vineri, 14 iunie 2013

O noua zi a venit! - Mesaj de la Ingeri primit de Sfatuitoarea


Dragii mei,
Ingerii au vrut sa transmit astazi ca pentru voi, suflete dornice de cunoastere, care va avantati fara teama pe cararea stramta, dar atat de minunata a evolutiei, "O noua zi a venit!"
Pentru voi se poate spune ca darurile evolutiei sunt foarte aproape. Trebuie doar sa intindeti mana si sa va infruptati din ele. Daca inca nu ati ajuns sau nu ajungeti, nu va speriati si nici nu spuneti " ca strugurii sunt verzi!" Nu faceti precum vulpea din poveste. Inseamna ca doar mai aveti putin de curatat si apoi toate barierele si blocajele vor fi sparte. Mai este putin, depinzand de fiecare in parte cat a fost de sensibil si a putut urma indrumarile ghizilor sai spirituali pentru a purcede pe calea evolutiei sale spirituale. 
Nu trebuie sa va uitati in urma si nu trebuie sa mai fiti atasati de cei care nu vor sa evolueze, indiferent de cat de aproape va sunt ei. Ajutati-i asa cum un bun crestin o face,  dar nu suferiti daca vedeti ca nu vor sa invete din ceea ce patimesc si vor patimi. Amintiti-va ca liberul arbitru trebuie respectat. 
Pregatiti-va sa va incepeti drumul de implinire a destinului pentru care ati venit de fapt pe acest Pamant, caci in curand se va face schimbarea mult asteptata. 
Uniti-va gandurile benefice si rugati-va pentru binele acestei tari si a planetei noastre, caci dupa cum puteti observa si singuri, pana acum rugamintile noastre au fost ascultate. Sper ca de acum incolo sa putem sa ne conducem tara si poporul pe drumul care ia fost harazit si sa reusim cu rugaciunile noastre sa chemam in ajutor toate fortele benefice. 
In 2 ani schimbarile vor fi majore si daca ne vom uita in urma si vom face comparatia nu ne va veni sa credem. 
Bucurati-va si fiti fericiti! 
O noua zi a venit!

Vizionati clipul aici: 

O noua zi a venit ... 
O noua zi a venit ...
Am asteptat pentru mult timp 
Ca un miracol sa vina 
Toti mi-au spus sa fiu puternica
Sa rezist si sa nu umbresc o lacrima 
Prin intuneric si vremuri bune 
Stiu ca voi rezista pana la sfarsit 
Si cugetareagandirea lumii am avut-o pe toata
Dar eu te cugetamasteptam pe tine ... 
Acum tacere
Am vazut o lumina pe cer 
Oh, aproape ma orbeste
Nu-mi vine sa cred ca am fost atinsa de ingerul iubirii 
Lasa - mi ploaia sa coboare si sa-mi inlature lacrimile
Lasa - mi sufletul sa-l simt si sa-mi inece temeriele 
Lasa-mi sfaramile peretelui pentru un nou soare
O noua zi a venit ...
O noua zi a venit ...
Unde era intuneric acum este lumina
Unde era tristete acum este bucurie
Unde era slabiciune mi-am gasit taria
Toate in ochii unui baiat .
Acum tacere
Am vazut o lumina pe cer
Oh , aproape ma orbeste
Nu-mi vine sa cred ca am fost atinsa de ingerul iubirii
Lasa - mi ploaia sa coboare si sa-mi inlature lacrimile
Lasa - mi sufletul sa-l simt si sa-mi inece temeriele
Lasa-mi sfaramile peretelui pentru un nou soare 
O noua zi a venit ...
O noua zi a venit ... 
Lasa - mi ploaia sa coboare si sa-mi inlature lacrimile
Lasa - mi sufletul sa-l simt si sa-mi inece temeriele
Lasa-mi sfaramile peretelui pentru un nou soare
Acum tacere
Vad o lumina in ochii tai ...
Toate in ochii unui baiat ...
Nu-mi vine sa cred ca am fost atinsa de ingerul iubirii
Nu-mi vine sa cred ca am fost atinsa de ingerul iubiriï
Acum tacere

Coboara ...



Acesta este mesajul pe care ni l-au trimis Ingerii in noaptea aceasta. 


Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

2 comentarii:

  1. O noua zi a venit....si nu s-a schimbat nimic....doar Iezuitii si Iudeo-Masonii au iesit la lumina,fara nici-o teama, caci ei ne conduc in pas alert spre sclavizarea mondiala totala....De ce nu recunoasteti ca acesta-i adevarul si nu spuneti ca va fi muuuult mai rau....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de care parte esti asezat. Daca ai citit cu atentie mesajele mele, ai vazut ca situatia se va divide.
      Elibereaza-te de negativism si atunci ziua cea noua vine si pentru tine.
      Ai incredere in Dumnezeu si in Justitia Sa Divina si atunci te vei elibera de influenta celor de care vorbesti.

      Dumnezeu sa te binecuvanteze!

      Cu mult drag,
      Sfatuitoarea

      Ștergere