Cati dintre noi nu mergeam cu masina si poate am avut un gand salvator care ne-a indemnat din senin sa micsoram viteza sau sa oprim fara motiv, pentru ca mai apoi sa vedem cum o alta masina venea pe contrasens sau si mai rau masina care ne-a depasit a suferit un accident groaznic. 
Acestea sunt doar doua exemple din multele care se pot da si care ne-au salvat viata macar odata pana acum.  Atunci v-ati mirat si v-ati indreptat ochii catre cer multumindu-I lui Dumnezeu pentru ca v-a salvat. De fapt acel gand sau soapte pe care le-ati auzit in minte, care v-au facut sa evitati pericolul, au fost ale Ingerului vostru protector care va insoteste clipa de clipa si pas de pas si care asteapta sa va ajute ori de cate ori ii cereti ajutorul. 
Fiecare om are unul sau mai multi Ingeri protectori si Ghizi spirituali care il insotesc in diferite perioade ale vietii, numarul lor variind dupa misiunea vieti fiecaruia din noi si dupa perioada vietii in care se afla, dupa multitudinea problemelor pe care le are de infruntat. 
In aceste zile, langa noi au sosit "aliati" de soi ai Divinitatii. Numarul entitatilor pozitive a crescut simtitor si foarte apropiate noua ne sunt acum si rudele plecate din lumea fizica, care au reusit sa evolueze si sa capete ingaduinta divina de a-i ajuta pe cei dragi lasati pe Pamant. 
Ei au intarit astfel randurile "Luptatorilor Divini" care sa ne ajute sa trecem cu bine peste ceea ce urmeaza si in acelasi timp sa reusim sa ne indeplinim Misiunile Divine proprii si colective pentru care ne-am intrupat pe Pamant. 
Asa ca dragii mei, nu aveti nici un motiv sa credeti ca sunteti singuri in fata furtunii care va veni. Cereti ajutorul si il veti primi. Nu ezitati! Ei sunt aici si asteapta cererile voastre, altfel nu pot interveni decat in situatii care va pun in pericol viata, daca acel eveniment nu este karmic. 

Ganditi-va cat de usor poate fi totul, daca veti cere ajutorul si il veti primi neconditionat, fara sa va coste nimic, ci doar o cerere si o multumire. Totul poate fi atat de minunat! Catre asta ne indreptam cu totii, cei care incepem sa ne acordam pe lungimea de unda a Spiritului Divin. 
O lume minunata se va creea din mainile si mintile noastre sub supravegherea si ajutorul divin dat de Ingeri si celelalte Entitati Spirituale Benefice de langa noi. 
In acest moment se alege soarta omenirii. De noi depinde sa o alegem pe cea buna si dreapta. 

Dumnezeu ne asculta gandurile si rugile si ne raspunde trimitandu-ne ajutor nelimitat si nemasurat. Trebuie doar sa intindem mana si sa-L primim.
Problemele cu care ne confruntam si ne-am confruntat unii dintre noi au fost tocmai pentru a ne intari spiritul si pentru a invata ca trebuie sa cerem ajutor divin in rezolvarea lor si sa ne debarcam grijile si nelinistile in mainile Domnului:

"DOAMNE IMI PUN VIATA IN MAINILE TALE! TE ROG SA MA AJUTI SA REZOLV ACEASTA SITUATIE ASA CUM CONSIDERI TU CA ESTE MAI BINE SI EU TE VOI ASCULTA!
ITI MULTUMESC!
AMIN!"

Cat de greu este sa faci asta? Efectele sunt miraculoase! Domnul Dumnezeu ii va trimite pe Ingeri sa te ajute si sa iti arate calea pe care o ai de urmat pentru a rezolva problemele. Tu trebuie doar sa fi atent la semne si la mesaje si sa le urmezi, caci ele ti se vor arata in cele mai variate moduri.
Aceasta este invatatura pe care trebuie sa o ai in minte tot timpul si sa fi sigur ca tot ce urmeaza nu te va afecta. 

Dumnezeu sa ne ajute sa auzim indrumarile divine si sa le urmam intocmai!


Urmariti clipul aici:

Intamplarile vietii

Sunt situații umane
Acei momenti dintre noi
despartirile si impacarile
Nu sunt de înțeles
Da...Dupa cum vezi
Mă gândesc La tine.. Da ... De un pic
Sunt situații umane
Simtirsi bine sau nu
Poate depinde de zile
De nostalgiile ce am
Da... După cum vezi
Mă gândesc La tine
Ca si cum tot timpul asta nu ar fi trecut
Unde am fost,si ce suntem
Vecini de inima dar fiecare dintre noi se ascunde
După gardul orgoliului sau
Mă gândesc La tine
Mă gândesc La noi...
Sunt situații ale vieții
Trebuiesc luate ușor un pic
A fost deja atât de greu
Sa ajung pana aici
Da.. După cum vezi
Eu sunt încă in picioare
Deoarece
Sunt
Umane toate visurile mele
Si cu mâinile le-as lua,da pentru ca
Sunt umane aceste vise ale mele
Si cu mâinile le-as lua
Sunt întâmplări ale vieții
Dar viața unde e ,unde,unde
Caci de cand a plecat
Este o urmărire continua ,si apoi unde e ,unde e
Da...după cum vezi
Mă gândesc si acum La tine
Aceasta noapte ce trece ușor pe lângă mine
Încerc sa o combat sa o prind
Si dacă luind curbele inimii derapez un pic
As vrea sa o provoc chiar si acum,caci
Mă gândesc La tine
Mă gândesc La noi
Deja de un pic de timp

Acesta este mesajul pe care ni l-au trimis Ingerii in noaptea aceasta. 


Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu